28 Ocak 2024 Pazar

MARVEL FİLM VE DİZİLERİ SIRALAMASI: TÜM MARVEL FİLMLERİ VE DİZİLERİ KRONOLOJİK OLARAK NASIL İZLENİR?


MARVEL FİLM VE DİZİLERİ SIRALAMASI: TÜM MARVEL FİLMLERİ VE DİZİLERİ KRONOLOJİK OLARAK NASIL İZLENİR?

Marvel ve Avengers filmlerini, 2. Dünya Savaşı'nı konu alan Kaptan Amerika: İlk Yenilmez'den başlayarak, gerçekleştiği sırayla izlemek istiyorsanız, tüm MCU film ve dizilerini kronolojik sırayla, tek bir rehberde listeledik...

17 Ekim 2023

Tüm Marvel film ve dizilerini kronolojik sırayla listeledik. Ancak öncelikle, çıkış tarihine göre Marvel Sinematik Evreni'ne genel bir bakış istiyorsanız, ayrı aşamalara bölünmüş haliyle listemizi inceleyebilirsiniz.

Birinci Aşama (2008-2012)

Iron Man (2008)

The Incredible Hulk (2008)

Iron Man 2 (2010)

Thor (2011)

Captain America: The First Avenger (2011)

The Avengers (2012)

İkinci Aşama (2013-2015)

Iron Man 3 (2013)

Thor: The Dark World (2013)

Captain America: The Winter Soldier (2014)

Guardians of the Galaxy (2014)

Avengers: Age of Ultron (2015)

Ant-Man (2015)

Üçüncü Aşama (2016-2019)

Captain America: Civil War (2016)

Doctor Strange (2016)

Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)

Spider-Man: Homecoming (2017)

Thor: Ragnarok (2017)

Black Panther (2018)

Avengers: Infinity War (2018)

Ant-Man and the Wasp (2018)

Captain Marvel (2019)

Avengers: Endgame (2019)

Spider-Man: Far From Home (2019)

Dördüncü Aşama (2021-2022)

Black Widow (2021)

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021)

Eternals (2021)

Spider-Man: No Way Home (2021)

Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022)

Thor: Love and Thunder (2022)

Kara Panter: Sonsuza Kadar Wakanda (2022)

Beşinci Aşama (2023-2024)

Karınca Adam ve Yaban Arısı: Quantumania (2023)

Galaksinin Koruyucuları Vol. 3 (2023)

Harikalar (2023)

Kaptan Amerika: Yeni Dünya Düzeni (2024)

Yıldırımlar (2024)

Bıçak (2024)

Altıncı Aşama (2024-2026)

Deadpool 3 (2024)

Fantastik Dörtlü (2025)

Yenilmezler: Kang Hanedanı (2025)

Yenilmezler: Gizli Savaşlar (2026)

Çıkış Tarihine Göre Marvel Dizileri

WandaVision (2021)

The Falcon and the Winter Soldier (T2021)

Loki (2021)

What If...? (2021)

Hawkeye ( 2021)

Moon Knight (2022)

Ms Marvel (2022)

Spider Man İzleme Sırası

Spider-Man 1 (2002)

Spider-Man 2 (2004)

Spider-Man 3 (2007)

The Amazing Spider-Man - İnanılmaz Örümcek Adam (2012)

The Amazing Spider-Man 2 - İnanılmaz Örümcek Adam 2 (2014)

Spider-Man: Homecoming (Örümcek-Adam Eve Dönüş) 2017

Spider-Man: Into the Spider-Verse (Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde) 2018

Spider-Man: Far From Home (Örümcek-Adam: Evden Uzakta) 2019

Spider-Man: No Way Home (Örümcek-Adam Eve Dönüş Yok) 2021

Avengers İzleme Sırası

The Avengers

Avengers: Age of Ultron

Captain America: Civil War

Avengers: Infinity War

Avengers: Endgame

https://www.chip.com.tr/makale/marvel-film-ve-dizileri-siralamasi-tum-marvel-filmleri-ve-dizileri-kronolojik-olarak-nasil-izlenir_159910.html

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

En uzun vadeli tasarruf, vadesiz tasarruftur.

~EGE CANSEN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

ne kadar
ampul varsa beyoğlu'nda kör kütük
kirli bir sis ıslak elleriyle hepsini örtüyor
yine konyak sarısı yumuşak bir sonbahar
herkes ümitsizliğini sırtlamış evine götürüyor
ben de götürüyorum sirkeci garpalas 32
birisi neuilly'den iki uçak mektubum var

~nerdesin inge nerdesin nerede değilsin ki
Cinayet Saati

Haliç'te bir vapuru vurdular dört kişi
Demirlemişti eli kolu bağlıydı ağlıyordu
Dört bıçak çekip vurdular dört kişi
Yemyeşil bir ay gökte dağılıyordu

Deli cafer ismail tayfur ve şaşı
Maktulün onbeş yıllık arkadaşı
Üçü kamarot öteki aşçıbaşı
Dört bıçak çekip vurdular dört kişi

Cinayeti kör bir balıkçı gördü
Ben gördüm kulaklarım gördü
Vapur kudurdu kuduz gibi böğürdü
Hiçbiriniz orada yoktunuz

Demirlemişti eli kolu bağlıydı ağlıyordu
On üç damla gözyaşını saydım
Allahına kitabına sövüp saydım
Şafak nabız gibi atıyordu
Sarhoştum Kasımpaşa'daydım z
Bugün ahmet benim,
ama dünkü Ahmet değil.
Bugün anka benim,
ama yemle beslenen kuşcağız değil.

Enelhak kadehiyle
bir yudum içen sızdı
Tarılık şarabından.
Şişelerle, küplerle içtim ben, sızmadım,
ben, sultanların aradığı sultan.

Ben hâcetler kıblesiyim.
Gönlün kıblesiyim ben.
Ben cuma mescidi değilim,
insanlık mescidiyim ben.

Ben saf aynayım,
sırım dökülmemiş, paslanmamışım.
Ben kin dolu bir gönül değilim,
Sinâ dağının gönlüyüm ben.

Üzüm sarhoşluğu değil benim sarhoşluğum,
benim sarhoşluğumun sonu yok.
Tarhana çorbası içmem ben,
can yemeği yerim,
içerim can şerbeti.

İşte sarttı seni
bir gümüş bedenlinin özlemi.
Altın haline geldin artık.
Sen altına âşıksın,
altın benim rengime âşık.

Gönlü saf sûfiyim ben,
benim tekkem âlem,
medresem dünya benim.
Değilim abalı sûfilerden.
İster yakarış eri ol sen,
meyhane eri istersen,
bundan sanki ne çıkar?
Yok cumartesiymiş, yok cumaymış,
bence ne farkı var?

Gerçeğin tadını alan er
ne altına aldırış eder,
ne kalendar tacına bakar.
Ne tasası vardır, ne kini.

Ey Tebriz'li hak Şems'i,
yüzünü göstermediysen sen,
yoksul çaresiz kalırdı kulun;
ne gönlü olurdu, ne dini.


Atilla İlhan~

- - - - - - - - - - - - - - - -

VATANDAŞLIK BORSASI

https://www.youtube.com/watch?v=cidAm8jElTk

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cevrendekileri alcaltarak degil,kendini gercekten yucelterek buyuyebilirsin.

~Reich~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Midye
kabuklarında sakladım gözyaşlarımı;
Hastaydım
kırık kötümser bir öksürük yapışmıştı boğazıma
Seni unutmak gerekiyordu...

~Bahamalı martılar beni çağırdı
bir ikinci bahar gecesi.
İskele fenerlerini yollar uzak ay bedir
sırtımda gümüş hançer
yürürüm de ölemem
kan damlatır karanfil.

usulca mavi bir kar
kara geceye düşer
tutuşur fundalıklar
gelir kalbimi yakar.

gün olur belki öper
ay ışığı acıyı
o yaralı cerenler
yanık sulara iner.

yollar uzak ay bedir
sırtımda gümüş hançer
yürürüm de ölemem
kan damlatır karanfil
XXX
Kır Şarkısı

Tam otların sarardığı zamanlar
Yere yüzükoyun uzanıyorum
Toprakta bir telâş, bir telâş
Karıncalar ötedenberi dostum.

Ellerime hanım böcekleri konuyor
Ne şeker şey onlar!
Uç böcek, uç böcek diyorum
Uçuyorlar

Pan'ın teneffüsü bile
Ilık, okşamakta yüzü.
Devedikenleri, çalılık vesâire
Bir âlem bu toprakların üstü.

Tabiatla haşır neşir
Kırlarda geçen ikindi vakti.
Sakin, dinlenmiş, rahat
Bir gün daha bitti.


Behçet Necatigil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

10 KASIM'LAR YAS DEĞİL, HESAP GÜNÜNDÜR

~Karşında saf tutmuş hain soyları,
İş bize düşüyor OĞUZ BOYLARI,
Çekin kılıçları, gerin yayları;
10 Kasım'lar yas değil, hesap günündür,
KEMAL ATATÜRK'Ü anma günündür.
*
Son ocak sönmeden yurdun üstünde,
Duracaktır TÜRK OĞLU ANT'LI sözünde,
Yasaklı olsa da hain gözünde,
10 Kasım'lar yas değil, hesap günündür,
KEMAL ATATÜRK'Ü anma günündür.
*
Tarih dediğin şey dünün, bugünün,
Şehitlik bayramın, gazilik ünün,
Mirasın TÜRK doğmak, Onunla övün,
10 Kasım'lar yas değil, hesap günündür,
KEMAL ATATÜRK'Ü anma günündür.
*
Tarihten, geçmişten ders alacaksın,
ATANIN yüzünü ak tutacaksın,
Kanın, canın pahasına vuruşacaksın,
10 Kasım'lar yas değil, hesap günündür,
KEMAL ATATÜRK'Ü anma günündür.
*
Hainler göz dikmiş ANAYURDUNA,
Bu isyan, kahpelik ilk değil sana,
Layık olmak istesen SOYAK ATANA,
10 Kasım'lar yas değil, hesap günündür,
KEMAL ATATÜRK'Ü anma günündür.

İrfan Konur Türkoğuz ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Anasina bak kizini al, kenarina bak bezini al.
Bes parmagin besi birbirine benzemez

~Atalarımızın çelişkili sözleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Çağlar boyunca, güçlü zayıfı ezdi;
kurnaz ve kalpsiz, aptal ve masum olanları tuzağa düşürdü ve köleleştirdi, ve insanlık tarihinde, hiçbir yerde, hiçbir Tanrı ezilenlerin yardımına koşmadı.

~Robert Ingersoll~
. - . - . - . - . - . -
width=768


width=768


width=768


width=768


width=768


width=768


width=768


width=768


width=768


width=768



512.009 kb R._A._Salvatore-Unutulmus_Diyarlar-02-Kara_Elf_Uclemesi-2-Surgun.epub

635.679 kb Carlos_Fuentes-Dogmamis_Kristof.epub

2.206.664 kb Jean-Claude_Carriere-Akil_Defteri.pdf

489.587 kb Clive_Cussler-Kiskac.epub

526.819 kb Deniz_Kadar_Ac-Wilbur_Smith.mobi

1.937.601 kb ELS_13.pdf

1.218.364 kb Sosyolojik_Izlekte_Tiyatro-Seyirci_Iliskisi_Ornek_Bir_Calisma_Olarak_Semaver_Kumpanya.pdf

141.094 kb Arthur_Schopenhauer-Eristik_Diyalektik.epub

3.388.453 kb Ra_Bilgileri_4-Elkins_Rueckert_McCarty.epub

7.035.365 kb Ephraim_Kishon-Tarla_Kusuydu_Juliet.pdf

639.727 kb EXCEL_FORMULLERI.doc

5.347.549 kb Sculptures.pdf

602.973 kb OEGCA_Test10.pdf

870.907 kb Alev_Alatli-Batiya_Yon_Veren_Metinler_cilt_1.epub

157.564 kb Yerdeniz_buyucusu-Ursula_KLe_Guin_Cigdem_Erkal_Ipek.epub

239.869 kb Knut_Hamsun-Dunya_Nimeti_2.epub

263.121 kb G.S._Kaufmann-Erkekler_de_Iskambili_Kadinlar_Gibi_Oynasaydi.pdf

6.187.075 kb Eugene_Ionesco-Toplu_Oyunlari-4.pdf

419.840 kb William_Shakespeare-Venedik_Taciri.doc

905.598 kb Muzaffer_Ramazanoglu-Gilgamis_Destani.epub


80

Eller aya biz yaya.
Bakın ablanın merak ettiği konu neymiş?
Oysa şurada iki gün önce ABD Mars'a uzay aracı indirdi, ve NASA genel müdürü ortaokul öğrencilerinin popüler bilim sorularına cevap verdi.
26
60

Polis akademisinde polis adaylarına Allah, Muhammed, Kur'an, kitap, ezan üzerine yemin.
Peki bu aslan parçalarının hepsi de Müslüman mı?
Deist, Ateist, Panteist, Agnostik biri olamaz mı?
Ya da belki de Alevi olanlar da vardır?
Mecbur mu insanlar size dinlerini açıklamaya?
Mecbur mu insanlar size yalan söylemeye?
Ayıptır yahu...
Zorbalıktır!..
Dayatmacılıktır!...
22

Melih Balu konuşuyor.
Torpil ne kadar kötü birşeymiş.
Onu anlatıyor.
Yerseniz..
15
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder