18 Nisan 2013 Perşembe

15-Yalancılığı dinin bir gereği haline getirmiş bir cemaat sözkonusu.

Tepeden tabana, en eskisinden en yenisine, ilk olandan türev olanlarına kadar hepsinde ortak.
Göz göre göre, bile bile, inandırıcı olmadığını bile bile yalan, iftira, gıybet.
Din, iman, yalan, dolan, kin, intikam, işbirliği ve ihanet.

Oraj POYRAZ
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Bakan Bayraktar'ın Dilek'in eline tutuşturduğu o meblağı açıkladı

Dilek Özçelik isimli kızımız önce kendisine Allah'tan şifalar diliyorum.
Geçmiş olsun dileklerimi ifade ediyorum.
Epey zamandan beri sayın Bakanla görüşmeyi bekliyor veya kolluyor, il başkanlarının önünde de durmuş vesaire.
Sayın bakana bilgi veriliyor 'Bu kanser hastasıdır ve acilen ilaç alması gerekiyor, parası yok' diyorlar.
O da camiye giderken, hemen gelir gelmez sayın Bakan elini cebine atıyor, cebinde ne kadar para varsa, ben kendisine sordum 'ne kadar vardı?' dedim.
KENDİSİNE 'NE KADAR VERDİN' DİYE SORDUM
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı'nın bütün uygulamalarına, detaylarına vakıf olmayabilir.
Neticede kendisine destek, yardım isteyen bir üniversite öğrencisi, bir genç kız geliyor ve kendisine de bu şekilde bilgi verildiği için acilen, hemen alması gerekiyor.
O da elini cebine atıyor. Kendisine 'ne kadar vardı' diye sordum. 2 bin lira varmış.
Kızımıza bu parayı vermiş 'kızım git ilacını al' demiş.

Türkiye'nin gündemine oturan lenf kanseri hastası üniversiteli Dilek Özçelik, bakanın kendisine verdiği paranın 2 bin lira değil, tahminen 200 ya da 300 lira olduğunu söyledi.
http://gazeteci.tv/bakanin-sozlerini-yalanladi-168387h.htm
a45UyF587661-201304181408-15
^^^^^ - vvvvv


--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
In extenso
Tam icerikle

Latin Atasozu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder