13 Temmuz 2022 Çarşamba

AYDINLI KADIN, FAHRETTİN ALTUN‘LA İLGİLİ BİR PAYLAŞIM BEĞENDİ: ‘HAKARET’ DAVASI AÇILDI

Yine aynı hikaye.
Demokrasi, ifade özgürlüğü, azınlık hakları, hukukun üstünlüğü.
Yine aynı durum.
Bu haber bize ülkemizin otokratik diktatorya yönetimi altında olduğunu söylüyor.
Bildiğiniz, uygar, çağdaş demokrasiler gibi değil.
Bir zamanlar küçümsediğimiz, Türkmenistan, Kırgızistan, Özbekistan, Kazakistan demokrasileri gibi.
Aile demokrasisi.
Ahbap, çavuş demokrasisi.
Zengin demokrasisi.
Yağma demokrasisi.

Evet, hiç yalana yer yok.
Devletimiz bir ÇADIR DEVLETİDİR.
O gurur duyduğumuz binlerce yıllık DEVLET TECRÜBESİ ARAP DİNİ VE KÜLTÜRÜ ALTINDA EZİLMİŞTİR.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


AYDINLI KADIN, FAHRETTİN ALTUN'LA İLGİLİ BİR PAYLAŞIM BEĞENDİ: 'HAKARET' DAVASI AÇILDI

Aydın'da yaşayan Hediye Karakas hakkında, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun'la ilgili bir sosyal medya paylaşımını beğendiği için 'hakaret' suçundan dava açıldı.

08 Mayıs 2022

Aydınlı kadın, Fahrettin Altun'la ilgili bir paylaşım beğendi: 'Hakaret' davası açıldı

CHP Aydın Milletvekili Hüseyin Yıldız, Fahrettin Altun'la ilgili bir sosyal medya paylaşımını beğendiği için hakkında 'hakaret' suçlamasıyla dava açılan Hediye Karakas'ı ziyaret etti.

Karakas, başına gelenleri şöyle anlattı:

"Jandarma gelinceye kadar Fahrettin Altun'un kim olduğunu bilmiyordum. 'Cumhurbaşkanlığı' dediler, jandarma geldi, ifade aldı. 'Ben Cumhurbaşkanı'na şey yapacak kadar aptal mıyım' dedim. 'Cumhurbaşkanı değil teyze, onun İletişim Başkanı Fahrettin Altun'a hakaret etmişsin' dediler.

Fahrettin Altun'un kim olduğunu bilmiyorum. Meğerse Cumhurbaşkanı İletişim Başkanı'ymış. Fahrettin Altun şey yapıyor, 30 Ağustos 2020'de Atatürk'e laf söylüyor, hakaret ediyor. Ben de bunu kaldıramadım. Başka birisi yorum yapıyor, ben de o yoruma beğenmemi yapıyorum. Aynı ifadeyi mi kullanmışım orasını bilmiyorum. Bu yüzden benim hakkımda dava açıyorlar. Hapse de girersek gireriz. Alnımızın akıyla girer, yatar çıkarız."

https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/aydinli-kadin-fahrettin-altunla-ilgili-bir-paylasim-begendi-hakaret-davasi-acildi-1933972

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Yüzün.....

Güz sabahı buğusunda bir salkım üzüm mü avuçlarımdaki ne\?
Ayışığı yansıyor yüzüne.
Ben böyle bulutsu yüzü, ben böyle ışıksı yüzü
bir onyedi yaşındakinde gördüm,
bir de şimdi düşümde.

~Aziz Nesin~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SERENAD..
. . . . . .
Yesil pencerenden bir gul at bana
Isiklarla dolsun kalbimin ici.
Geldim iste mevsim gibi kapina,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.
. . . . . .
Acilan bir gulsun sen yaprak yaprak
Ben askimla bahar getirdim sana.
Tozlu yollardan gectigim uzak
iklimden sarkilar getirdim sana.
. . . . . .
Seffaf damlalarla titreyen agir
Goncanin altinda bukulmus her sak;
Senincin dallardan suzulen itir,
Senincin yasemin, karanfil, zambak...
. . . . . .
Bir kus sesi gelir dudaklarindan
Gozlerin gonlumde acar nergisler,
Dusen bin opustur yanaklarindan
Mor akasyalarla urperen seher.
. . . . . .
Pencerenden bir gul attigin zaman
Isiklarla dolacak kalbimin ici..
Geciyorum mevsim gibi kapindan,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir nesneyi hem sevebilen hem de onunla alay edebilen kimse, dehaya erişmiş demektir.

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Ölümden Kalanlar

Doğuşundan beridir sakladığı
Tanrının bir emaneti vardı.
Yatağa düştü,
Üçüncü gün akşam üstü, geri verdi güler yüzlü.
- Kalsın bende temelli, diye ağlar bazıları. -
'Pişirdiğim aşla, bağladığım başla gideyim,
Üç gün yatak,
Dördünde toprak olsun yerim ', derdi.
Geleni gideni yokkken gençliğinde bile,
Akşamları gizli gizli, bilinmez
Kimi gözlerdi\?

Tanrının sevgili kuluymuş,
Muhtaç olmadan öldü.
Ama gözleri yine kapıdaydı,
Belliydi birini beklediği.
Son sözü bir kadın ismi oldu, hiç duymadığım.
Lakin anlaşılamadı gitti, söylemek istediği.

~Behçet Necatigil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

(1927 yilinda kendisine psiko analiz yapilmasi teklif edildiginde verdigi cevap)

~Albert Einstein | Alintilar~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Insanlar rakamlara benzer,durumlarina gore deger kazanirlar.

~Napoleon~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Bir tökezleme bir düşüşü engelleyebilir."

~Atasözü~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SAĞLIKÇILAR DEVLETE BÜYÜK YÜK...

https://www.youtube.com/watch?v=9VjNBY3qYx0


- - - - - - - - - - - - - - - -

YENİ BİR ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM

Hergün bir yerden göçmek ne iyi
Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş.

Hergün bir yere konmak ne güzel,
Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş.

Dün de beraber gitti cancağızım
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım.

Ne kadar söz varsa düne ait,
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım.

~MEVLANA~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder