16 Nisan 2023 Pazar

ZANNEDERSİN İNGİLİZ SÖMÜRGE HÜKÜMETİ...

MALATYA'DA DEPREMZEDELERİN SIĞINDIKLARI ÇADIRDAN ERDOĞAN GELECEK DİYE EŞYALARIYLA BİRLİKTE YAĞMURDA DIŞARI ATILIYOR İNSANLAR… BÖYLE BİR REZİL DÖNEM BE REZİL YÖNETİM GÖRÜLMEMİŞTİR… #COKUSDONEMİ

https://twitter.com/i/status/1646930605203128320




















--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Deniz ne kadar dalgali olsa sonunda durulur.

~Goethe~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Hayat bir seçimdir."

~Anonim~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Mutluluk, her günü balayınızın ilk günü ve tatilinizin son günüymüş gibi yaşamaktan oluşur."

~Leo Tolstoy~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Video barbam et pallium, philosophum nondum video.
* * *
Sakali ve hirkayi goruyorum ama filozofu goremiyorum.

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ateizm peygambersiz bir organizasyondur.

~George Carlin~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Sınırlarımızı kabul ettikten sonra onun ötesine gidelim."

~Albert Einstein~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kadın, derinliği mimiklerle anlatan bir yüzeydir.

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

Video meliora proboque deteriora sequor
Iyi yolu goruyor ve takdir ediyorum, ancak kotu yolu seciyorum. (Ovidius, Donusumler ; Médéeye verilen soz)

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Yine akşamdan kalmaydım ve sıcak dayanılır gibi değildi kırk derecelik bir hafta.
Her gece içmeye devam ediyor, sabahları taş ve her şeyin olanaksızlığıyla yüzleşmek zorunda kalıyordum.
Çocukların kimileri Afrika güneş kaskları ve gözlükleri giyiyorlardı; ama ben, hep aynıydım, yağmur ya da güneş, yırtık pırtık giysiler, çivileri ayaklarıma batan eski ayakkabılar.
Mukavva parçaları koyuyordum ayakkabılarımın tabanlarına.
Bir süre için iş görüyorlardı, ama çok geçmeden çiviler topuklarıma batmaya başlıyorlardı yine.
Viski ve bira, terliyordum koltuk altlarımdan ve sırtımda bir torbayla dolanıyordum çarmıh misali; torbadan dergiler çıkarıyor, binlerce mektup dağıtıyordum güneşin altında kavrulup sendeleyerek.

~Charles Bukowski Sözleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sözleri~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder