30 Temmuz 2022 Cumartesi

2023'e kaldı 8 ay...

Tam 11 sene önce Erdoğan Türkiye'ye 2023 için bu hedefleri göstermişti.

8 ay kaldı.


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  




--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bilinçleninceye dek başkaldıramayacaklar, başkaldırmazlarsa da hiçbir zaman bilinçlenemeyecekler.
( Bu kısım kitapta Proleterler için söylenmiştir.)

~George Orwell-1984~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Birlik ve beraberlik; olumden baska her seyi yener.

~K.Ataturk~

- - - - - - - - - - - - - - - -

MÜNFERİT HADİSE'NİN SON ALBÜMÜ

https://www.youtube.com/watch?v=k4NDRJ42K_8


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ozlem

Bir gece,
Gecede bir uyku..
Uykunun icinde ben..
Uyuyorum,
Uykudayim,
Yanimda sen.

Uykunun icinde bir ruya,
Ruyamda bir gece,
Gecede ben..
Bir yere gidiyorum,
Delice..
aklimda sen.

Ben seni seviyorum,
Gizlice..
El-pence duruyorum,
Yuzune bakiyorum,
Soylemeden,
Tek hece.

Seni yitiriyorum
Cok karanlik bir anda..
Birden uyaniyorum,
Bakiyorum aydinlik;
Uyuyorsun yanimda..
Guzelce.

~OZDEMIR ASAF~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Onceliklerini iyi tayin et; kimse olum doseginde isyerimde daha fazla zaman gecirseydim demez

~Anonim Nasihat~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Zor Geçit

Sen, şu evvelce de yazdım:
Siyah gömleğinde ince...
Olmuyor ki ha deyince
Hayat bütün bütün zalim.

~Devran döner Âdem-Havva üstüne,
Dünya evlilikle baki.
Ama hayat dedikleri
Güçleşmekte günden güne.

~Seni, beni üzen dertte
Çarpar bir milletin kalbi,
Halkın çoğu bizim gibi
Bunun lafını etmekte.

~Geçer, hepsi geçer elbet;
Daralmış gönüller ferahlar.
Gelir o eski sabahlar,
Memleket eski memleket.

~Behçet Necatigil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BIR DE BAKMISIM KI OLMUSUM
. . . . . .
Bir de bakmisim ki olmusum
Dunya sonmus basucumda
Bir turlu gozumden gitmez
Ne gurbetlere dusmusum
Isterdim ki avuclarimda...
Kimse halim sual etmez
Sorma nelerden olmusum
Nelere etmisim veda
Boceklere gucum yetmez

~Cahit Sitki TARANCI~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İstanbul Türküsü

İstanbul'da Boğaziçi'nde
Bir fakir Orhan Veliyim,
Eli'nin oğluyum,
Tarifsiz kederler içinde.
Rumeli Hisarı'na oturmuşum;
Oturmuşta bir türkü tutturmuşum:

'İstanbul'un mermer taşları;
Başıma da konuyor aman martı kuşları;
Gözlerimden boşanır hicran yaşları;
Edalım
Senin yüzünden bu halim.
İstanbul'un orta yeri sinema;
Garipliğim, mahzunluğum duyurmayın anama;
El konuşur, sevişirmiş; bana ne\?
Sevdalım
Boynuna vebalim'

İstanbul'da Boğaziçi'nde
Bir fakir Orhan Veli;
Eli'nin oğlu;
Tarifsiz kederler içindeyim.

~Orhan Veli Kanık~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Yatak ve Pike

Kaynar gene kapalı kap
Başlar taşmaya çok iyi
Bildiğimiz acılar - -
Durgunlaşmaz mıyız\?

Kandır nasıl köpürür
Yüksek duvar saplantı
Bıkkınlık - - ah kolay olsa
Yıllardır aşmaz mıyız\?

Yılgın gemiyiz açıkta
Gösterin bize göre bir kıyı
Yakıp son direkleri
Yanaşmaz mıyız\?

~Behçet Necatigil~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder