23 Mayıs 2014 Cuma

Bu konuda bir hadis bile var.

Hiç bilenlerle İNANANLAR bir olur mu?


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA
Not: Bu hadisi ben 2014 yılının Mayıs ayının 23'ünde söyledim.
Lütfen tarihe böyle geçsin.
Bundan sonra rivayet edenlerde dikkat etsinler yanına yan eklemesinler.
Büyük günahtır.

Bu konuda da ayrı bir hadis vardır.
Yani söylediğim sözlere yan eklenmesi hakkında.
Onu hanüz tam olarak olgunlaştırmadım.
Sonra söyleyeceğim.
Onlara de ki, yaa Oraj...
diye başlayan güzel bir cümle düşünüyorum.

Bir de klavuz karga ilişkisi üzerine tarihe geçecek ve benden sonrakilere ışk tutacak ağır bir söz düşünmeye başladım.
Ancak, bu sıkıntılı malesef benden eskiler birkaç söz söylemişler.
Bu şimdilik sorun, birkaç on yıl sonra onlarda benim olur diye düşünüyorum.











a45UyF587661-201307301451-undefined

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Asinus asinorum in sacula saculorum
Yuzyillarin gordugu eseklerin en esegi.

Latince Atasozleri
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder