15 Temmuz 2024 Pazartesi

HANİ EŞŞEĞİN AKLINA KARPUZ KABUĞU DÜŞÜRMEK GİBİ OLACAK.

HANİ EŞŞEĞİN AKLINA KARPUZ KABUĞU DÜŞÜRMEK GİBİ OLACAK.

Bundan korkuyorum doğrusu.

Sokak köpekleri konusu ülkenin yakıcı gündeminde aslında bir ayrıntı.

Peki bu iş neden bu kadar köpürtülüyor.

Çünkü bu bir toplum mühendisliği, psikolojik harekat, algı yönetimi konusu.

Halk bu konu etrafından cepheleşiyor, yoğun tartışmalar yaşanıyor.

Ve ülkemizi yakıp kavuran ağır ekonomik, siyasi, stratejik problemler gözden kaçırılıyor.

Yapılması emredilen köpek katliamı Osmanlı döneminde 1910 Sivriada/Hayırsızada katliamlarında yaklaşık 80 bin köpekten çok daha fazlasıdır.

Önümüzdeki Büyük Köpek Türkırımı içini tahmini rakam nereden bakarsanız bakın bir milyonun üzerindedir.

Buradaki rakamlar o derece büyüktür ki, bu işe kalkışanların tıpkı NAZİ'ler gibi yapacakları katliamın, ekonomik, ekolojik bütün boyutlarını düşünmeleri gerekecektir.

Unutmayın ki, bir milyon köpeğin sokaklardan toplanması, köpek toplama kapmlarında biriktirilmesi, ucuz öldürme yolları, ortaya çıkan çok ama çok fazla cesedin kozmetik, ekolojik, PR anlamında büyük sıkıntılar yaratmadan imhası.

Bütün bunlar sanılandan çok daha ağır problemlerdir.

Türk halkının bu süreçte görecekleri manzaraları tarih boyunca unutabileceklerini zannetmiyorum.

Tahmini 1,6 milyon ile 4 milyon arasında değişen toplam köpek sayısı söz konusudur.

Bu pek çok batılı ülkedeki toplam sayılardan azdır.

Medya tamamıyla hükümetin kontrolü altındadır.

Sosyal medyanın hiçbir tarafı başıboş değildir.

Son derece örgütlü, eşgüdümlü, senkronize bir şekilde algı yönetimi yapılmaktadır.

Korkarım bu gün köpeklere yapılan muamele benzer yöntemlerle belirli insan gruplarına da yapılabilir.

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Gönül

Bağından her güzel bir gül seçerdi,
Bundan mı sarardın soldun,ey gönül\?
Kadınlar geçerdi,kızlar geçerdi,
Bir zaman aşk için yoldun,ey gönül

Çare yok,matemin çok derinse de,
Hasretin tükenmez yaşın dinse de.
Gençliği hoş geçti,eğlendinse de
Sanmam ki bahtiyar oldun,ey gönül

~Faruk Nafiz Çamlıbel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Şubat 1955

Sevgileri yarınlara bıraktınız
Çekingen, tutuk, saygılı.
Bütün yakınlarınız
Sizi yanlış tanıdı.

Bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz)
Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldı.

Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telâşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.

Gizli bahçenizde
Açan çiçekler vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldunuz
Yahut vaktiniz olmadı.

~Behçet NECATİGİL~

- - - - - - - - - - - - - - - -

15 TEMMUZ DARBE DEĞİL OPERASYONDUR

https://www.youtube.com/watch?v=GRqY_dfCfC8

- - - - - - - - - - - - - - - -

Hayat tecrubesi, yanilgilarin toplamidir.
Yuksek daglarin tepelerinde hem kusa hem de yilana rastlanir.
Biri ucarak, digeri surunerek buraya gelmistir.
Bilmek, hakim olmaktir.

~Bacon~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Milli benligini bilmeyen milletler baska milletlere yem olurlar.

~K.Ataturk~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Afrika

Afrika dediğin bir garip kıta
El bilir alem bilir
Ki şekli bozulmasın diye Akdeniz'in
Hala eskisi gibi çizilir
Haritalarda

~Cemal Süreya~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İstanbulu Dinliyorum

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı
Önce hafiften bir rüzgar esiyor;
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Sucuların hiç durmayan çıngırakları
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Kuşlar geçiyor, derken;
Yükseklerden, sürü sürü, çığlık çığlık.
Ağlar çekiliyor dalyanlarda;
Bir kadının suya değiyor ayakları;
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Serin serin Kapalıçarşı
Cıvıl cıvıl Mahmutpaşa
Güvercin dolu avlular
Çekiç sesleri geliyor doklardan
Güzelim bahar rüzgarında ter kokuları;
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Başımda eski alemlerin sarhoşluğu
Loş kayıkhaneleriyle bir yalı;
Dinmiş lodosların uğultusu içinde
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Bir yosma geçiyor kaldırımdan;
Küfürler, şarkılar, türküler, laf atmalar.
Bir şey düşüyor elinden yere;
Bir gül olmalı;
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Bir kuş çırpınıyor eteklerinde;
Alnın sıcak mı, değil mi, biliyorum;
Dudakların ıslak mı, değil mi, biliyorum;
Beyaz bir ay doğuyor fıstıkların arkasından
Kalbinin vuruşundan anlıyorum;
İstanbul'u dinliyorum.

~Orhan Veli Kanık~

- - - - - - - - - - - - - - - -

ATATÜRK KAÇ YAŞINDAYDI\\?

https://www.youtube.com/watch?v=Qz94XUAAE-E


- - - - - - - - - - - - - - - -

AMEL DEFTERİ

https://www.youtube.com/watch?v=TEiOPuyBBtw

OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder