25 Mart 2016 Cuma

Yılmaz Özdil: Şerif

 


Yılmaz Özdil: Şerif

Hayırsever Rıza'yı enseleyen New York Savcısı'nın lakabı "Wall Street şerifi"ymiş.

*

Bizde şerif yok maalesef.

Polis var.

*

Bu yüzden…

Hayırsever Rıza'yı enseleyen polislerimizin başına gelmeyen kalmadı, memlekette yolsuzluk soruşturması yürüten ne kadar mali şubeci, istihbaratçı, asayişçi, narkotikçi, terörle mücadeleci varsa, alayının hayatı kaydırıldı, emniyet müdürü seviyesinde 2 bin 500 polis tasfiye edildi, 40 bin polis sürüldü, karakollardaki mahalle bekçilerini bile sürdüler, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ndeki çaycıları bile sürdüler, polislere burnuyla yardımcı olan jandarmaya mensup arama köpeğinin bile yerini değiştirdiler.

*

Hal böyleyken…

*

Veliefendi Hipodromu'nda "Polis Haftası" kutlamaları çerçevesinde "İstanbul Emniyet Müdürlüğü Koşusu" yapıldı.

Yarışan atlar arasında hayırsever Rıza'nın tayı El Ganador da vardı.

Üçüncü oldu.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından enselenen hayırsever Rıza, İstanbul Emniyet Müdürlüğü sayesinde 10 bin 500 lira ödül kazandı.

*

Polisleri biçtiler, Polis Haftası'nda polis koşusuyla üste para ödediler.

*

Ve, şimdi herkes oradan…

Şerif'ten gelecek adaleti bekliyor.

*

Burada imkansız çünkü.

*

Burada at koşar, baht kazanır.

Adalet bekleyen, nah kazanır!

 
a45UyF587661-160324110005 Oraj Poyraz cimcime@neomailbox.net
2016/03/25  10:00 1  39  1923atamizindeyiz@googlegroups.com


 

Barika-i (serare-i) hakikat, musademe-i efkardan dogar.

Namik kemal

Said-i Nursi:
Ben Risale-i Nur u, ovmekle, ondan overek soz etmekle aslinda Kuran i ovmus oluyorum.
Cunku Risale-i Nur, Kuran in en guclu bir tefsiridir.
Hatta ondaki olanlar, Kuran daki olanlardan sizmis, suzulmus seylerdir.
Onun icin Risale-i Nur u hakli olarak ovuyorum
Iste Said-i Nursi ye gore, Said-i Nursi budur.
Boyle bir ulu kisi (!) dir.
Kendisini boyle tanitiyor Said-i Nursi.
Bir insanin, kendisinden boyle soz etmesi, kendisini boyle tanitmasi icin akil ve ruh hastasi veya maksatli olmasi gerekir.
Acaba bu ihtimallerden hangisi dogrudur?
Yoksa ikisi de dogru mudur?

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder