21 Aralık 2012 Cuma

11-J.Kur.Alb. MUSTAFA ÖNSEL - BU İHANETİ TÜRKİYE'YE DUYURUN...

J.Kur.Alb. MUSTAFA ÖNSEL - BU İHANETİ TÜRKİYE'YE DUYURUN...

(Birgün herkes Mustafa olabilir !!! )

MUSTAFA ÖNSEL -JANDARMA KURMAY ALBAY/SAVUNMASI

10.ağır ceza Mah. Başkanlığına,

Sözlerime bir fıkra ile başlamak istiyorum;

Kurt ile tilki, tavşanı dövmeye karar verirler. Gerekçe olarak da "Şapkan neden yok" demeyi kararlaştırırlar. Tavşanı çağırırlar,"Şapkan niye yok?" diyerek iyice döverler. Bu işi her gün yapmaktan sıkıldıklarında, soruyu değiştirirler. "Sigara isteyelim, sigarayı filtreli getirirse, niye filtresiz, filtresiz getirirse niye filtreli getirmedin diye döveriz" derler.
Ertesi gün tavşanı çağırıp, "Bize sigara getir" derler. Tavşan dayak yememenin sevinciyle fırlar ama durur ve sorar: "Sigara filtreli mi olsun filtresiz mi?"

Plan bozulmuştur.

Bunun üzerine yine eski gerekçe ile niye şapkan yok diye tavşanı evire çevire döverler.

Bu fıkrayı niye anlattığımı konuşmamın sonunda belirteceğim.

İddianamenin ek 57.klasörünün tamamı benim ile ilgili. Burada toplam 77 liste var. Listelerden 25 tanesinde son kaydedici olarak gözüküyorum. 52 ini de bizzat ben oluşturmuşum.

Bu klasörde sahteliği defalarca ortaya konan 11.nolu CD nin içerisinde bulunuyor. biçimsel olarak bütün listeler aynı, hepsi imzasız dijital veriler. Hemen ifade edeyim ki ; beddua etmesini sevmem ama burada söylemek zorundayım ki, kim bu listeleri yaparak bana iftira attı ise Allah'ın gazabı üstüne olsun...

Bugün bu listelerin sadece 3 tanesini gösterip sahteliklerini ortaya koyacağım. Bu listelerde şu anda 160 tan fazla sahtecilik ve tutarsızlık bulunmaktadır.

Bu verilerin hiç birinin hukuki delil olması mümkün değil.
En azından başlangıçta şüpheli bir delil, şüpheden kim yararlanır ? Sanık.
Bu davada kim yararlanıyor ? İddia makamı.
Sonuç 9 aydır tutukluyum.
Evrensel hukuk ne diyor?
İddia makamı iddiasını ispatlamak zorunda.
Peki iddia makamı ne yapıyor?
Varsayımlarla niyet okuyuculuğu...
Biz ne yapıyoruz ?
Engizisyon mahkemelerinde olduğu gibi suçsuzluğumuzu ispatlamaya çalışıyoruz.

Hemen belirteyim ki, hazırladığım iddia edilen 51 listeden bir tanesinin bile tarafımdan hazırlandığı ispatlansın herkesin önünde bütün inandığım değerler üzerine yemin ediyorum ki, kendimi mahkeme salonunda yakacağım.

Tutuklama gerekçesi yapılan bu dijital verileri, hukuk fakültesi öğrencilerine göstersek ve bunlar hukuki delil desek ne yaparlar? Katıla katıla gülerler.

Peki siz hukuki delil olmadığı açık olan bu verileri gerekçe göstererek beni nasıl tutuklarsınız?Nasıl , işimden eşimden, çocuklarımdan beni ayırırsınız?Elinizde bir şey varsa koyun ortaya onları da çürüteyim. Çünkü ben birşey yapmadığımı çok iyi biliyorum.

Bakınız 1844 Almanya'sında Kral Frederic Wilhem ile davalık olan bir değirmenci karala : "Bana bir şey yapamazsın çünkü Berlin de hakimler var" diyecek cesareti elbette oradaki hakimlerden alıyordu.
Peki benim 21.yy.da kendi ülkemde "Beşiktaş da hakimler var mı?" diye sorma hakkım yok mu)
"SAHİ BEŞİKTAŞ DA HAKİM VAR MI?"

Onun için burada kendimi tutuklu olarak görmüyorum. çünkü hukuki gerekçe yok. Tutsak olarak da görmüyorum., onda bile hukuki bir gerekçe söz konusu (Harp hukuku vs.)
Bizim durumumuz daha çok rehin olmaya benziyor.
Bu rehinlik ne kadar sürer? Söylentiye göre PKK ve elebaşı için çıkartılması düşünülen genel affa kadar.

yani PKK karşı TSK. yazık yazık..

Sonra "hepinizi affediyoruz" diyecekler.

Bunu şiddetle reddettiğimi şimdiden söylüyorum.
Ben bir suç işlemedim ki affedileyim.
Kimse beni affedemez!
Ben yargılanmak ve aklanmak istiyorum.

Suçsuz olduğumun coşkulu özgüveni ile diyorum ki;
Ömrümün ilkbaharını ülkemin dağlarında, sonbaharını da cezaevinde geçiriyorum.

Ben pek çok şehidi genç yaşta toprağa verdim. Bunlardan on tanesi devre arkadaşımdı. ben onlara göre çok bile yaşadım. Onlar canlarını kaybettiler, ben özgürlüğümü..Ama bir şeyi kaybetmeyeceğim ki, o da onurumdur!Onurunu kaybedenler bu komployu kuranlardır. Ve inanıyorum ki bir gün VATANA İHANETTEN YARGILANACAKLARDIR!

Şunu samimiyetle ifade edeyim ki öyle cezaevleri beni etkilemez. Etkileyen şey, haksız hukuk dışı uygulamalardır.
Bunun ruhumdaki tahribatını tek bir kelime ile ifade edebilirim: ÖFKE !

İşte bu öfkeyle size Azerbaycanlı Türk şair Ahmed Cevad ın dizeleriyle seslenmek istiyorum;
HARDA MAHKUMLUK VAR
HAKİMLİK VAR, BEN VARAM
ZULME KARŞI İSYANKARAM
KIRILSAM DA , EZİLSEM DE , SUSMARAM

Onun için susmayacağım, ey vicdan, ey vicdan, ey vicdan, ey adalet, ey adalet, ey adalet diye hiç durmadan haykıracağım.

Diyor ya şair;

BIRAK BEN HAYKIRAYIM
SUSARSAM SEN MATEM ET
UNUTMA Kİ ŞAİRLERİ AYDINLARI KAHRAMANLARI
HAYKIRMAYAN BİR MİLLET
SEVENLERİ TOPRAK OLMUŞ ÇOCUK GİBİDİR

Sözlerimi bitirirken ben anlattıklarımla size "sigara filtreli mi olsun, filtresiz mi" diye sordum. Biliyorum ki siz kararı okurken bana "ŞAPKAN NEREDE" diye soracaksınız.

Onun için sizden kendim için bir talebim yok. Takdir YÜCE TÜRK MİLLETİNİNDİR.

Ancak kendisini burada tanıdığım sanıklardan MEHMET YOLERİ çok hasta. Eşi de ağır kanser hastası imiş. Birbirlerinin desteğine ihtiyaçları var. Mehmet Yoleri ye yol verin. Onun yatacağını gerekirse ben yatarım. Bunu vicdanınızdan istirham ediyorum.

MUSTAFA ÖNSEL
J.Kur.Alb.




--
58766111
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yenilgi umutsuzluk kaynagi degil, taze bir baslangic olmalidir.

South
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ingiliz subaylari tarafindan sevk ve idare edilen alti bin kisi olduklari tahmin edilen Ermeni kuvvetinin Nahcivan ve havalisini isgal ettikleri ...

(11 Haziran 1919)

K. ATATURK
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yunan kuvvetlerinin ozel bir toren ve saygi ile karsilanmasi....

Izmir Valisi Kambur Izzettin'in genelgesinden - 26.05.1919
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bir ulus kendi icindeki aptal ve hatta muhteris olanlarla bas edebilir
Fakat icersindeki satilmis ve hainlerle yasayabilmesi olanaksizdir.
Sinirlari zorlayan dusman silah ve alemlerini acikta tasidigi icin daha az tehlikelidir.
Fakat bir hain, hain gibi gorunmez,
kurbanlari ile ayni aksanda konusur,onlarin cehresine burunur ve
onlarin argumanlarini kullanarak ulusun politik yapisina nufuz eder,
butun kapilardan serbestce gecer, sesi en ust duzey hukumet koridorlarinda duyulur,
ulusun ruhunu curutur
Politik yapiya her turlu hastalik bulastirarak yasam gucunu elinden alir
Bir katil daha az korkuludur.

Marcus Tullius Cicero
(M.O.106-M.O.43)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ben,Manevi Miras olarak,
Hicbir Ayet, hicbir Dogma,
Hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


1 yorum: