30 Haziran 2014 Pazartesi

"MİT’ten yardım aldım" iddiası

Kendilerini Müslümanlığın zirvesinde gören insanların İsrail ve Yahudilerin hak ve menfaatleri için bu derece hırpalaması çok ilginç.

Ufalanmış bir Arap alemi.
Her tarafı işgal altında.
Batılıların vesayet etmedikleri tek bir santim yeri yok.
Tamamı da İsrail'i çevreleyen topraklar.
Tamamı da dünya petrol üretiminin ve rezervinin toplaştığı topraklar.

Ve bu topraklarda kimse işgalcilerle, batılı güçlerle savaşmıyor.
Müslümanlar Müslümanlarla savaşıyor.
Oluk oluk Müslüman kanı akıyor.
Müslümanlar Batılı orduları, işbirlikçileri, vesayet hükümetlerini bir kenara bırakmış kendi dininden olanların kellesiye futbol oynuyor.
Batılılar ve Yahudiler rahat, nasıl olsa kendileri için savaşanlar var.

Suudi Arabistan İslamiyeti yayacakmış.
Oysa Suudi toprakları neredeyse ABD'nin kayıt dışı bir eyaleti gibi, bazı şehirleri tamamıyla Amerikalılara terk edilmiş.
Batının askeri yığınağının toplaştığı bir köprü başı.

Gençlik yıllarında söyleyenler vardı ve ben inanmazdım.
Müslümanlık bir Yahudi mezhebidir derlerdi.
Görünen o ki, gerçekmiş.
Tuhaf olan bunu dünya alem biliyor, kendini Müslüman sananlar bilmiyor.

En çok da Türkiye Müslümanları.
Ne acı.....


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


"MİT'ten yardım aldım" iddiası

Suriye'de üç Hıristiyan din adamının infaz görüntülerinde yer alan Abdurrakhmanov, "MİT bize para, silah, araba yardımı yaptı, karşılıklı yardımlaştık" diye konuştu

Suriye'de metropolitlerin infaz görüntülerinde infazı gerçekleştirenlerden biri olduğu tespit edilen Magomed Abdurrakhmanov'un Adalet Bakanlığı izin vermediği için cinayetten değil, ruhsatsız silah bulundurmak ve silahlı terör örgütüne üye olmaktan yargılanmasına başlandı.
Abdurrakhmanov, duruşmada Suriye Savaşı'nda Milli İstihbarat Teşkilatı'yla (MİT) birlikte çalıştığını ve karşılıklı yardımlaştıklarını söyledi.

21 Mayıs'ta görülen duruşmada daha önce El Kaide'ye bağlı Muhacirin grubunda görev yaptığını ve emrinde çok sayıda mücahit olduğunu belirten Abdurrakhmanov, duruşmada El Kaide üyeliğini reddetti.
Suriye'de savaşırken Milli İstihbarat Teşkilatı'yla (MİT) irtibat halinde olduğunu belirten Abdurrakmanov, "Biz Beşar'ın askerleriyle savaştığımız için Türkiye bize yardım ediyordu.
Hıristiyan din adamlarıyla savaşıyor olsak Türkiye istihbaratı bize yardım eder miydi?
(...) Ben kurtarılmış bölgede (Kuzey'deki Türkiye sınırı) kaldığım sırada zaman zaman sınıra gidip Türk istihbaratından yardım alıyordum.
Elime ne silah geçirirsem bu silahla ailemi korumak için Beşar Esad'ın askerleriyle savaşıyordum"
dedi.

"PARAVESİLAHALDIK"

Kod adının Ebu Banat olduğu öne sürülen Abrurrakhmanov ifadesinin devamında MİT'le ilişkisini şöyle anlattı: "Suriye'deyken MİT'le karşılıklı yardımlaştık.
Cezaevine girdikten sonra istihbarata yazılar yazdım ancak hiç cevap alamadım.
Biz Suriye'deyken Türkiye'den bize para, silah ve araba yardımı yapılıyordu.
Türk İstihbaratıyla devamlı irtibat halindeydik ancak daha sonra kendilerine yazdığım halde bir cevap alamadım"
dedi.
Abrurrakhmanaov'un MİT'e ilişkin ifadeleri mahkeme tutanaklarına geçti.
Dava ileri bir tarihe ertelendi.


a45UyF587661-140623161537-03
^^^^^ - vvvvv

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
zaryop:jaro
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kitaplardan once kendimizi okumaya calisalim.

Mevlana
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Haa bir de eklerde ilginç hadis ve ayetler var.           İmansız ama AKILLI LAFLAR
Ikra, Ikra, Ikra....
                                                  Aklınızı karıştıracak türden AYETLER
Bilginiz, görgünüz artsın. (O.P.)                               Dengenizi bozacak türden HADISLER   Akla takla attıran NURLU LAFLAR
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder