24 Ocak 2023 Salı

83 YAŞINDAKİ 28 ŞUBAT HÜKÜMLÜSÜ HAKKI KILINÇ: BURADA TUTULMAMIZ AĞIR BİR CEZALANDIRMA

Bu kadro çok kötü adetlere kapı araladı.
Bundan sonra siyasi  çalkantılarda kimse kimseye merhamet etmeyecek.
Tıpkı bunların ağa babası Muhammed gibi.
Hunhar, acımasız olacak.
Bu kaçınılmaz bir şey .
Suçlu olduğu kanıtlanmış Erbakan'ı düşünün ve bir de Hakkı Kılıç Paşa'yı düşünün.
Bu günün gençleri, kara vericileri bütün bu olup bitenleri not almıyor mu?
Hatta cemaatçi olduğu düşünülen ve bu nedenle terfi ettirilen günümüz generallari bütün olup bitenlerden hangi dersleri alacaklar?
Devran döner.
Hep dönmüştür.
Bundan sonra da dönecek.
Ve bundan sonraki turlarda her şey daha kanlı, daha merhametsiz, daha acımasız olacak.
Çok can yakacak, çok.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



83 YAŞINDAKİ 28 ŞUBAT HÜKÜMLÜSÜ HAKKI KILINÇ: BURADA TUTULMAMIZ AĞIR BİR CEZALANDIRMA

22 Ocak 2023

"Koğuşumuzda kalan arkadaşımız Vural Avar gözümüzün önünde vefat etti. Cezaevinde kalamaz denilmesine rağmen tuttular. Burada tutulmamız ağır bir cezalandırmadır."

CHP Milletvekili Utku Çakırözer, 28 Şubat hükümlülerinden Hakkı Kılıınç'ı tutulduğu Sincan F Tipi Cezaevi'nde ziyaret etti.

Ömür boyu hapis cezasına çarptırılan 83 yaşındaki Kılınç, bir buçuk yıldır cezaevinde.

Çakırözer, Kılınç'ın 15 ciddi rahatsızlığı bulunduğunu, her gün 12 ilaç içtiğini, geceleri solunum cihazı ile yattığını ve cezaevinde 5 kez bayıldığını söyledi.

Kılınç, görüşmede Çakırözer'e özetle şunları söyledi:

"NEDEN CEZA ERTELEMESİ YAPILMIYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM"

"Vertigom var. Sağ kulağım hiç duymuyor, sol kulağım çok zayıf işitiyor. İşitme cihazı kullanıyorum. Prostat başlangıcı teşhis edildi. Parkinson burada başladı. Uyku apnesi var. Son bir ayda bacağımda ödem oluştu. Baylıma var. Gözümde katarakt yine burada çıktı. Baş dönmesi var. Cezaevinde iki kez fıtık ameliyatı oldum. Sürekli bir bitkinlik hali, kilo kaybım, demir eksikliğim ve ellerimde sürekli üşüme var. Bir avuç ilaç içiyorum. Geceleri solunum cihazı kullanıyorum. 3 kez adli tıba gönderdiler beni. Son olarak yılbaşında eşimle görüşme sırasında bayılmışım.

Nasıl ki geciken adalet, adalet değilse, ceza ertelemesi yapılmadan burada tutulmamız da bir tedavi değildir, ağır bir cezalandırmadır.

Tüm bunlara rağmen neden ceza ertelemesi yapılmıyor anlamış değilim. Daha birkaç hafta önce bizimle aynı koğuşta kalan arkadaşımız Vural Avar gözümüzün önünde vefat etti. Daha önce tuvalette düşüp kaburgalarını kırmıştı. Cezaevinde kalamaz denilmesine rağmen tuttular.

Ben Jandarmada Kurmay Başkanlığı yaptım. O dönemler yeni cezaevleri ve cezaevleri güvenliğine ilişkin tedbirler hazırlanırken imzamız olmuş olabilir. Ama burada görüyorum ki biraz fazla kaçmış yapılanlar. Böyle ağır cezalandırma oldukça tutukluku azalmıyor, artıyor."

ÇAKIRÖZER: HER AN CEZAEVİNDE ÖLEBİLİRLER

Utku Çakırözer de ziyaret sonrasında yaptığı değerlendirmede "Hakkı Paşa ve yaşları 80-90 aralığındaki diğerleri her an cezaevinde ölebilirler. Derhal bu işkence bitmeli, Anayasa Mahkemesi de bir an önce başvurularını ele almalı" dedi. (HABER MERKEZİ)

https://www.evrensel.net/haber/480076/83-yasindaki-28-subat-hukumlusu-hakki-kilinc-burada-tutulmamiz-agir-bir-cezalandirma

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Yaşamın yalnızca tele-ekranlardan yağdırılan yalanlarla değil , Parti'nin erişmeye çalıştığı ülkülerle de hiç banzeşmediğini görmek için çevrenize bir göz atmanız yeterliydi.

~George Orwell-1984~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Komik olan şudur ki;
bir kişi çıkıp, öldükten sonra cennette gideceksiniz dediğinde bunu duyanlar hayatları pahasına bu hayali kovalar, fakat benim gibi birisi gelip neden kendi dünyamızı cennete çevirmiyoruz dediğinde ona deli muamelesi yaparlar.

~DaddyCooL~

- - - - - - - - - - - - - - - -

DAĞ BAŞI MI LA BURASI MEMLEKETTE YASA VAR

https://www.youtube.com/watch?v=lb8QgJsJfag


- - - - - - - - - - - - - - - -

ANASININ EVINDEN KADINI GETIREN SIIR
. . . . . .
Kadinim bu saga son mesajim.
Bebelerinen evde oturup aglarim.
Camasir, bulasik tarih yapti.
Kadinim ben bu islerden ne agnarim.
. . . . . .
Bi tokat salladim degmedi bile,
La b... mu var babagin evinde.
Ula ne bilinmez bir avradmissin,
Bebelerinen beni mevlam gayirsin.
. . . . . .
Arkadasin Hatce yan yan bakiyo.
Uzelme Osman abi deyiveriyo,
Bebelerin basini oksayaraktan,
Kendi dusen aglamaz deyip guluveriyo.
. . . . . .
Bugun geliverdi zabahin korunde,
VAllaha bi gecelik vardi zillinin uzerinde.
Bulasiga daldi, camasiri yikadi,
La kadinim bak gognum cok daraldi.
. . . . . .
Bebeleri banyoya sokup yikayiverdi.
Osman abi sende gir, keseleyim diyiverdi.
Bende bugun olmaz yarin diyiverdim,
La kadinim saga bir sans daha verdim.
. . . . . .
Zabaha kadar geliyosan gel eve,
VAllahi gelmezsen boyuk tehlike.
Hatce bekliyor elinde kese,
VAllah keseynen kalsa keske.

Herhalde Anonimdir…

- - - - - - - - - - - - - - - -

BUGUN
. . . . . .
Bu gun benim gibi sevdali var mi\?
Bu gun benim gibi deli\?
Yerlere serilmis yuregi kan icinde.
Ben degilsem kim su adam\?
Bir zamanlar vardim , ben bendim.
Bu gun var olan neyin nesi\?

~OMER HAYYAM~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Olmaz olmaz deme, olmaz olmaz.
Is olacagina varir

~Atalarımızın çelişkili sözleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Alkisi en sessiz karsilayan,alkisi haketmis demektir.

~Emerson~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Ahlak statik değildir.
İnsan tecrübesi ile gelişen dinamik bir araçtır."

~Durant Drake~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 15. - 389 ]

Ovada her kızıl lalenin teni
Bir padişahın kanıyla beslendi.
Yerden biten şu mor menekşe yok mu\?
Bir güzelin yanağındaki bendi.
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder