17 Aralık 2012 Pazartesi

11-İlahiyatçılar 21 Aralık 2012'yi yorumluyor.

Bir Fitnebaz Hoca değil, bir sürü ilahiyatçı.
Hristiyanlar, Yahudiler ve daha neler neler.
Peki neden insanlar bir heyecana kapılıyor, neden içleri ürperiyor?
Neden, ilahiyatçıların beyanları havada kalıyor?

Ben söyleyeyim, insanlar şüphe içinde.
İlahiyatçıların sözleri onları tatmin etmemiş, kafalarında hep bir soru var.
Acaba?

Bana sorarsanız normal.
İlahiyatçıların ifadeleri beni de çok tatmin etmiş değil.
O yüzden ben de diyorum.
Acaba?

Peki ilahiyatçıların beyanları beni neden doyurmuyor, neresi eksik, neresi yanlış.
Vallahi hani tarafından başlasak, onu bilemiyorum.
O kadar çok ki.
Tarihsel gerçeklerle, bilimsel gerçeklerle, kendi içindeki bütünle, diliyle, mantığıyla herşeyiyle görülen bir dolu uyumsuzluk.

O yüzden insanların daha iyiyi, daha mükemmeli aramalarını çok da şaşırmadan, normal karşılamak lazım.
İnsanlık araya araya daha iyiye ulaşacak.
Ya da kimilerine göre 600'lü yıllar, kimilerine göre milat sıraları, kimilerine göre de MÖ 3700'lü yıllara takılıp kalmak lazım.
O kötü.
Durmak yok, yola devam.
İnsanlık ancak böyle ilerleyecek.

Oraj POYRAZ
Fethullah Gülen Hoca 21 Aralık 2012 kıyameti yorumu.
Fethullah Gülende Maya takvimi'nin 21 Aralık 2012'de dünyanın sonuna geleceği kehanetine dair açıklamalar yaptı.
  • Rusya 'da insanlar yerin altına tüneller kazıyor, içeriye giriyorlar.

  • Her yer paramparça olacak sen içine girsen ne olur, dışında kalsan ne olur.

  • Birisi bir yalan attı ortaya 'Aralık ayının bilmem neresinde ne olacak' diye.

  • Ne kadar meşgul oldu insanlar.

  • Doğruysa Rusya'da insanlar yerin altına tüneller kazıyor, içeriye giriyorlar.

  • Her yer paraparça olacak sen içine girsen ne olur, dışında kalsan ne olur.

  • "KIYAMETİN NE ZAMAN KOPACAĞINI ALLAH BİLİR"

  • Ben hep Cenab-ı Hak'tan diliyorum ki, 'Kıyameti koparacağın zaman beni bir yerde tut da bir de öyle kainat çapında senin azametli tasarrufatını bir temaşa edeyim.
    Gelse ne olur, isterse şimdi gelsin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder