18 Aralık 2012 Salı

11-F-16 pilotu Hava Pilot Kurmay Yarbay Süleyman Namık Kurşuncu - 'CÜBBELİYE VAR, RÜTBELİYE YOK'

 'CÜBBELİYE VAR, RÜTBELİYE YOK'

(SÖZDE) Balyoz davasında 16 yıl hapis cezası alan F-16 pilotu Hava Pilot Kurmay Yarbay Süleyman Namık Kurşuncu, hapiste geçirdiği süre zarfında pek çok tahliyeye tanık olduğunu belirterek, "Cübbeliye tahliye var, rütbeliye yok olmasın" diye konuştu.

(İLGİLİ HABER) İLK MEKTUP YARBAY KURŞUNCU'DAN

(İLGİLİ HABER) SAYENİZDE UÇAN GARDİYAN OLDUM

(İLGİLİ HABER) YARBAY KURŞUNCU'DAN ÇAĞRI VAR

Kurmay Yarbay Kurşuncu, annesi aracılığıyla basına gönderdiği mektubunda, "Cübbeliye tahliye var, rütbeliye yok olmasın" dedi.
"Kin ve intikam almanın bile bir asil tarafı, zarafeti vardır" diyen Kurşuncu,
"Bana birisi Balyoz davasında saçının teli zarar gören bir insan göstersin.
Ceset var mı?
Tecavüze uğramış birisi var mı?
Çalınan mal var mı?
Fiil var mı?
Reha Muhtar'ın sorduğu gibi, acı var mı, acı?"
diye sordu.

SAVAŞ PİLOTU BABA DİJİTAL TERÖRİST

24 Eylül günü AB'ye Balyoz davasında yaşananları şikâyet eden ve 24 Kasım'da AB, Büyümeden Sorumlu Komisyon Başkanı Jean-Christophe Filori imzalı mektupla şikâyetle ilgilenme sözü alan Yarbay Kurşuncu, son mektubunda şunları söyledi:

"Maddi gerçeğe ulaşmak için geçen sürede de, tutuksuz yargılama esas olmalıdır. Bunu kanun söylüyor. Çünkü insan hayatından çalınan zamana paha biçemezsiniz. Ben tutuklandığımda 2 yaşında olan kızımın büyüdüğünü göremedim. Şu an 4 yaşına geliyor. Bu çukura düştüğümde 9 yaşında olan oğluma yaşananları açıklayamıyorum. Savaş pilotu olan bir baba, bir dijital veri ile terörist oluyor. Nasıl açıklanabilir? Hapiste geçen sürede bir sürü yasa değişikliği, yargı paketleri ve tahliyeler yaşandı. KCK kapsamında yargılanan birçok insan. Bir bakan, tanırım iyi insan, masum olduğuna inanıyorum diyor hemen tahliye. Yavaş yavaş eldeki stok eritiliyor. Şike davası sanıkları. En son Cübbeli Hoca"

"Peki, bana birisi Balyoz davasında saçının teli zarar gören bir insan göstersin. Ceset var mı? Tecavüze uğramış birisi var mı? Çalınan mal var mı? Fiil ya da olay var mı? Reha Muhtar'ın sorduğu gibi, acı var mı, acı? Geçmiş askeri müdahalelerin intikamını bu dava ile almak, çoğu 1980 yılında, çocuk yaşlarda olan masum insanlara bu süreçte maddi ve manevi işkence yapmak nasıl açıklanabilir? Ben 1980 yılında 10 yaşındaydım. Benimle aynı yaş gurubunda yüzlerce masum insana ceza verip utanmadan rövanş alındı, yaşasın demokrasi çığlıkları atılıyor. Adalet, eşitlik ve özgürlük istiyorum. Yargılamaya konu dijitallerin sahteliğini artık duymayan kalmadı. Kin ve intikam almanın bile bir asil tarafı, zarafeti vardır. Sahte dijital verileri görmezden gelerek yapılanların ise asil ve şerefli tarafı yoktur. Yüzlerce insan hapislerde suçsuz yere bedel ödüyor. Bu gerçeği görün, gösterin"

MADDİ MANEVİ İŞKENCE

Hava Pilot Kurmay Yarbay Süleyman Namık Kurşuncu'nun annesi Fatma Gül Kurşuncu da oğlunun tutukluluğuna şu sözlerle isyan etti:

"Gerçekler anlaşılır dedik. Oğlum F-16 pilotuydu ve 2003 yılında Hava Harp Akademisi'nde öğrenci subaydı. Bir yıllık yüzbaşı idi ve havacı olduğu için seminerle alakası yoktu, katılmadı. Sahtelikler göz ardı edilerek gelinen bu safha, mağdurlar için kelimenin tam anlamıyla maddi ve manevi işkenceye dönüştü. Sadece özenli yargılama ve adalet istiyorum. Türk milleti akşam sıcak evlerinde otururken oğlum Ege, K.Irak, Bosna, Kosova ve daha nice semalarda görev yapıyordu. En azından adil yargılanmayı hak ettiğini düşünüyorum"

ASKERHABER / HABER MERKEZİ

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder