30 Nisan 2023 Pazar

1) SÜLEYMAN SOYLU



1) SÜLEYMAN SOYLU

2) Metin Metiner

14 Mayıs seçimleri batının siyasi darbesiymiş.

Bu ne demek?

Bunlar ufak ufak yolunu yapıyorlar.

Demokratik seçimleri darbe olarak görmek ve nitelemek ne demek?

Türkçeden Türkçeye tercüme ediyorum.

Seçim sonuçlarına boyun eğmeyeceğiz demek.
Zannediyorum bu seçimlerde her türlü pisliği, çirkefi göreceğiz.
Umarım kan akmaz.

Hayırlısı olsun, inşallah, hamdolsun..


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  






















--

- - - - - - - - - - - - - - - -

SERENAD..
. . . . . .
Yesil pencerenden bir gul at bana
Isiklarla dolsun kalbimin ici.
Geldim iste mevsim gibi kapina,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.
. . . . . .
Acilan bir gulsun sen yaprak yaprak
Ben askimla bahar getirdim sana.
Tozlu yollardan gectigim uzak
iklimden sarkilar getirdim sana.
. . . . . .
Seffaf damlalarla titreyen agir
Goncanin altinda bukulmus her sak;
Senincin dallardan suzulen itir,
Senincin yasemin, karanfil, zambak...
. . . . . .
Bir kus sesi gelir dudaklarindan
Gozlerin gonlumde acar nergisler,
Dusen bin opustur yanaklarindan
Mor akasyalarla urperen seher.
. . . . . .
Pencerenden bir gul attigin zaman
Isiklarla dolacak kalbimin ici..
Geciyorum mevsim gibi kapindan,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Nihil lacrima citius arescit
Hicbir sey gozyasindan daha hizli kurumaz.

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Devlet yönetimine halkın katılımı demokrasinin temelidir

~Lyndon B.Johnson~

- - - - - - - - - - - - - - - -

ESENLIK SIZE
. . . . . .
O gun bu gun size ozendim
Her yerde, hava, toprak, deniz
Bir seruvendi, gokteyseniz
Ciktim, yok, yerdeyseniz indim
. . . . . .
Ilkin, size ickiyi tattirdim
Omur boyunca sarhossunuz
Ne acsiniz artik ne susuz
Sizsiz ben de susuz kalirdim
. . . . . .
Size geceyi de ogrettim
Onda duslerle cogaldiniz
Yasantida yorgun ve yalniz
Degilsiniz; sizi urettim
. . . . . .
Biterdi belki bir uykuyla
Her sey ve tadindan oturu
Gordunuz ki bundan ileri
Bir sey var cagiran tutkuyla
. . . . . .
Cagirdim, cagirdim, cagirdim
Bir bocek gibi titreyerek
Kostunuz tukeninceye dek
Ha bir adim, daha bir adim
. . . . . .
Sizi olumle percinledim
Bana... ve simsiki ve sicak
Usurdunuz ah, cirilciplak
Olum doseginde; onledim
. . . . . .
Size yani gunahi sundum
Optunuz ve guzellestiniz
Cirkindiniz ilkin, tek ve pis
Irmak oldunuz, sizde yundum
. . . . . .
Simdi olay, hep ya hic gibi
Vardan ve yoktan ozge bir sey
Sevgiden de ote bir duzey
Olmak ya da olmamak belki

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ey İsrail oğulları Size lütfettiğim nimetimi, sizi âlemlere üstün kıldığımı hatırlayın.

~BAKARA SURESİ 47..~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Gerçek kafir, kitlelerin tapındıkları tanrıları inkar eden değil;
asıl, kitlelerin inandıkları tanrıları doğrulayan
kişidir.

~Epikuros~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BU GÜN 23 NİSAN USLANMIYOR Kİ İNSAN//www.youtube.com/watch?v=pe8EWpMU9TI">https://www.youtube.com/watch?v=pe8EWpMU9TI


- - - - - - - - - - - - - - - -

Saygi olan yerde korku olur ama, korku olan yerde saygi olmaz.

~Platon ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Stultum est timere quod vitare non potes.
* * *
Engellemeye gucunuzun yetmeyecegi seyden korkmak aptalcadir.

OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder