25 Şubat 2016 Perşembe

Yılmaz ÖZDİL : Napolyon pkk'lı çıktı

 


 

Yılmaz ÖZDİL : Napolyon pkk'lı çıktı

Sabırla okuyun lütfen…

*

"Mardin, Hazreti Ömer tarafından fethedildi.

Hazreti Ömer, Mısır'ı Irak'ı İran'ı Medine ruhuyla buluşturdu.

Sultan Alparslan'ın ordusunda kavimler aşkla buluştu, Mezopotamya'yla Anadolu meşaleye dönüştü.

Sonra Haçlılar geldi, Selahaddin Eyyübi harekete geçti.

Ben bakanlar kurulunu açtığımda besmeleyle hamdederim, sol tarafımda Mezopotamya çocuğu, sağ tarafımda Karadeniz çocuğu, en uç noktada Rumeli çocuğu, hamdolsun, Kafkas çocukları, Anadolu çocukları, Balkan çocukları birleşti, hepimiz Alparslan, hepimiz Selahaddin Eyyübi'yiz.

Haçlılardan sonra Moğollar geldi, Mezopotamya'yı yakıp yıktı.

Söğüt'ten Osmanlı ruhu tecelli etti.

Sultan Selim Han ile İdris-i Bitlisi, ortadoğu İslam bütünlüğünü sağladı.

Bugün tarumar etmeye çalıştıkları Fatih Paşa Camii'nin banisi, İstanbul'u Bağdat'la, İstanbul'u Kudüs'le, İstanbul'u Medine-i Münevvere'yle buluşturan, Sultan Selim Han'ın yanındaki İdris-i Bitlisi ve Fatih paşaydılar.

Hepimiz Fatih paşayız, hepimiz İdris-i Bitlisiyiz.

Sonra sömürgeciler geldi, 1798'de Napolyon Mısır'a girdiğinde kalbimize ilk hançeri sapladı.

Bu sene Kut'ül Amare'nin yüzüncü yılı, Kut'ül Amare Irak'ta Kut şehri yakınıdır, sömürgecilere karşı Araplar, Türkler, Kürtler, Süryaniler, Keldaniler, Sünniler, Şiiler beraber savaştı, yedi düveli yeneceğimizi gösterdik.

Sonra, yükünü hâlâ omuzlarımızda hissettiğimiz, Osmanlı'yı yok etmek için imzalanan gizli Sykes Picot anlaşması, Anadolu'yu Mezopotamya'dan ayırma düşüncesi…

Ya Kut'ül Amare kazanacak, ya Sykes Picot kazanacak.

Hintli müslümanlar istiklal ordularına yardım etti, Türkiye Cumhuriyeti devleti Hint, Afrika, Orta Asya dualarıyla yükseldi.

Bizim babalarımız gizli gizli gittikleri mekanlarda Kuran-ı Kerim öğrendi.

1071 ruhu, Selahaddin Eyyübi ruhu, Mezopotamya ruhuyla 12 Eylül'e karşı mücadele ettik.

Yolsuzluklara karşı çıktık.

Yunus Emre'nin Türkçesiyle, Feqiye Teyran'ın Ahmed-i Hani'nin Kürtçesi arasında fark yoktur.

Haçlı, Moğol, sömürgeci zihniyetinin sonu olsun."

*

Nedir bu biliyor musunuz?

Ahmet Kiziroğlu'nun terörle mücadele eylem planı konuşması!

*

İnanmayanlar, akp'nin resmi internet sitesinden okuyabilir.

Cümleler birebir böyle.

*

Benim anladığım şu…

Napolyon pkk'lı.

Selahaddin Eyyübi özel harekat polisi.

Sultan Alparslan uzman çavuş.

Sur'da Cizre'de değil, Medine-i Münevvere yakınlarındaki Kut'ül Amare'de savaşıyoruz, Moğollar pkklılara yardım ediyor ama, İdris-i Bitlisi'yle Keldaniler bizim tarafımızda, Sykes Picot anlaşmasına sinirlenen Sultan Selim Afrikalıların duasıyla haçlılara karşı kabineye girmiş, Hintliler Ahmet Kiziroğlu'nun babasına Kuran'ı Kerim öğretmiş.

*

Düne kadar iyi kötü bi umudum vardı…

Bu konuşmadan sonra görüyorum ki, bu memleketi artık Hazreti Ömer bile kurtaramaz!




a45UyF587661-160225120705 Oraj Poyraz At Neomailbox cimcime@neomailbox.net
2016/02/25  12:00 1  39  undefined undefined AmerikadakiAyYildiz@yahoogroups.com

Moderatör arkadaşlara seslenmek istiyorum.
İlettiğim epostaların grup konseptine ve ilkelerine aykırı olduğunu düşünen var ise beni ikaz etsin.
Kullanmakta olduğum eposta listesini henüz güncelledim.
Olabildiğince dikkat etmeye çalıştım.
Ancak, hatalar olabilir, epostalarım rahatsızlık sebebi olabilir.
Bunun için şimdiden özür diler, sıkıntı var ise geri dönüşler beklerim.

Selamlar.

Oraj POYRAZ(cimcime@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )

 
--

Carthago delenda est
Kartacayi yikmak gerek.

Latin Atasozu

Iste bunlar, Allah in ayetleridir ki, onlari sana hak olarak okuyoruz.
Hal boyle iken Allah tan ve onun ayetlerinden sonra hangi hadise/soze inaniyorlar? !

Casiye Suresi 6

Elbette benim dinsel inanclarim konusunda okuduklariniz yalandi, oyle bir yalan ki, sistematik olarak tekrarlaniyor.
Ben kisisel bir Tanri ya inanmiyorum ve bunu hicbir zaman inkar etmedim ve acik bir sekilde ifade ettim.
Eger bende dinsel olarak adlandirilabilecek bir sey varsa, o sadece, bilimsel cabamizin ortaya cikarabildigi kadariyla dunyanin yapisina duydugum sinirsiz hayranliktir.

It was, off course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated.
I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly.

in a letter March 24, 1954; from Albert Einstein the Human Side, Helen Dukas and Banesh Hoffman, eds., Princeton, New Jersey: Princeton University Press, 1981, p.43.


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder