22 Mart 2020 Pazar

GÜZELLİK KRALİÇESİ HAVALİMANINA SIĞINDI: BENİ ÖLDÜRECEKLER

Din zarar verir.
Yaşama, kişiye, her şeye saygısı yoktur.
Güzele, iyiye, yararlıya değer vermez.

Her şekilde , her yerde, her zaman zararlıdır.
Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


================================

GÜZELLİK KRALİÇESİ HAVALİMANINA SIĞINDI: BENİ ÖLDÜRECEKLER

Dünya İran'ın eski güzellik kraliçesi Bahareh Zare Bahari'yi konuşuyor... Miss Intercontinental 2018'de de ülkesini temsil eden Bahari Filipinler'in başkenti Manila'da gözaltına alındı. Bahari "Interpol'den benim için kırmızı bülten çıkarmışlar. Eğer beni iade ederlerse öldürürler" dedi.


15:01 - 30 Ekim 2019

İran adına Filipinler'in başkenti Manila'da gerçekleşen Miss Intercontinental 2018'e (Kıtalararası Güzellik Yarışması) katılan Bahareh Zare Bahari ölüm kalım mücadelesi yaşıyor… İki hafta önce indiği Ninoy Aquino Havalimanı'nda gözaltına alınan Bahari açıklamalarda bulundu.

CNN'e konuşan Bahari "Ben 2014 yılından beri Filipinler'de yaşıyorum burayı çok seviyorum. İran rejimi karşıtı ve feminist görüşlerim sebebiyle beni hedefe aldılar. Eğer Filipinler'den İran'a iade edilirsem öldürülürüm" dedi.

Bu yılın başında gerçekleşen güzellik yarışmasında Şah Pehlevi'nin fotoğrafıyla katılan manken "Beni düşüncelerim yüzünden yakalamak istiyorlar" dedi.

Şiddete karıştığı gerekçesiyle Tahran yönetiminin Interpol tarafından kırmızı bülten çıkarılan Bahari "Hakkımdaki iddialar gerçeği yansıtmıyor. İddiaların hepsi yalan. Şah Pehlevi'yi desteklediğim için bunu yapıyorlar" dedi.

Genç manken sosyal medya üzerinden Tahran yönetimine karşı mesajlar paylaşıyordu.

CNN'e konuşan Bahari "Manila'daki havalimanının 3'üncü terminalindeki bir bekleme odasında tutuluyorum. Psikolojik olarak çöktüm. Ben 2014 yılından beri Filipinler'de yaşıyorum. İran'da bile değildim nasıl orada suç işlemiş olabilirim" dedi.

https://www.sozcu.com.tr/2019/dunya/son-dakika-guzellik-kralicesi-havalimanina-sigindi-beni-oldurecekler-5420540/

================================

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Muallimler!
Yeni nesli Cumhuriyetin fedakr ogretmen ve egiticileri sizler yetistireceksiniz yeni nesil sizin eseriniz olacaktir.
Eserin kiymeti sizin maharetiniz ve fedakrliginiz derecesiyle mutenasip bulunacaktir.

Gazi Mustafa Kemal ATATURK

- - - - - - - - - - - - -
JEAN MESLIER : SAGDUYU TANRISIZLIGIN ILMIHALI

181. ALLAHSIZLIGIN TOPLUMUN BUTUN BAGLARINI PARCALADIGI DOGRU DEGILDIR

Bize diyorlar ki; "Ateizm, toplumun butun baglarini koparir. Bir Allah'in varligina inanmaksizin anlasma ve sozlesmelerinin kutsalligi ne olur. Tanrisalliga ciddi olarak tanik olamayan bir Ateist nasil baglanir? "

Ancak, anlasma ve sozlesmeler, insanin sorumluluklari yerine getirme zorunluluguna daha cok kuvvet mi verir? Yalan soyleyecek kadar kustah olan bir kimsenin yeminini bozmasi icin daha cok mu kustah olmasi gerekir? Sozunde durmayacak kadar alcak olan ya da insanlarin saygisini kaybetmeyi hice sayarak sozunde durmayacak kadar haksiz olan kimse, anlasma ve sozlesmelerini yaparken ilahlari tanik gosterdi diye, sozune ve anlasmalarina daha cok sadik olmaz. Insanlarin verecegi hukmu hice sayan hukumdarlar, insanlarin en kolay yemin edenleri ve sozlesmelerine en kolay muhalefet edenleri degil midir?

- - - - - - - - - - - - -
Agir kosullarda calismaktan, bogaz kavgasindan, komsularla didismekten, sinema, futbol, bira ve en onemlisi de kumar yuzunden kafalarini calistirmaya firsat bulamiyorlardi.
Onlari denetim altinda tutmak hic de zor degildi.

George Orwell1984

- - - - - - - - - - - - -
Bir vatandas olarak ahlakli bir kisi olmam icin "A", "B", "C" ve "D"ye inanmam gerektigini soyleyen, bu ulkedeki siyasi vaizlerden gercek anlamda bunaldim ve sikildim.

Hayir, kim saniyorlar kendilerini?
Ve ahlaki inanclarini bana dayatma hakkini nereden aliyorlar?
Ayrica, Senato'daki sayimlarda beni, Tanri tarafindan kendilerine verildigini iddia ettikleri yetkiyle kontrol edebilecegini dusunen butun dinsel gruplarin tehditlerine direnmek zorunda olan bir yasa koyucu olarak cok daha kizginim.
Onlari uyariyorum Kendi ahlaki kararlarini "muhafazakrlik" yaftasiyla butun Amerikalilara dayatmak isteyenlerle sonuna kadar savasacagim.
GOLDWATER , BARRY (1909-1998) ADB'li siyasetci.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder