28 Ağustos 2024 Çarşamba

HAYALİ ÜNİVERSİTE SKANDALI! 168 ÜLKEDEN ÖĞRENCİSİ VARMIŞ, REKTÖR DE...

HAYALİ ÜNİVERSİTE SKANDALI! 168 ÜLKEDEN ÖĞRENCİSİ VARMIŞ, REKTÖR DE...

168 ülkede 4 bine yakın öğrencisi olduğu öne sürülen 'Yeni Pazar Üniversitesi'nin aslında hiç olmadığı ortaya çıktı. Kayıt için 2-4 bin avro ödeyenler diplomalarının sahte olduğunu anlayınca kampüsü ve akademisyeni bulunmayan sözde üniversiteye dava açtı. Rektör görülen 'Ali İlseven' ise iddiaya göre 'Profesör' değil lise mezunu...

Uzaktan eğitim verdiği ve 4 bine yakın öğrencisi bulunduğu öne sürülen Yeni Pazar Üniversitesi'nin aslında hiç olmadığı iddia ediliyor.

YeniŞafak'ta yer alan habere göre diplomaların sahte olduğunun ortaya çıkmasıyla bazı mağdurlar konuyu CİMER'e şikayet etti, bazıları da davacı oldu. Mağdurlar adına Avukat Dilara Damla Öksüz, İstanbul'da Anadolu Adliyesi'ne suç duyusunda bulundu.

Dilekçede, "Dolandırıcılık ağı, internet üzerinden kurdukları, sahte üniversite siteleri ile yürütülmektedir. Ali İlseven ve Damla İlseven, devlet kurumlarını ve üniversiteleri taklit eden internet siteleri kurarak, kayıt olan insanlara sahte diploma vermektedir. Bu diplomaların da Türkiye'de YÖK denkliği bulunduğu, 168 ülkede geçerli olduğu algısını yaratmaktadır. Hiçbir akademisyeni olmayan, kampüsü olmayan, mütevelli heyeti olmayan ve hiçbir hükmü olmayan üniversite görünümlü internet siteleri kurup hukuka aykırı biçimde faaliyet göstermektedir" ifadelerine yer verildi.

İLETİŞİM ADRESİ YOK

Soruşturmayla birlikte birçok skandal ortaya döküldü. Arnavutluk, Sırbistan ve Karadağ'da faaliyet yürüttüğü belirtilen üniversitenin rektörü olarak Prof. Dr. Ali İlseven görülüyor. Ancak akademik bir kaydı bulunmayan İlseven'in lise mezunu olduğu dahi ileri sürülüyor.

YÖK'ün bu iddiaların takipçisi olacağı belirtiliyor. Türkiye'deki üniversiteler gibi "..edu.tr" uzantılı "https://yenipazar.edu.tr" adresinden yayın yapan üniversitenin bir mektup adresi, posta kodu da yok. İletişim bölümünde sadece e-posta adresi ve Kosova'ya ait bir telefon numarası var. O numara da asla çevrilmiyor. Hayali üniversiteye kayıt olan öğrencilerin 2 ila 4 bin avro ödediği, öğrencileri ikna için üniversitenin internet adresinde "edu.tr" uzantısı kullanıldığı öne sürüldü.

Konuyla ilgili Av. Öksüz, "Bir üniversite değilseniz bu uzantıyı kullanamazsınız. Savcılığın YÖK ve ilgili domain şirketi ile yapacağı yazışma sonucu bu skandalın nasıl gerçekleştiği ortaya çıkacak" dedi.

https://www.internethaber.com/hayali-universite-skandali-168-ulkeden-ogrencisi-varmis-rektor-de-2370208h.htm

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

İman dolu bir insan, basitçe net ve gerçekçi düşünme yeteneğine kaybetmiş (veya hiç sahip olmamış) kişidir.
Sadece aptal değildir;
aslında hastadır.
Daha da kötüsü tedavi edilemez.

~Henry Mencken~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Gazze'de oruçlu Müslümanların başına gökten ateş yağarken, biz burada lüks ve israflı iftar ziyafetleri veriyoruz.
Bu Ramazan da iman ve Kur'an hizmetleri açısından boşa geçti.

~Mehmet Şevket Eygi~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Ölünün Arkasından

Ey ölü, az daha yaşatmak isterdim seni,
Habersiz bırakıp gittiğin evde.
Giysen hazır duran terliklerini,
Odalarda dolaşsan, öksürsen
Toplasan bu yaz da bahçende yemişleri,
Az daha ömür sürsen.
Gözlerimin önünde hep boyun bosun,
Nasıl girerdin şu kapıdan, memnun
Şu iskemleye otururdun.
Avuçlarımda, ılık, el sıkışın,
Bana bakışın...
Nasıl uzatırdın bana şu sürahiyi\?
Seyrederdik uçan bulutları, geçen gemileri.
Nasıl son defa konuştun, son defa güldün\?
Nasıl öldün\?..
Nasıl öldü, Yarabbim, nasil öleceğiz\?
Hangi sonsuz geceler, iklimler geçeceğiz,
Bundan sonra da bir gün aynı sofrada
Oturacak mıyız bir daha..

~Ziya Osman Saba~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Perde

Hepimiz ikinci perde'deyiz
İkinci perde bitmez

Birinci perdede umutlar vardı
Yetmez

Üçüncü perdeye
Kim-kalır
kim-kalmaz

Belli olmaz

~Özdemir Asaf~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SEN

Sen gönül bahçemde açan bir çiçeksin
Rüyalarımda neşe,hayalimde kedersin
İncitmeden koklasam öpsem seni
Uzun bir yol var aramızda
Bir ucunda sen bir ucunda ben
Ateşi sen küllü ben

Bir dünya düşüyorum
Başı sen,kölen ben
Beni bir ben bilirim birde yaratan
Bana bir benlik lazımbirde anlayan

Mutlu olmak istiyorsan
Sevmesini bileceksin
Gerçekten seviyorsan
Öürünce seveçeksin

Sana her şeyimi veririm diyemem
Çünkü sen benim herşeyimsin.

Umudum yaşama güçümsün
Karanlıkğımı aydınlatan aynı
Işık saçan gülümsün
Benim hayata baglıyan gülümsün.

Ellerim ellerine deyince sıkıldım
Gözlerim gözlerime bakınca utandım
Seni seviyorum deyince kızardım
Dudaklarım dudaklarına deyince
İşte buna bayıldım

İki kere iki :dört biliyorum
Üçgenin iç acılarının toplamı:180
Sana olan aşkımı toplayacak olursan
öyle sayılar bulursun sersem
sevgilim

sevdik,sevdik arkadaş taaa derinden yürekten ölürcesine,severcesine,delikanlıcasına bizde,biz aşkı sevmeyi,sevgiyi ve insanlığı böyle öğrendik


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ozlem

Bir gece,
Gecede bir uyku..
Uykunun icinde ben..
Uyuyorum,
Uykudayim,
Yanimda sen.

Uykunun icinde bir ruya,
Ruyamda bir gece,
Gecede ben..
Bir yere gidiyorum,
Delice..
aklimda sen.

Ben seni seviyorum,
Gizlice..
El-pence duruyorum,
Yuzune bakiyorum,
Soylemeden,
Tek hece.

Seni yitiriyorum
Cok karanlik bir anda..
Birden uyaniyorum,
Bakiyorum aydinlik;
Uyuyorsun yanimda..
Guzelce.


- - - - - - - - - - - - - - - -

REKTÖR ATAMALARI//www.youtube.com/watch?v=3NlXFr7pjUk">https://www.youtube.com/watch?v=3NlXFr7pjUk


- - - - - - - - - - - - - - - -

"İçinize ne kadar çok ışık girmesine izin verirseniz, yaşadığınız dünya da o kadar parlak olur."

~Shakti Gawain~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Neden ben, biz entelektüellerin yardımcı olabileceğimizi düşünüyorum\? Bunun sebebi, biz entelektüellerin binlerce yıldır en fazla zararı vermiş olmamızdır. Bir fikir, bir öğreti, bir teori, bir din adına toplu cinayet -bizim yaptığımız, bizim icadımız budur..."

~Sör Karl Popper (1902-1994), Avusturya Yahudi'si olarak dünyaya gelmiş İngiliz filozof. Liberal demokrasi ve "yeniliklere açık toplumun" önde gelen savunucusudur. Geleceğin yönünü tarih sayesinde bilebileceklerini varsayanları, düşmanı olarak nitelendirmiştir (Hegelciler, Marksistler, Naziler ve İncil eskatolojisine inananlar, diye eklemiş olabilir). Bilimsel teorileri bilimsel olmayanlardan ayırt etmemizi sağlayan kriterlerin çürütülebilir olduğundan bahsetmiştir. Ona göre bilim ve bilgi de "hatanın elenmesi" adlı bir evrim sürecinden geçmektedir, sonunda gerçeğe değil, giderek daha ilginç hale gelen sorunlara dönüşür. Agnostik olduğunu açıklamıştır.~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder