20 Mayıs 2011 Cuma

Fwd: Meğerse suçu darbeci olmak değil, ayağa kalkmamak imiş.

Meğerse suçu darbeci olmak değil, ayağa kalkmamak imiş.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Ali Serdar Bolat    19 Mayıs 2011
 
Tayyip Erdoğan, Ankara Ticaret Odası'ndaki konuşmasında ağzından kaçırdı:
 "Bir ülkenin başbakanı anma törenine gider de bir Korgeneral ayağa kalkmaz mı.
                           Kalkması gerekir. Kalkmadığı takdirde bedelini öder. Bedelini de ödedi.
Çanakkale'de anma törenlere gidiyoruz bu beyefendi ayağa kalkmadı.
            Ondan sonra gereği yapıldı o ayrı mesele. Ama şimdi bakın gideceği yeri o da buldu"
 

Korg. Engin Alan'ın, konuyu geçen sene Sözcü gazetesine şöyle anlatmıştı:
"18 Mart törenlerinden Kolordu olarak biz sorumluyduk. Bütün program yapıldı.
Bana Vali aracılığı ile haber gönderiyor, 2 saat geç gelecekmiş, töreni geç başlatsınlar diyor!
Kabul etmedim, emir değişmez dedim. O da zamanında gelmek zorunda kaldı.
Konuşması bitti. Ayağa kalkmadım, alkışlamadım. Olay budur."
 
Korg. Engin Alan
 
Sözü Sefer Çetinkaya'ya bırakıyorum:
 
O Engin Alan şimdi nerede? Silivri'de tutuklu ve yargılanıyor.
Peki, Engin Alan, Tayyip Erdoğan törene geldiğinde ayağa kalkmadığı için mi yargılanıyor?
                                                           Hakkında düzenlenen iddianamede böyle bir suçlama var mı? Hayır.
Ne ile suçlanıyor Alan? Darbecilikle, çetecilikle, silahlı terör örgütü üyeliğiyle.
 

Şimdi anladınız mı Engin Alan'ın asıl suçunun ne olduğunu? İddianamede yer alan suçlamaların tamamının asılsız olduğunu Tayyip Erdoğan'ın ifadesi ortaya koymuyor mu?

Erdoğan'ın bu ifadesinden sonra, Engin Alan ile ilgili hazırlanmış olan önceki iddianame derhal yırtılıp atılmalı ve Alan, Tayyip Erdoğan karşısında ayağa kalkmamakla suçlanarak yargılanmalıdır.

Ceza yasamızda

      BOP eşbaşkanları karşısında ayağa kalkmamayı suç sayan bir madde olmadığına göre de

                                                                                                                                        derhal serbest bırakılmalıdır.

 

Erdoğan kendisini Başbakan olarak tanıtıyor. Bu, koskoca bir yalandır.

Tayyip Erdoğan, bu ülkenin başbakanı değil,

                        Amerika'nın Büyük Ortadoğu Projesi'nini (BOP) eşbaşkanıdır.

Bunu çeşitli mekanlarda ve değişik tarihlerde kendisi açıkladı.

 

Bir Türk generali,

         bir ABD memurunun karşısında ayağa kalkmamalıdır

                          ve Engin Alan, en doğru davranışı göstermiştir.

 

Engin Alan'ın yerinde olsaydım, ben de ayağa kalkmazdım.

                                     Bu onurlu davranışı nedeniyle Engin Alan'ı yürekten kutluyorum.

 

ABD Başkanı Puşt tarafından eşbaşkanlıkla görevlendirildiği BOP yüzünden Afrika'nın kuzeyinde ve Müslüman coğrafyası Ortadoğu'da kan gövdeyi götürüyor, Müslümanlar Hıristiyan Haçlı kuvvetlerinin saldırı ve işgali altında can veriyor, Müslüman kadınların ırzına geçiliyor, Tayyip Erdoğan da bu ABD projesinin eşbaşkanlık görevini sürdürüyor.

 

BOP'un, Türkiye'yi de hedef aldığını Pentagon tarafından yayınlanmış haritalar ortaya koymaktadır. Yani Türkiye de Haçlıların tehdidi altındadır.  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder