17 Eylül 2021 Cuma

ERDOĞAN: BU MİLLET GEREKTİĞİNDE DÜŞMANINI AFFETMESİNİ BİLİR

Yüce Megalomanın son derece kıvrak dansözlüklerine alışmıştık.
Ama bu başka.
Bu defa Fetö ile barış söz konusu.
Bu olabilir.
Hiç şaşırmayın, ben şaşırmam.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  

ERDOĞAN: BU MİLLET GEREKTİĞİNDE DÜŞMANINI AFFETMESİNİ BİLİR

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 15 Temmuz Anma Töreni'nde 'Bu millet gerektiğinde düşmanını affetmesini yeni ittifaklar kurmasını bilir' dedi.

15.07.2021

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sarayda düzenlenen15 Temmuz Anma Töreni'nde konuştu.

Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:

İhanet nöbetini FETÖ'nün bırakıp PKK'nın devraldığı onun bırakıp DEAŞ'ın devreye girdiği onların yetmediği yerde başkalarının sahne aldığı bu dönemin amacı Türkiye'ye diz çöktürmek Türk milletini esir etmektir.

O gece darbeciler Marmaris ya da İstanbul'da karşımıza dikilselerdi şehadete yürümek için bir an bile tereddüt etmezdim.

Kritik yol ayrımlarının çoğunu geride bıraktık. Şimdi 2023'te son bir eşik var. Yeni bir döneme giriyoruz.

Bu millet gerektiğinde düşmanını affetmesini yeni ittifaklar kurmasını bilir.

https://haber.sol.org.tr/haber/erdogan-bu-millet-gerektiginde-dusmanini-affetmesini-bilir-309362

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Iceride on ikisi de ofkeyle bagiriyor, on ikisi de birbirine benziyordu.
Artik domuzlarin yuzlerine ne oldugu anlasilmisti.
Disaridaki hayvanlar, bir domuzlarin yuzlerine bir insanlarin yuzlerine bakiyor ama onlari birbirlerinden ayirt edemiyorlardi.

George OrwellHayvan Ciftligi

- - - - - - - - - - - - -
Bircok vaaz bana sanki birer reklammis gibi geliyor, ama Tanri'nin sponsor mu, yoksa urun mu oldugunu bir turlu anlayamiyorum.

MCLAUGHLIN,MIGNON (1913-1983) ABD'li yazar ve editor.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
TCK Madde 18 Geri verme

Mulga 23 4 2016-6706 36 md.



- - - - - - - - - - - - -
Nefi

Bize kafir demis mufti efendi
Dutalim ben ana diyem Muselman
Varildikta yarin divan-i Hakk'a
Ikimiz de cikariz anda yalan.

- - - - - - - - - - - - -
0
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dusmanin acigini buluncaya kadar yeni gelin gibi cekingen ol; acigini buldugun an yaban tavsani gibi firla. Dusman icin artik cok gectir.

Sun Tzu

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bilincsizlik doneminde bilinc, basli basina bir suctur.
Yanlistan donmek, dogruyu bulmaktan zordur.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Zirveye cikarken herkese selam ver, cunku inerken onlarla
karsilasacaksin.

- - - - - - - - - - - - - - - -

DERDIM BASKA
. . . . . .
Sanma ki derdim gunesten oturu;
Ne cikar bahar geldiyse?
Bademler cicek actiysa?
Ucunda olum yok ya.
Hos, olsa da korkacak miyim zaten
Gunesle gelecek olumden?
Ben ki her nisan bir yas daha genc,
Her bahar biraz daha asigim;
Korkar miyim?
Ah, dostum, derdim baska...

Orhan Veli KANIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder