17 Mayıs 2011 Salı

POLİTİK - ÖNCE TÜRKİYE – ‘PÜSKEVİT’

ÖNCE TÜRKİYE – 'PÜSKEVİT'

ÖNCE TÜRKİYE – 'PÜSKEVİT'

Ağzına sağlık sevgili Devlet Bahçeli…

Ne güzel de dedin..

Dedin de biz de başkalarının neler dediklerini hatırladık…

Şehide kelle…

Şehit cenazesine yaygara…

Apo'ya sayın…

Barzaniye kardeşim…

ABD ve İsrail'e kadim dostum…

Çiftçiye ananı da al git…

Mağdura oğlun da işsiz kalsın…

Askere askerlik yan gelip yatma yeri değildir…

İzmir'liye gavur…

Ankaralı'ya bindirilmiş kıta…

Gurbetçiye sahtekar…

Eşcinsele hasta…

Heykel'e ucube…

Gazeteciye şebek..

Kürt'e açılım…

Türk'e 'kaçılın ! '

Bunları saymam mukayese ettiğimden değil elbette, Sayın Bahçeli, siyasi görüşüne katılırım katılmam; edep adap, devlet geleneği bilen nezih bir siyasetçimizdir. Bir sözcüğü yanlış telaffuz ediyor olmakla, sayın Başbakan gibi yanlış fikirlerin sahibi olmak ve her şeye ve herkese küfretmek arasında da dünyalar kadar fark vardır.

Fikir dedim de, zaten "fikretmeyen küfreder" derler…

Ama küfür de yetmedi…

Alamadılar hırslarını, kasetler geldi…

Hararetle gece gündüz demeyip çekmişler.

Sayın Baykal'ın başını yiyen furya MHP'yi de vurur diye umuyorlar…

Ama yok öyle,

Herkes farkında;

MHP'ye yapılan bu saldırı insanlığa, insan haklarına, özel hayata, size, bize, bana hepimize yapılmaktadır.

CHP bu aynı oyuna getirildiğinde, kim susmuş olursa olsun, ben bir CHP'li olarak

bugün MHP'nin yanındayım…

Yeter artık diyorum bu işleri tezgahlayanlara

Tuzaklar kurmayı, "belden aşağı" vurmayı kesin…

Kurnazlığınız gözümüzde sizi yükseltmiyor.

Kurnazlık ve hinlik; çakallara, tilkilere, sırtlanlara ait bir vasıftır. İnsan olanda akıl ve zeka aranır…

 

Sevgilerimle,

Aşkın OLGUN

Oraz POYRAZ
http://www.internethavadis.com/askin-olgun/6058.html


--  Her iki karımla da talihim kötü gitti. Birincisi beni terketti, ikincisi terketmedi.   Patrick Murray oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder