30 Nisan 2011 Cumartesi

Levent Kırca: "Güçbirliği Meclis'in tozunu attıracak"

Levent Kırca: "Güçbirliği Meclis'in tozunu attıracak"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Levent Kırca, Aydınlık yazarı Tuncay Cücenoğlu ile yaptığı söyleşide şunları söyledi:
 
Cumhuriyet Güçbirliği yerinde bir girişim.
Umuyorum gurup kuracak ve Meclis'in tozunu attıracaklar.
TİP'i unutmayalım. 15 Milletvekili ayağa kaldırmıştı Meclis'i o zaman.
Şimdi de öyle olacak.
 
Başbakan Erdoğan'ın ciddi sağlık sorunları var. Yatırılarak tedavi altına alınmalı.
 
Askeri darbeleri, faşist cuntacıları, insan hakları ihlallerini TV'lere, tiyatro sahnelerine taşıdım.
Hemen hepsi yayından kaldırıldı. Ülkemin ayıbıdır. Benimse duygularım nasırlaştı.
 
Devrim ilericiliktir. Çağı yakalama gayretidir. Haksızlığa isyandır.
En büyük devrimci elbette ki Atatürk'tür.
 
Ergenekon davaları düzmece, yakışıksız.
Ordu daha da yıpratılmak isteniyor. Baş rol  yine Amerika'da.
 
Aydınlık gazetesinde köşe yazılarım yayımlanıyor. Çok sevinçliyim.
Kendimi ifade edecek bir köşem var çünkü.
Aydınlık'ın başarısı, samimiyeti ve dürüstlüğü beni mutlu ediyor. İç çekişmesi, ikilikleri yok.
Mutlu oluyorum aralarında bulunmaktan.
 
Yeni bir oyun hazırladım: "Fırıldak".. Birkaç gün oldu perde açalı.
Seyirci hop oturup hop kalkıyor. belli ki başımıza bir şey gelmezse çok oynanacak Fırıldak.
Öyle bir oyun ki, dirhemini yiyen kudurur. Herkesin görmesini isterim.
 
Levent Kırca her Perşembe Aydınlık'ın ikinci sayfasında köşe yazısında sevenleri ile buluşuyor.
 
 
Levent Kırca - Tuncay Cücenoğlu Aydınlık sürmanşet 29 Nisan 2011
__._,_.___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder