6 Aralık 2022 Salı

BUNLAR POTANSİYEL ASKER


BUNLAR POTANSİYEL ASKER

İZLEYİN:

⦿ https://youtu.be/F31g3FiqhnM

Türkiye'ye 12-13 milyon sığınmacı doldurdular. Bunlar sığınmacı değil potansiyel asker potansiyel yabancı savaşçı. Afganistan'dan sığınmacılar, Pakistan'dan cihatçılar geliyor. Bizzat Pakistan'dan cihatçı topluyorlar. Türkiye'de hilafet ilan edilecek cihada gidiyoruz diyerek geliyorlar Pakistan'dan gencecik insanlar. 3000 km yol geliyorlar. 400 bin işgalci düşmanı üç buçuk senede zor attık kurtuluş savaşında ülkeden. Nasıl atacağız milyonlarca potansiyel askeri…

Nasuh Mahruki'nin Türkiye'deki sığınmacılar hakkındaki görüşleri

https://www.turkishnews.com/tr/content/2022/12/06/bunlar-potansiyel-asker/


--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kayıtsız şartsız tabiriyle açıkça ifade edilen egemenliği, milletin sorumluluğunda tutmak demek, bu egemenliğin en küçük bir parçasını; sıfatı, ismi ne olursa olsun, hiçbir makama vermemek, verdirmemek demektir.
( 1923 ) (Atatürkün Söylev ve Demeçleri, Cilt:II)

Kemal Atatürk
Yüce Önder.
Bu günleri çok öncelerden bilen adam.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kadının aşka bakışı; 'bir sen, bir ben, birde bebek'ken,
Erkeklerde bu durum; bir sen, bir ben, bir de yedek' tir.

~Aziz Nesin( 1915 - 1995 )~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Her parca, manasini butununde kazanir.

~Anonim Nasihat~

- - - - - - - - - - - - - - - -

TURGAY YILDIZ

https://www.youtube.com/watch?v=x0UT_CmWpU4


- - - - - - - - - - - - - - - -

GERI VERIN
. . . . . .
Peki aliniz sizin
Daha istemiyorum
Bu el bu ayak
Bu duyu bu dusunce
Sizin
Daha istemiyorum
Dallarda goklerde sularda
Acilarim bir denklemle uykusuz
Belki anlarlar beni
Sevindirirler umdururlar ama
Sizin
Daha istemiyorum
Ta cocuklugumdan beri
Yanim sira yuruyen
Sevince acikinca
Konusunca yazinca duydugum sey
Sizin
Daha istemiyorum
Gece koyu karanliklar buyur
Alir tasalarimi yollarda
Alir guzelligimi daglardan
Peki sizin bu doldurdugum bosluk
Sizin
daha istemiyorum
Hepsi tas toprak orman deniz
Isiksizligini yasadigim varlik
Yoklugunda agridigim oluler
Hepsi hepsi
Sizin
Daha istemiyorum

~Fazil Husnu DAGLARCA~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Insana sadakat yarasir gorse de ikrah, yardimcisidir dogrularin hz.Allah.

~Ziya pasa~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir bicimde dusuncelerimizi onyargi temeline oturttugumuz yuksek duvarlarla korumaya almissak, disaridan sizan aksi ve asi dusunceleri tutuklama hukmu onyargicimiz tarafindan onaylanmis demektir...

~Dusuncenin Dusunceli Sozleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

TESTI
. . . . . .
Dolu bir testi idim ben,
Bas asagi ettiniz beni;
Eh, bosaliverdim derken...
Iyi mi ettiniz yani\?
. . . . . .
Sevgiler vardi icimde
Ezgiler vardi, iyilikler...
Bosaltiverdiniz, hem de
Dusurup kirmaktan beter.
. . . . . .
Hos, yine bir testiyim ben,
Yine varim ama bombos...

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Acinmaktansa kiskanilmak daha iyidir.

~Herodot~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder