25 Nisan 2013 Perşembe

15-Altan Tan: Ben şeriatçıyım

Abi ne de güzel söylemiş.
Açık açık, mertçe.
  • İslam birdir, o da bizimkisidir demiş.

  • Hepinizi müslüman yapacağız demiş.

  • Camiler bizim siyasi karargahlarımızdır demiş.

  • Sivil cuma namaları son bulsun demiş, bak bu çok önemli.
    Cuma namazları artık devlet ricalinin resmi katılımı, cemaate imamlık yapmasıyla resmiyet kazansın demiş.

  • Şeri hukuku, herkese kabul ettireceğiz demiş

Artık ne desin, açık açık demiş.
Gerisini Altan Abi gibi müslüman olmayanlar düşünsün.
Haa  bir de Altan Abi'nin müslümanlığı nasıl birşey, hangi mezhep, hangi imam onu bilmek lazım.
Yani Allahın partisi hangi parti,
Allahın vekilleri kimler,
Allahın parti programı nedir?

İşin o tarafı boşlukta kalmış.
Bir açıklık da bu konuda rica ediyoruz.

Allah'ın 99 ismi

Daha bir de Allahın seçim beyannamesi nedir?
Onu soracaktım, birden titredim ve kendime geldi.
Seçim ne demek, kimin haddine?
Allah, rahman ve rahim olan,
Adil, ahir, alim, ali, azim olan,
Baki, cebbar, evvel, gafur olan Allah,
parti kurmuş ve sen sanki muktedirmişsin gibi seçeceksin.
Allahın partisini seçmeme şansı, ihtimali olabilir mi?
Dangalak olmuş diyeceğim, bana ağır olacak.
Saflık diyelim.

Saygılar.
Oraj POYRAZ


ALTAN TAN: BEN ŞERİATÇIYIM

CNN Türk'te Aykırı Sorular'a katılan Altan Tan gündemi ilişkin önemli açıklamalar yapıyor.

İşte Tan'ın konuşmasından satırbaşları:

  • Laik değilim, laikliğe karşıyım.
  • Laik bir ülkede Diyanet İşleri Başkanlığı olmaz.
  • İslam'da iki dünya yok, tek bir dünya var.

Sivil Cuma Namazları Hakkında

  • Camilerin hepsi bizimdir.
  • Camilerin içinde mücadele edeceğiz.
  • Sivil cuma namazlarının sona ermesi lazım.
  • Abdullah Öcalan PKK'nin lideridir.
  • Ben PKK'lı değilim.
  • BDP'nin milletvekiliyim.
  • Ben şeriatçıyım.
  • Şeriat İslam hukukudur.
  • İslam'ın ceza, ticari, medeni hukukunu kabul etmiyorum dediğiniz zaman Müslüman değilsinizdir.
  • Ben Müslümanım ve İslam şeriatına inanıyorum.

Ayrıntılar geliyor...

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23111196.asp.


a45UyF587661-201304222257-15
^^^^^ - vvvvv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder