15 Temmuz 2024 Pazartesi

TUTUKLAYACAĞI TÜRKLER İÇİN 90 KİŞİLİK LİSTE HAZIRLAYAN RUM YÖNETİMİNE SESSİZ KALINMAMALI


TUTUKLAYACAĞI TÜRKLER İÇİN 90 KİŞİLİK LİSTE HAZIRLAYAN RUM YÖNETİMİNE SESSİZ KALINMAMALI

8 Temmuz 2024, 17:09 yayınlandı 8 Temmuz 2024, 17:09 güncellendi

featured

Sabahattin İsmail yazdı…

1- TUTUKLANACAK HER TÜRK'E KARŞI MARAŞ'IN BİR SOKAĞI İSKANA AÇILMALI

2- EŞ DEĞER MAL DAĞITIMI YENİDEN BAŞLATILMALI

3- DERİNYA'DA 500 SOSYAL KONUTUN TEMELİ ATILMALI. SINIR BÖLGELERİNDE YENİ YERLEŞİMLER YAPILMALI

4- DURDURULAN PİLE YOLU YAPIMI TAMAMLANMALI

5- TÜRKLERİ KATLEDENLERİ, SALDIRI VE KATLETME EMRİ VERENLERİ, TÜRK MALLARINI YAĞMALAYANLARI, TÜRK MÜLKLERİNİ RUMLARA DAĞITAN KİŞİLERİ İÇEREN BİR "TUTUKLANACAKLAR" LİSTESİ HAZIRLANMALI VE TUTUKLAMA EMİRLERİ ÇIKARILMALI

*

Rum yönetimi Kıbrıslı Türklerden oluşan 90 kişilik bir "tutuklanacaklar listesi" hazırladı.

Bu liste içinde KKTC vatandaşı olan/olmayan müteahhitler, emlakçılar, emlak alıp satanlar, emlak alım satımında aracılık yapanlar, emlak alım satımının reklamını yapanlar, emlak alıp KKTC'ye yerleşenler var…

Rum yönetiminin bu eylemi KKTC'ye, Kıbrıs Türk Halkına, KKTC mülkiyet sistemine, KKTC hukukuna, KKTC ekonomisine açık bir siyasi saldırıdır.

Aynı zamanda silahsız bir savaş ilanıdır, meydan okumadır.

Çok açık bir tahrik ve provokasyondur.

1974 ÖNCESİNE DÖNME ÇABASI

Rum yönetimi bu saldırganlığı ile, bizi adanın yüzde 3'ünde kuşatma altına aldığı, 133 köyümüzü işgal edip yağmaladığı 1974 öncesi günlere dönmeyi hayal etmektedir.

Oysa köprülerin altından çok sular akmıştır

ENOSİS amaçlı 1963 Kanlı Noel saldırıları ile eşit kurucu ortağı olduğumuz Kıbrıs Cumhuriyeti'ni kanlı bir darbe ile gasp etmişler ve bizi kurucusu olduğumuz devletten silah zoru ile atmışlardır.

1974'e kadar bize etnik temizlik ve soy kırım uygulamışlar, yüzlerce Türk'ü katletmişler, köylerimizi işgal edip yağmalamışlar, bizi göçe zorlamışlar ve 11 yıl süren insanlık dışı bir ablukaya almışlardır.

ENOSİS'i gerçekleştirmek için 1963'de,1964'de, 1967'de ve 1974'de Yunanistan'ın ve kendilerinin neden olduğu savaşlara neden olmuşlardır.

GLOBAL TAKAS VE TAZMİNAT İLKESİ SAVUNULMALI

En sonuncu savaş olan 1974 savaşında kesin bir mağlubiyete uğramışlardır.

Yani hem saldırgan, hem suçlu, hem de mağlup taraftırlar.

Bunun bilinci içinde 30 Temmuz 1974 Cenevre Anlaşması'nda adada artık meşru bir Kıbrıs Cumhuriyeti olmadığını ve İKİ EŞİT OTONOM YÖNETİM OLDUĞUNU kabul etmişlerdir.

Ardından 1975 yılında Nüfus Mübadelesi Anlaşmasını imzalamışlar ve Türklerin gönüllü olarak Kuzeye, Rumların ise gönüllü olarak Güneye geçmesini kabul etmişlerdir.

Bunun doğal sonucu olarak 1977-1979 Doruk Anlaşmalarında adada artık Rumların Güneyde, Türklerin ise Kuzeyde yaşayacağı İKİ KESİMLİ bir yeni yapı olmasını kabul etmişlerdir.

Bu anlayışa uygun olarak, BM'nin hazırladığı 1985-1986 Cuellar Planlarında mülkiyet sorununun BİREYSEL BAZDA DEĞİL, İKİ DEVLET ARASINDA GLOBAL TAKAS VE TAZMİNAT YOLUYLA çözülmesi öngörülmüştür.

Buna göre güneyde kalan Türk mülkleri Rum devletine, Kuzeyde kalan Rum mülkleri de Türk devleti mülkiyetine geçecekti. Yapılacak mahsuplaşma sonucu, borçlu kalacak devlet, alacaklı kalacak devleti tazmin edecekti.

Bu tazminat miktarı hesaplanırken Türk halkının 11 yıllık maddi-manevi kayıplarının karşılığı olan tazminat hakkı da belirlenecek ve savaşın haksız ve mağlup tarafı olan Rum devletinden talep edilecekti.

Doğal olan, doğru olan da budur.

HAKLI VE GALİP TARAF BİZİZ

Dünya tarihinde haksız, saldırgan ve mağlup tarafın, haklı, masum ve GALİP taraftan tazminat talep ettiği, şart dayattığı, isteklerini empoze ettiği görülmüş değildir.

Oysa şimdi Rum yönetimi sanki haklı, masum ve galip taraf kendisiymiş gibi ve biz de haksız saldırgan ve mağlup tarafmışız gibi bize şart dayatmakta, hegemonyacı ve hakimiyetçi taleplerini empoze etmekte, sorumlusu olduğu savaşta kaybettiği kuzeydeki topraklar üzerinde mülkiyet iddiasında bulunmakta ve sanki son 60 yılda hiçbir şey yaşanmamış gibi insanlarımızı tutuklamaya kalkmaktadır.

ANLADIKLARI DİLDEN KONUŞMAK ŞART

Bu yüzsüzlüğe, şımarıklığa ve hadsizliğe karşı anladıkları dilden konuşmak artık kaçınılmaz hale gelmiştir.

KKTC aciz, çaresiz ve güçsüz değildir.

Pasif, korkak, ürkek davranmak yerine mukavemetçi bir ruhla cesur kararlar alarak bu saldırganlığa karşı HODRİ MEYDAN demeliyiz.

KKTC, Türklerin tutuklanmasını sadece izlemekle yetinen çaresiz ve zavallı bir devlet olmaktan süratle çıkmak zorundadır.

Alabileceğimiz çok etkili önlemler vardır.

Ne ki, CB Tatar, alınacak önlemleri görüşmek için Rumu çok iyi tanıyan TMT'cilerle, mukavemetçilerle, KKTC'yi savunan inançlı kişilerle görüşmek yerine, federasyoncularla, Rumlarla iş birliği içindeki Ticaret Odası ile, Rumlarla iş ilişkisi kuran iş adamları ile Rumlarla bağlantısı olan müteahitlerle görüşmektedir.

Doğal olarak, TMT ruhu taşımayan ve ceplerine girecek paradan başka bir şey düşünmeyen bu iş birlikçi teslimiyetçilerle yapılan toplantılardan, Rum saldırganlığını durduracak cesur kararlar çıkmamıştır, çıkmayacaktır.

Nitekim önerdikleri çözüm, bir an önce Rum yönetimiyle masaya oturup federasyon çözümü üzerinde anlaşmaktır! Yani KKTC'yi tasfiye etmektir.

KKTC'ye ve iki devletli çözüme inanmayan bu iş birlikçi gizli/açık federasyoncularla zaman kaybetmek büyük bir hatadır.

Rum yönetiminin başlattığı bu saldırganlığı durdurmak için TMT'cilerle görüşmek ve TMT RUHU ile hareket edip MUKAVEMETÇİ kararlar almak şarttır.

5 MADDELİK ÖNERİ PAKETİ

Rum MİSİLLEMEDEN anlar.

MÜTEKABİLİYET İLKESİNİN uygulanması şarttır.

Rum yönetimini durduracak 5 maddelik önerim şöyledir:

1- TUTUKLANACAK HER TÜRK'E KARŞI MARAŞ'IN BİR SOKAĞI İSKANA AÇILMALI

2- EŞ DEĞER MAL DAĞITIMI YENİDEN BAŞLATILMALI

3- DERİNYA SINIRINDA 500 SOSYAL KONUTUN TEMELİ ATILMALI VE SINIR BÖLGELERİNDE YENİ KÖYLER KURULMALI

4- DURDURULAN PİLE YOLU YAPIMI TAMAMLANMALI

5- TÜRKLERİ KATLEDENLERİ, SALDIRI VE KATLETME EMRİ VERENLERİ, TÜRK MALLARINI YAĞMALAYANLARI, TÜRK MÜLKLERİNİ RUMLARA DAĞITAN KİŞİLERİ İÇEREN BİR "TUTUKLANACAKLAR" LİSTESİ HAZIRLANMALI VE TUTUKLAMA EMİRLERİ ÇIKARILMALI

Bu kararları alıp uygulamaya koyun.

Rum yönetiminin yaygarası, ağlayıp zırlaması ve çığlıkları değil Ay'dan, Mars'tan bile duyulmazsa, ben de bir şey bilmiyorum.

Var mı bu yürek sizde?

Rum yönetiminin anladığı dil budur.

Bir Türk'ü tutukladığı anda Maraş'ın bir sokağını yerleşime açın!

Eş değer mal dağıtımını yeniden başlatıp 50 yıldır güneyde bıraktığı malına karşılık eş değerini almayan hak sahiplerine eş değerde mülklerini vererek elde kalan 5 milyar puanı sıfırlayın.

Pile yolunu kararlılıkla bitirin.

Türk mülklerini yağmalayanlar ve Türkleri katledenler için tutuklama listeleri hazırlatın.

Sınır bölgelerinde sosyal konut inşaatları başlatın. Sınırda yeni köyler kurun…

Görelim bakalım Hristodulidis saldırganlığa devam edecek mi?

https://www.veryansintv.com/tutuklayacagi-turkler-icin-90-kisilik-liste-hazirlayan-rum-yonetimine-sessiz-kalinmamali/



--

- - - - - - - - - - - - - - - -

BAHAR SARKISI..
. . . . . .
Titrek bir damladir aksi sevincin
Yuzunun sararmis yapraklarinda
Ne zaman kederden tasarsa icin
Sarkilar tasirsin dudaklarinda.
Islerken hulyama sesten orguler
Bir cini vazodan dokulen guller
Gibi hulyada fecirler guler
Burusmus bir cicek parmaklarinda.
. . . . . .
Gozlerin kararan yollarda uzgun,
Ve bir zambak kadar beyazdi yuzun;
Suzulup akasya dallarindan gun
Erir damla damla ayaklarinda.
. . . . . .
Sesin perde perde genisledikce
Solan gozlerinden yagarken gece
Surur etegini silik ve ince
Bir golge bahcenin uzaklarinda.
. . . . . .
Sen boyle kederden tastigin aksam
Derim dudaginda sarki ben olsam
Gozlerinde damla, icinde gam
Eriyen renk olsam yanaklarinda

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Idem
Ayni sey

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

. . . . . .
ESENLIK SIZE
. . . . . .
O gun bu gun size ozendim
Her yerde, hava, toprak, deniz
Bir seruvendi, gokteyseniz
Ciktim, yok, yerdeyseniz indim
. . . . . .
Ilkin, size ickiyi tattirdim
Omur boyunca sarhossunuz
Ne acsiniz artik ne susuz
Sizsiz ben de susuz kalirdim
. . . . . .
Size geceyi de ogrettim
Onda duslerle cogaldiniz
Yasantida yorgun ve yalniz
Degilsiniz; sizi urettim
. . . . . .
Biterdi belki bir uykuyla
Her sey ve tadindan oturu
Gordunuz ki bundan ileri
Bir sey var cagiran tutkuyla
. . . . . .
Cagirdim, cagirdim, cagirdim
Bir bocek gibi titreyerek
Kostunuz tukeninceye dek
Ha bir adim, daha bir adim
. . . . . .
Sizi olumle percinledim
Bana... ve simsiki ve sicak
Usurdunuz ah, cirilciplak
Olum doseginde; onledim
. . . . . .
Size yani gunahi sundum
Optunuz ve guzellestiniz
Cirkindiniz ilkin, tek ve pis
Irmak oldunuz, sizde yundum
. . . . . .
Simdi olay, hep ya hic gibi
Vardan ve yoktan ozge bir sey
Sevgiden de ote bir duzey
Olmak ya da olmamak belki

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Takva akillica yapilan islerin en guzelidir. Hakka asi olmak ahmakca yapilan islerin en cirkinidir.

~Ehl-i hikmet~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Çok Yalvardım Çok Yakardım

Çok yalvardım çok yakardım
Uyanmadı kara bahtım
Şansım küsmüş etmez yardım
Uyanmadı kara bahtım

Uyur uyanmaz ikbalim
Nic olacak benim halim
Boynuna olsun vebalim
Uyanmadı kara bahtım

Kader kadere eş oldu
Ağladım gözüm yaş oldu
Uzun boylu savaş oldu
Uyanmadı kara bahtım

Tecellim bozuk temelden
Gitti gençlik çıktı elden
Aşka mahkumuz ezelden
Uyanmadı kara bahtım

Kısmet beni diyar diyar
Dolandırır bilmem ne var
Veysel oldu candan bizar
Uyanmadı kara bahtım

~Aşık Veysel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Mümkün olanın limitlerini keşfetmenin tek yolu, ötesine geçip imkansıza ulaşmaktır."

~Arthur C. Clarke~

- - - - - - - - - - - - - - - -

En İyi Yananlar, Eski Odunlar; En Güvenilen Kimseler, Eski Dostlar; En Rahat Okunanlar Da,Eski Yazarlardır.

~BACON~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İnsanda büyük olan, onun bir amaç değil, bir köprü oluşudur.

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

Paramparça

Ağaç bütün
Işık bütün
Meyve bütün
Benim dünyam paramparça.

Büyük bir ayna kırılmış
Kırılıp yere dökülmüş
Kainat içine düşmüş
Düşmüş amma paramparça.

Yaprak yaprak yapıştırdım
Diyar diyar dolaştırdım
Bir alevdir tutuşturdum
Yandım amma paramparça.

~Bedri Rahmi Eyüboğlu~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder