17 Mayıs 2011 Salı

BASIN AÇIKLAMASI - Kamuoyuna saygı ile duyurulur.



|Anasayfa|  |Genelkurmay Başkanları|  |TSK-Posta|  |Site Haritası|  |English|
 
Ana Sayfa » Arşiv » Basın Yayın Faaliyetleri » Basın Açıklamaları Arşivi » 2011 Yılı Basın Açıklamaları Arşivi


BASIN AÇIKLAMASI


TARIH   : 24 Ocak 2011

SAAT    : 15:10

NO        : BA - 03 / 11

1.  Üzümlü Sınır Karakolu bölgesinde askeri karakola saldırı düzenlemek isteyen terör örgütü mensuplarına karşı açılan ateş sonucu 12 terör örgütü mensubu saldırıyı gerçekleştiremeden öldürülmüştür.

2.  Kendisini savunmak için ateş açtırdığını iddia eden 5 muazzaf subay ile bizzat ateş ederek teröristlerin ölümüne sebebiyet veren 30 erbaş ve er hakkında derhal yasal işlem başlatılmıştır.

3.  Açılım ve saçılım sürecini sabote etmek amacı güden ve MÖ 209 yılında kurulmuş bir silahlı örgütün üyesi oldukları anlaşılan sözkonusu askerler soruşturmanın sağlıklı bir şekilde yürütülebilmesi için açığa alınmış, tutuklanmış B.Arınç tarafından yetersiz görüldüğü bildirildiğinden ayrıca falakaya yatırılarak dövülmüştür.Yapılan işlemlerin sonucu topuk selamıyla sayın Arınç'a bildirilmiştir.

4.    Bozguncuların elebaşı olduğu değerlendirilen bir binbaşı" Ama zaiyat verseydik yine açılımı sabote ediyorsunuz diyeceklerdi" gibi çeşitli açıklamalarda bulunmuş ise de  bunların sözkonusu silahlı örgütün ergenekon bağlantısını kamufle etmek maksadıyla yapıldığı anlaşıldığından itibar edilmemiştir.

5.    Askeri mahkemeler artık sadece çatal bıçak kaybeden yemekhanecilerin davalarına baktıkları için soruşturmanın önce Balyoz davası sonra Poyrazköy daha sonra ise Malatya Zirve yayınevi davalarıyla birleştirebileceğini söyleyen Özel Yetkili F. tipi savcı Feto Pensilvanya tarafından yürütülmesinin uygun olduğu anlaşılmıştır.

6.    Benzer üzücü olayların meydana gelmemesi için bölge karakollarındaki bütün birlikler Çanakkale Arıburnu bölgesindeki mevzilere taşınmıştır.

      Kamuoyuna saygı ile duyurulur.







--  GİDİYORUM  Çölde bir yolcu gibi yalnızlığım içinde Kavrulup gidiyorum. Serseri bir rüzgar gibi hep ganimet peşinde Savrulup gidiyorum Serçe kadar pervasız, bir günden ötekine Atlayıp gidiyorum. Bütün kumaşlarını açtığım gibi yine Katlayıp gidiyorum. Bir kış güneşi gibi ben keyfimin esiri Görünüp gidiyorum. Ne belli yerim var, ne de sevdiğim biri Sürünüp gidiyorum.  Cahit Sıtkı TARANCI oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder