30 Mart 2022 Çarşamba

HDP Ne diyor?...

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Korku, en beşeri duygudur.
Benim iktidarlara başkaldırışımı görenlerden kimi beni korkusuz insan sandılar.
Oysa ben korkarım.
Ne var ki, bende, başkalarına yararlı olacaksa, doğru bildiğimi, inandığımı söylemek, açıklamak duygusu, korku duygusuna her zaman üstün gelmiştir.
Korkarım, yine söylerim.
Korkmuyorum diyenler, ya başkalarına yalan söylüyorlar, ya kendilerine yalan söyleyip kendilerini kandırıyorlar ya da bilmeyerek insan olmadıklarını söylüyorlar.
(Mum Hala, 6 Şubat 1970)

~Aziz Nesin( 1915 - 1995 )~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bes tur casus kullanilir; yoresel casuslar, ic casuslar, devsirme casuslar, hukumlu casuslar, hayatta kalan casuslar. Bu bes tur casuslarin hepsi birden kullanildiginda gizli istihbarat sistemini kimse ele geciremez.

~Sun Tzu'dan Savas Sanati~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bana yalan söylemiş olman değil, artık sana inanmamam sarsıyor beni.

~Nietzsche~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Koca bir askeri yıktılar, meğer kâğıttan kaplanmış, biz bunu asker zannedermişiz, meğer ABD içini oymuş


- - - - - - - - - - - - - - - -

Gunduz, kandilini hazirlamayan; gece, karanliga razi demektir.

~CENAP SEHABETTIN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Aut disce aut discede
Ya ogren, ya terket.

~Latince Atasozleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Iyi savascilar yenilmelerinin olanaksiz oldugu yerde konuslanirlar.

~Sun Tzu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SEÇMEN TEZGAHI

https://www.youtube.com/watch?v=_Orc3hmvsKQ

OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder