17 Mart 2022 Perşembe

Çiftçi deliler gibi üretecekmiş...


Binali beyden cin fikirler...
Tarım üreticisine akıl veriyor; mikrofonu kapınca çoşmuş, hızını alamamış "deliler gibi üretin" demiş.
Çiftçi kapak gibi cevap vermiş:
"Ahan traktör orda, deposunu doldur, gel kendin üret."

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cracker in hakkindan hacker geIir.

~Sadece gülmece olsun diye~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kendine karşı kılı kırk yararsan, başkalarına karşı bağışlayıcıysan düşmanlığı uzaklaştırırsın.
Düşünmeden incelersen kör sayılırsın; incelemeden düşünürsen tehlikedesindir.

~Konfiçyus~

- - - - - - - - - - - - - - - -

COK SELAM SOYLE\?
. . . . . .
Varirsan guzelim Harput iline,
Hesret cekenlere cok selam soyle.
Sararsan kusagi ince beline,
Salvara-yelege cok selam soyle.
. . . . . .
Anlat ki bilsinler nasil sevmisim,
Bulbuller misali vatan demisim,
Oricigi\?basdigi cok .osgemisim,
Hotiklenen gakkoslara cok\?selam soyle.
. . . . . .
Ben, simdi buradayım..Gonlum orada,
Gozumde tutiysin ..daglar arada,
Yavru ucar izi kalir yuvada,
Ucan yavrulara da cog..cok..selam soyle.
. . . . . .
Duydum, tandurlarda ekmek bisiymis,
Ah.. benim ekmegim meger neymis,
Havasi da suyu da pek hos imis,
Havasine,suyine cok selam soyle.
. . . . . .
De ki; gurbet elin gahri cekil mi..\?
Gazanci bol olsa da haglar sevil mi..\?
Ben Harputlu muyum yoksa degil mi\?\?
Gercek Harputluya cog..cok selam soyle.
. . . . . .
CEZMI BOZTAS
(Veteriner Hekim)

- - - - - - - - - - - - - - - -

Herkez iki yuzludur.

~Iv.frederick~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Güneşin balçıklı suya batması

KEFH 86
Nihayet güneşin battığı yere varınca, onu kara bir balçıkta batar buldu.
Onun yanında (orada) bir kavme rastladı.
Bunun üzerine biz: ey Zülkarneyn
Onlara ya azap edecek veya haklarında iyilik etme yolunu seçeceksin, dedik.

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Benim elime büyük yetki ve güç geçerse ben sosyâl hayatımızda istenilen inkılabı bir anda bir coup ile yapacağımı zannederdim.
Zîrâ ben, bâzıları gibi halkı ve ulemayı yavaş yavaş benim görüşlerimin derecesinde görmeye ve düşündürmeye alıştırmak suretiyle bu işin yapılabileceğini kabul etmiyorum ve böyle harekete karşı ruhum isyan ediyor.
Ben, bu kadar yıllık yüksek öğrenim gördükten, sosyal ve uygar hayatı inceledikten sonra neden halk seviyesine ineyim\?
Onları kendi seviyeme çıkarırım.
Ben onlar gibi değil, onlar benim gibi olsunlar; şu da var ki bu konuda incelemeye değer bâzı noktalar var; bunları iyice kararlaştırmadan işe başlarsak hata olur.

~Mustafa Kemal Atatürk~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bigüzel

Seni bigüzel giymişim içime gavurun kızı
Bir kurşunda vurdular ikimizi
Gün ışır, yaprak titrer, tohum üşür
Acı güllerle kızarır hikayemizi.

~Bedri Rahmi Eyüboğlu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Burada tanrı filan göremiyorum.

~Yuri Gagarin (Uzaya ilk çıkan insan; yörüngedeyken üsse söylemişti)~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder