26 Ağustos 2023 Cumartesi

👉İSTANBUL BAĞCILAR’DA VATANDAŞLAR KAÇAKLARI YAKALIYOR.

Eğen ülkenin her işiin vatandaşlar kendileri çözecekse, devlete ne gerek var?
Bunca güvenlik gücü, asker, polis, jandarma ne işe yarar.
Peki ortaya çıkabilecek kargaşayı düşünebiliyor musunuz?


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  




👉İSTANBUL BAĞCILAR'DA VATANDAŞLAR KAÇAKLARI YAKALIYOR.

👉En tehlikelisi budur. Devlet görevini yapmaz ise halk kendi tedbirlerini almaya ve müdahale etmeye başlar.

👉Bıçak kemiğe dayandı umarım bu kaçaklara kardeşlerim diyenler farkındadır.

#cokusdonemi

https://twitter.com/WHO18811938/status/1694069215635087508

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Yanlis, iktidari artmakla hicbir zaman dogru hale gelmez.

~Anonim~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Hepimizin problemleri var. Onları çözdüğümüz yol bizi farklı yapandır.

~Anonim~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Egemenlik hiçbir renkte ve şekilde anlamda ortaklık kabul etmez.

~Kemal Atatürk
Yüce Önder.
Bu günleri çok öncelerden bilen adam.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

En zeki insanlar en cok hayal kuranlardir. Ancak, hayallerini diger insanlara gosteremedikleri icin zekalarini ve yaraticiliklarin ispatlayamazlar.

~Socrates~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ego primum tollo,nominor quoniam leo
En buyuk parcayi ben aliyorum,cunku benim adim arslan(Phaedrus)

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Başka İstanbul

Oturdum başka bir İstanbul düşündüm 
Daha çok sen olan daha bir seninle 
Yeşili daha yeşil, mavisi daha mavi 
O, herşeyi daha güzel yapan ellerinle 

Sildim bütün yıldızları gökyüzünden 
Yerine gözlerini koydum, gözlerini 
Serdim saçlarını üstüne İstanbul'un 
Dudaklarının rengine boyadım heryerini 

Şimdi İstanbul aydınlık, öyle pırıl pırıl 
Estirdiğim senin kokundur denizlerden 
Senin güzelliğinle süsledim bahçeleri 

Seni İstanbul yaptım, İstanbul'u sen 
Her sokağına şiirini yazdım satır satır 
Şimdi bütün semtleri bu şehrin seni anlatır..

~Ümit Yaşar Oğuzcan~
. - . - . - . - . - . -













OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder