27 Şubat 2023 Pazartesi

SEÇİMİ İŞARET ETTİ: "İMAMIN" ZORUNA BAK... "ESKİDEN ÖKÜZ YOKTU ÖKÜZ"

Camide, okulda, şehit cenazesinde ve her yerde parti propagandası yapmayı meşru görenler şimdi stadlarda muhalif sloganlardan çok alınmış.
Ulan ne şerefsiz, ne utanmaz, ne adi insanlarsınız.

Bir de suçluyorlar RTE denilen orman çocuğu olmasa Beşiktaş'ın stadı olamazmış.
Nankörlere diyorlar.
Sanki herif cebinden stad yapmış da Beşiktaş'a hibe etmişi gibi.
Bunların yandaşları, oy verenleri de ayrı öküz.
RTEyi Sultan neyim zannediyorlar.
Sorgulanamaz, hesap sorulamaz.
Devlet RTE'nin babasının malı..
Antik çağlarda İyon, Likya şehir devletleri federasyonlarını gördükten sonra bu topraklar kurudu.
Bunların şehir meclislerini, federatif meclislerini unuttular.
Yüzyıllarca bir daha meclis neyim görülmedi bu topraklarda.
Ve halk unuttu.
Bilmiyor.
Demokrasiyi sultanı seçmek zannediyor.

Haaa geriden geriye aklıma geldi.
Bunlar 2002'den önce ülkenin cilalı taş devrinde olduğunu falan iddia ediyorlar.
Yahu harbi öküz bunlar, bunları dinleyenler, alkışlayanlar.

2002 yılından önce televizyon yokmuş, buzdolabı neyim yokmuş...
Yahu öküz yokmuş
O derece öküz bunlar.

 Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



SEÇİMİ İŞARET ETTİ: "İMAMIN" ZORUNA BAK... "ESKİDEN ÖKÜZ YOKTU ÖKÜZ"

25 Şubat 2023 - Son Güncelleme:25.02.2023

Sosyal medyada yayınlanan vaaz veren bir hoca Altılı Masayı hedef aldı. İmam "Bunlar bıraktıkları yerden daha beter devam edecekler. Abdülhamid'i de 6 kişi derdest etmişlerdi. Rabbim fırsat vermesin" dedi.

İZLEYİN:

⦿ https://cdn.odatv4.com/images/2023_02/2023_02_25/odatv_video_88__657281ef4f9740.mp4

Son zamanlarda siyaset üzerine vaaz veren "hoca"lara bir yenisi eklendi. ABC Gazetesi'nin yayınladığı videoda, bir "hocanın" camide verdiği vaaz sosyal medyada gündem oldu.

Yaklaşan seçimleri AKP'nin kaybetmesi halinde cemaate hazırlıklı olması gerektiğini söyleyen hoca, "Bıraktıkları yerden daha beter devam edecekler. Rabbim fırsat vermesin. Abdülhamid'i de 6 kişi derdest ettiler. O 6 kişi ülkeyi sonra ne hale getirdi gördük. 6 milyon metrekarelik Osmanlı toprağı 800 bine düştü. İnsanlar zannediyor ki işler değişince bir şeyler olacak. 80 senedir bu ülkenin ürettiği tek şey ip" dedi.

Uçak fabrikasının kapatılıp, yerine soba borusu üretilmeye başlandığını belirten "hoca", konuşmasına şöyle devam etti:

"İp yaptık diye haberlere çıktı. Bayrak ipini biz yaptık diye. Ürettiğimiz tek şey ip. O da bizi idam etmek için herhalde. Ben burada siyaset falan yapmıyorum, vatan elden gidiyor. Ben şeytanı tebrik ediyorum. Altılı Masayı da destekliyorum Çünkü öncekiler diyordu ki "Size 2 anahtar vereceğiz ev ve araba" ama yalan söylediler. Şimdikiler doğru söylüyor. 'Yakacağız, yıkacağız, kapatacağız mahvedeceğiz' diyorlar. Bu yüzden destekliyorum bunları. Doğru söylüyorlar, mertçe davranıyorlar."

O anlar sosyal medyada kısa sürede çok kez izlendi. Söz konusu "hocaya" çok sayıda tepki geldi.

Odatv.com

https://www.odatv4.com/guncel/secimi-isaret-etti-imamin-zoruna-bak-eskiden-okuz-yoktu-okuz-272241



















--

- - - - - - - - - - - - - - - -

KORKU..
. . . . . .
Korkuyorum annecigim, nerde ellerin
Bu gecelerden ki kalbe asina
Havalarda buyuk misafirlikler dolasiyor.
Korkuyorum degerken karanligin hayatina.
Korkuyorum annecigim, nerde ellerin;
Bu adamlar ki calismakta
Sabahin temiz sarkilari,
Yukselmis bayraklar uzakta.
Korkuyorum annecigim ellerin nerde
Oksa benim saclarimi ruyaya bedel.
garip ninnilerle uyut beni,
Korkuyorum yasamaktan ki, cok guzel.

~Fazil Husnu DAGLARCA~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bizim elimizde bir tek silah var o da beynimiz.
Öğrenme yetimiz.
Benim dediğim tek şey: Gelin öğrenelim...

~Ali Mehmet Celâl Şengör (d.24 Mart 1955 İstanbul Türkiye) Türk jeolog.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dura lex, sed lex
Kurallar katidir, ama kuraldir.

~Latince Atasozleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Hayat bir oluş sürecidir. Geçmemiz gereken haller bileşimidir. İnsanın başarısızlığa uğradığı yer, bir hali belirleyip orada kalmakta ısrar ettiği yerdir. Bu bir tür ölümdür."

~Anais Nin~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Topluma En Büyük Eserleri, Çocuksuz Adamların Evlenmemiş Olanları Vermişlerdir.

~BACON~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Safsata [( İng:Fallacy), (Osm;Kıyası-ı batıl)], bir düşünceyi ortaya koyarken ya da anlamaya çalışırken yapılan yanlış çıkarsamaların tamamına safsata denir.
Safsatalar, ilk anda geçerli ve ikna edici gibi gözüken ancak yakından bakıldığında kendilerini ele veren sahte argümanlardır.
Günümüz Türkçe'sinde safsata kelimesi kusurlu akıl yürütme anlamını kaybetmiş, yanlış inanç manasında kullanılır olmuştur.
Oysa, safsata, insanın muhakeme yetisinin yanlış yönde kullanımıdır ve çoğu kez önyargı, eksik bilgi, batıl inançlar, duygusallık, yersiz göndermeler, acelecilik, özensizlik, genelleme, duygu sömürüsü, Türkçe'yi kötü kullanma gibi sebeplerden kaynaklanır.
---
Niteliksiz Kaynak Safsatası (Fallacy of Unqualified Source) :
Bir iddiayı desteklemek için, o konuda bilgi sahibi olmayan kişileri uzman olarak göstermekten doğan hatalı çıkarım.
Örnek 1:
Hülya Avşar bu sene enflasyonun düşeceğini söyledi, Ben de yatırımlarımı ona göre değerlendirdim.
Örnek 2:
Annem, çocuğun ağlamasının iyi olduğunu, ağlarken ciğerlerinin şistiğini söyledi, ben de bıraktım ağlasın.
Örnek 3:
Komşu mide ağrısına kekik suyunun birerbir geldiğini söyledi, ben de kaynattım.
Örnek 4:
Hamdi Amca, otomobilin tekerleklerine tekmeledi, lastiklerin idare edeceklerini söyledi, ben de değiştirmedim.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Savasta duygularini, hareketlerini, amacini dusmandan gizle, kazanirsin.

~Sun Tzu'dan Savas Sanati~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bu Yol Nereye Gider

bir kuğunun boynuna dokunurken…

yol bir yere gitmez
içerde
düz saçlara uğrar
ayak üstü bir akşamüstü
her plansız ürperişin sonu
hüsran
ve hüsran
çok sanat müziği bir kelimedir

yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
yol yoluyla gidebilir yare
yoldan çıkabilir apansız
ve ömür bitebilir yoldan önce
ama yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
yaşamak
hızlı bir ölme biçimidir
düşünce ışıktan yavaşsa
erken gidilmelidir
gerdan sözcüğüne
bir kuyumcuda da rastlayabilirsin
bir kasapta da
kalbin sızlamaz
bir kuzu yüreğini vitrinde görünce
o bir beslenme biçimidir
ama korkarsın
kurdun sevdiği havadan
ayakkabı yaparsın yılandan

yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
her garantiyi istersin hayattan
oysa ölümle yaşam arası
uzun malum ince bir yol
bir yere gitmez
o bir ölme biçimidir

iyi yolculuklar denmez bir gidene
yapılamaz çünkü
çok yolculuk bir seferde
yolcu denmez her gidene
herkes o yolun taraftarı olmayabilir
hiç bir sürgün
gittiği yolu sevmez mesela

yol bir yere gitmez
o bir susma biçimidir
soğuk bir taşıtın uğultusunda

~Yılmaz Erdoğan~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ben anlamıyorum
Huri ve fahişenin farkı nedir\?
Biri Allahın çalışanı, diğeri kulunun...
İnananlarına rüşvet olarak huri veren Allah ve genelev olan cennet

Sadık Hidayet
17 Şubat 1903te Tahranda doğdu,
9 Nisan 1951de Pariste 48
yaşında canına kıyıp bu dünyadan göçtü...
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder