29 Şubat 2016 Pazartesi

Güleriz ağlanacak halimize.....



--

Yok, yok.

Dedim zincir durur, dedi boynumda,
Dedim olum vardir, dedi yolumda,
Dedim bilezikce? Dedi kolumda,
Dedim korkar misin? O dedi yok-yok.

Dedim nicin korkmazsin? Dedi Tanrim var,
Dedim ya nicesi (dahasi)? Dedi halkim var,
Dedim daha yok mu? Dedi ruhum var,
Dedim sukran (memnun) misin? O didi yok-yok.

Dedim istek nedir? Dedi gulumdur,
Dedim celismek (savasmak) var? Dedi yolumdur,
Dedim Otkur neyin? Dedi kulumdur,
Dedim satar misin? O didi yok-yok.

Bildigimiz bir Turku, fakat Uygur Turklerinin agzindan.
https://www.facebook.com/photo.php?v=623761847692467&set=vb.395457050522949&type=2&theater

Hz.Peygamber (a.s.) soyle buyurmustur:
Sizler horozun otmesini isittiginiz zaman Allah in fazlindan isteyiniz.
Cunku o melek gormustur.
Merkebin anirmasini isittiginizde de seytandan Allah a sigininiz.
Cunku o seytan gormustur.

Ebu Hureyre den (r.a.) bildirildigine gore:
Hadis No: 4908

Medineniler ile Mekkeliler arasinda derin bir dusmanlik ta vardi.
Muhammet te Mekke den kalkip Medine ye kacti.
Buna Hicret denildi

ATATURK, 1931, Lise icin yazdigi Tarih kitabi


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder