28 Aralık 2022 Çarşamba

SABAHATTİN ÖNKİBAR: İHLAS’IN CARİYELERİ!



SABAHATTİN ÖNKİBAR: İHLAS'IN CARİYELERİ!

09 Şubat 2019

Yargının suç unsuru bulamadığı "Takkeli Firavunlar" kitabımın 132. sayfasından bir pasaj:

Ben: (Gülümseyerek) Enver Abi haram diye kadınların elini sıkmıyor ve evinizde haremlik-selamlık uyguluyorsunuz ama maşallah holdingde çalışan bütün güzel hanımları kucaklıyorsunuz.

Enver Ören: Sabahattin, holdingdeki hanımlar benim için cariye hükmünde.

Ben: Anlamadın ne demek o?

Enver Ören: İaşesini sağladığın hanım sana dinen haram sayılmaz.

Ben: Peki nikah o zaman niye var? Bas parayı ya da ver maaşı, oldu bitti mi yani?

Enver Ören: Cariye diyorum. Eş demiyorum. Cariyelerde nihah aranmaz.

Ben: Peki cariye olmak için gayrı Müslim olmak gerekmiyor mu?

Enver Ören: O da var ama esas olan nafakasını sağlamaktır...

Yorum okurlarımındır...

https://www.aydinlik.com.tr/koseyazisi/15-temmuz-ve-cemaatler-cumhuriyeti-117845

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kucuk seylere fazla onem verenler ellerinden buyuk seyler gelmeyenlerdir.

~EFLATUN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Savasi arzulamadigimizda, kampimizin izleri ortada olsa bile, biraktigimiz izlerle oynayarak dusmani sasirtabiliriz.

~Sun Tzu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dar Kapı

Nedir bu geceyle gelen bir sam\?
Duyuyorum serzenişlerini.
Karanlıkta ağzının yerini
Arıyor deli gibi hafızam.

'Yanıyor unutulmuş buhurdan
Yine gecenin içinde sessiz'
Hatıralarla kabaran deniz,
Doluyor ruhun oluklarından

Işık yağıyor doğan geceden;
Nasıl diriliş bu, neden sonra\?
Bu rüya gibi geceden sonra
Gidecek mi o maziden gelen\?

Seziyorum senelerce susan
Ruhumda taptaze bir geriniş.
Sonuna vardığım çölden geniş
Ayaklarıma açılan umman.

Bütün mevsimlerimin üstüne
Geriliyor bembeyaz bir kanat.
Gelip durdu artık işte hayat
Bana hep onu vadeden güne.
Artık ebedi huzur deminin
İçebilirim sırlı taşından
Girmek üzereyim dar kapısından
O eski rüyalar aleminin.

~Orhan Veli Kanık~

- - - - - - - - - - - - - - - -

. . . . . .
SEN VE GOKYUZU
Bir guzelim sensin, bir de gokyuzu,
Gerisi denizler otesi, hepsi.
Gokyuzuyum gunduzuyle, gecesiyle,
Sen guzelim askiyla, nesesiyle
Uyumlu, esgin, el ele, ikiniz,
Mutlarla bezer, gonendirirsiniz
Omrumu, kiyisinda bir aksamin.
. . . . . .
Bu kutlu anlarinda yasamamin
Solumayi bile unutuyorum;
Sanki olumsuzlugu tutuyorum
Ya o gokyuzu; oylesine mavi
Ustumuzde, oylesine ebedi
O gokyuzu ve oylesine gercek;
Buyuk, buyuk, buyuk, kocaman cicek.

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kazanmak arada sirada olacak bir sey degildir...
Isleri arada sirada degil, surekli duzgun yapanlar icin kazanmak bir aliskanliktir
Yoksa kaybetmek de bir aliskanlik olur.

~VINCE LOMBARDI~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Stultum est timere quod vitare non potes.
* * *
Engellemeye gucunuzun yetmeyecegi seyden korkmak aptalcadir.


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ne yone gidersen git, -dogu, bati, kuzey ya da guney- ciktigin her yolculugu, icine dogru bir seyahat olarak dusun
Kendi icine yolculuk eden kisi, sonunda arzi dolasir.

~TEBRIZ' LI SEMS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ben milletime ikiyüzlülüğü yakıştıramıyorum.

~Ali Mehmet Celâl Şengör (d.24 Mart 1955 İstanbul Türkiye) Türk jeolog.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BIR IS VAR
. . . . . .
Her gun bu kadar guzel mi bu deniz\?
Boyle mi gorunur gokyuzu her zaman\?
Her zaman guzel mi bu kadar,
Bu esya, bu pencere\?
Degil,
VAllahi degil;
Bir is var bu isin icinde

~Orhan Veli KANIK~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder