27 Mayıs 2023 Cumartesi

KAPIKULE SINIR KAPISI MÜLTECİ AYAKLANMASI YÜZÜNDEN GEÇİŞE KAPATILDI. MÜLTECİLER KOLLUK KUVVETLERİNE KARŞI AYAKLANMA GÖSTERİYOR. AVRUPA’YA GİTMEK İSTİYORLAR. ÜLKEMİN SINIRLARININ İTİBARINI İKİ PARALIK ETTİNİZ AKP GİDECEKSİNİZ!

Haber geçen haftanın haberi.
Ama önemli.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


KAPIKULE SINIR KAPISI MÜLTECİ AYAKLANMASI YÜZÜNDEN GEÇİŞE KAPATILDI. MÜLTECİLER KOLLUK KUVVETLERİNE KARŞI AYAKLANMA GÖSTERİYOR. AVRUPA'YA GİTMEK İSTİYORLAR. ÜLKEMİN SINIRLARININ İTİBARINI İKİ PARALIK ETTİNİZ AKP GİDECEKSİNİZ!

https://twitter.com/i/status/1661304750330064896















--

- - - - - - - - - - - - - - - -

PIRPIRLI SIIR
. . . . . .
Uyandim baktim ki bir sabah
Gunes vurmus icime
Kuslara,yapraklara donmusum
Pir pir eder durur bahar ruzgarinda
Kuslara,yapraklara donmusum
Cumle azam isyanda
Kuslara,yapraklara donmusum
Kuslara
Yapraklara

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir insan parmagini baskasina uzatinca, uc parmagin da kendisine uzatildigini unutmamalidir.

~Louis nizer~

- - - - - - - - - - - - - - - -

ROBENSON ..
. . . . . .
Robenson, akilli Robenson\?um
Ne imreniyorum sana bilsen Derken adamizdayiz.
Isterdim tercumanim olasin,
Tanitasin beni baliklara
Vahsi kuslara ve ciceklere,
Bizdendir diyesin benim icin.
Agaca cikmasini bilirim,
Tanirim meyvanin olmusunu,
Tas kirmak da gelir elimizden,
Ates yakmak da, as pisirmek de.
Robenson, halden bilir Robenson
Adan hala batmadiysa eger,
Alip gotursen beni oraya,
Deniz yolu kapanmadan evvel

~Cahit Sitki TARANCI~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Çağlardan beri, bir tarafta aklın ve düşüncenin izinde birkaç cesur insan ve diğer tarafta cahil büyük bir dindar kitle arasında ölümcül bir çatışma devam ediyor.
Bu, bilim ve imanın savaşı.
Çok az insan mantığa, onura, adalete, özgürlüğe, bilinene ve bu dünyadaki mutluluğa;
bir çoğu önyargıya, korkuya, mucizelere, köleliğe, bilinmeyene ve ölümden sonraki sefalete güvendi.
Çok az kişi Düşün, bir çok kişi Diz çök ve iman et
dedi.
İlk şüphe ilerlemenin beşiği oldu, ve bu ilk şüpheden, insan ilerlemeye başladı.

~Robert Ingersoll~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BİTMEYEN BİR GECE VE ŞİİRLER YAZIYORUM BİR SANA BİRDE BANA GELMEYEN MUTLULUĞA

Neler gördük sevdik bu güne kadar
Daha gidilecek yerlerimiz var,
Bizi buralarda unutamazlar
Kalaçak bir türkü söyler gideriz

Sevgiye var olduk sevdik sevildik
Kavgalara girdik öldük dirildik
Bir an fırını içinde piştik
Anlamlı güzeli sever gideriz

GENÇLİĞE
Umudumu haykırdım
Türkülerimi söyledim
Mut'un sokaklarında her sabah
Seni sende aradım her yanıma gelişinde
Sende aradım özlemlerimi

Bulamamanın karamsarlığı eritti beni bu kadar
Yokluğun ağıtla çevirdi türkülerimi
Ve sen her sabah gülen yüzünü karartın
Tıpkı benim içimi çevirdiğin gibi

Mut'un sokaklarında sensiz dolaşmak
Yaşamın pisliklerine sensiz karışmak
Ve "toplum" denen sürüye sensiz katılmak
Ölümden ağır geldi bana
Bende olan beni öldürdü her geçen gün

Bahsetmek istemiyorum
Türküler yakmak istiyorum
Dağların güzelliğine
Maçlarsa hiç cazip gelmiyor bana
Her gün o soğuk yüzlere yansımak
Ve her gün bir şeyler anlatmaya çalışmak
Ve de bir şeylerin basit olduğuna sonucuna varmak garip geliyor bana

Hevesimdin her geçen gün
Yaranmayı bile öğrenmiştim
Ama sen sert esen rüzgarlara esir gittin
Sonra dan anladımki
Seni beni bendeki kine esir ettin BİTANEM

Yazar:Okan İLAYAN
Ne güzel dışarda yağmurun anlamlı yağışı
Ne güzel rüzgarın özgürce esişi
Ne güzel ağlamak içini boşaltmak
Ne güzel o geçenin renkli ifadesi
Kuşlar cıvıl cıvıl hayvanlar ne güzel
Ne güzel sevmek sevilmek;uğrunda ölebilmek
Bir özür boyu seni sevmek
Ne güzel yürekli olmak,mert olmak
Seni yaşamak seni sevmek
Lakin güzel olmayan tek şey
Seni sensiz yaşamak

~Okan İLYAN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kadinlar zayiftir ama analar kuvvetlidir.

~VICTOR HUGO~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Yasamak direnmektir.Sevmek guvenmektir.Sunu unutma,Insan cogu zaman dunyanin hakimi,bazen de kucuk bir kalbin esiridir.

~Mevlana~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Basit olan şeyler her zaman zordur.

MURPHY KANUNLARINDAN
Murphy kanunları ilk olarak 1949 yılında Captain Ed Murphy tarafından "Anything that can go wrong will go wrong" "yanlış gitme olasılığı bulunan bir şey, yanlış gider" olarak emrindeki proje yöneticisi George Nicholsun yarattığı bazı durum ve tersliklerden mülhem olarak vazedilmiştir.
Zaman içinde pek çok kişi benzer terslikleri Murphy kanunu adı altında listeye eklemiş, kurallar anonim bir hal almıştır.
1917 doğumlu Edward A.Murphy Jr.ABD Hava Kuvvetlerinde 1949da roketler üzerine deney yapan mühendislerden biriydi.
İnsan üzerine ivmelenmenin etkilerini inceliyordu (USAF proje MX981).
Deneylerden biri pilot üzerinde 16 değişik noktaya akselometre takılması gerekiyordu.
Sensör bir yapıştırıcı ile ancak iki türlü takılabiliyordu ve birisi 16 sensörün tamamını da yanlış takmayı becerdi.
Bunun üzerine Murphy, daha sonra kanun olarak nitelendirilecek ilk söylemlerini bir basın toplantısında açıkladı.
Bir kaç ay içinde "Murphynin Kanunları" mühendislik sahasında çalışanlar arasında yayıldı ve 1958de de nihayet Websterin sözlüğüne girdi.

- - - - - - - - - - - - - - - -

ZEVAL
. . . . . .
Ortuldu hafizanin ortusu
Tasalarimin bittigi yerde.
Yukseliyor simdi perde perde
Geri gelen saadet turkusu
Devri tamam oldu pervanenin
Gokten bir bekledigim kalmadi.
Tukendi artik icimde tadi
Yildizli kureler dusunmenin.
Ne cikar karsima ciksa ecel
Bu bosluk ondan daha mi iyi\?
Baska bir alemden bekledigi
Olmayan kula zeval ne guzel

~Orhan Veli KANIK~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder