22 Aralık 2015 Salı

ABD ve Rusya’dan Türkiye’ye karşı güçbirliği

ABD ve Rusya'dan Türkiye'ye karşı güçbirliği

22.12.2015 00:11

ABD ve Rusya Türk ordusunu Suriye'nin kuzeyi dışında tutmak için ortak plan yapmış

İsrail istihbaratına yakın Debka sitesi, ABD'nin İncirlik'e konuşlandırdığı 12 savaş uçağını geri çektiğini hatırlatıp, Obama'nın Türkiye'den Irak'ın kuzeyindeki güçlerini çekmesini istemesini, "Moskova'ya destek" olarak yorumladı.

ABD ve Rusya'dan Türkiye'ye karşı güçbirliği

İsrail istihbaratına yakınlığı ile bilinen Debka sitesi, ABD ve Rusya'nın Suriye'deki operasyonları desteklediğini, iki ülkenin de Türk ordusunu Suriye'nin dışında tutmak için güç birliği yaptığını öne sürdü. Suriye'nin Kuzeyindeki çatışmaların barış sürecinin kaderini belirleyeceğini savunan Debka, BM Güvenlik Konseyi'nin Suriye kararını onayladığı 17 Aralık'ta ABD'nin İncirlik'e konuşlandırdığı 12 uçağı geri çektiğini, o günlerde de Rusya'nın Suriye'ye uçak savar füze sistemini yerleştirdiğini hatırlattı. Debka, Beyaz Saray'ın Ankara yönetimini terketmeye hazır olduğunu iddia ettiği analizinde, Başkan Barack Obama'nın Türkiye'den Irak'taki güçlerini çekmesini istemesini, "Moskova'ya destek" olarak yorumladı ve "İki ülke Türk ordusunu Suriye ve Irak'tan uzak tutmak için güç birliği yapıyor" iddiasını dile getirdi. Analizde "Türkiye'ye karşı ABD ile Rusya arasında yapılan işbirliğinin, Türk sınırı ve Kuzey Suriye'de dramatik bir etkisi var" denildikten şu iddiaya yer verildi: "İşbirliği, ABD ile Rusya arasında paylaşmaya yönelik gizli anlaşma sonucunu verdi. Fırat'ın kuzeyinde ve Irak sınırındaki Kürt bölgelerinin ABD'ye, Fırat'ın batısından Akdeniz'e kadar uzanan bölgelerin ise Rusya'ya bırakıldığı belirtiliyor. Anlaşma, Türkiye'nin Suriye'de rol almasını engelliyor."

http://www.yenicaggazetesi.com.tr/abd-ve-rusyadan-turkiyeye-karsi-gucbirligi-127703h.htm


a45UyF587661-151222140246 Oraj Poyraz At Neomailbox cimcime@neomailbox.net
2015/12/22  14:20 2  65  undefined undefined egemen-turkiye@googlegroups.com

 
--

Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Once hafiften bir ruzgar esiyor
Yavas yavas sallaniyor
Yapraklar, agaclarda;
Uzaklarda, cok uzaklarda,
Sucularin hic durmayan cingiraklari
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
. . . . . .
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Kuslar geciyor, derken
Yukseklerden, suru suru, ciglik ciglik.
Aglar cekiliyor dalyanlarda
Bir kadinin suya degiyor ayaklari
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
. . . . . .
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Serin serin Kapalicarsi
Civil civil Mahmutpasa
Guvercin dolu avlular
Cekic sesleri geliyor doklardan
Guzelim bahar ruzgarinda ter kokulari
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
. . . . . .
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Basimda eski alemlerin sarhoslugu
Los kayikhaneleriyle bir yali
Dinmis lodoslarin ugultusu icinde
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
. . . . . .
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Bir yosma geciyor kaldirimdan
Kufurler, sarkilar, turkuler, laf atmalar.
Bir sey dusuyor elinden yere
Bir gul olmali
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
. . . . . .
Istanbulu dinliyorum, gozlerim kapali
Bir kus cirpiniyor eteklerinde
Alnin sicak mi, degil mi, biliyorum
Dudaklarin islak mi, degil mi, biliyorum
Beyaz bir ay doguyor fistiklarin arkasindan
Kalbinin vurusundan anliyorum
Istanbulu dinliyorum.

Orhan Veli KANIK

Oldurun!
MAIDE 33.Allah ve resulune karsi savasanlarin ve yeryuzunde (hak) duzeni bozmaya calisanlarin cezasi ancak ya (acimadan) oldurulmeleri, ya asilmalari, yahut el ve ayaklarinin caprazlama kesilmesi, yahut da bulunduklari yerden surulmeleridir.
Bu onlarin dunyadaki rusvayligidir.
Onlar icin ahirette de buyuk azap vardir.
ENFAL 12.hani rabbin meleklere: muhakkak ben sizinle beraberim; haydi iman edenlere destek olun; ben kafirlerin yuregine korku salacagim; vurun boyunlarina!
Vurun onlarin butun parmaklarina!
Diye vahyediyordu.
NISA 89.sizin de kendileri gibi inkar etmenizi istediler ki onlarla esit olasiniz.
O halde Allah yolunda goc edinceye kadar onlardan hicbirini dost edinmeyin.
Eger yuz cevirirlerse onlari yakalayin, buldugunuz yerde oldurun ve hicbirini dost ve yardimci edinmeyin.
NISA 91.hem sizden hem de kendi toplumlarindan emin olmak isteyen baskalarini da bulacaksiniz.
Bunlar her ne zaman fitneye goturulseler ona bas asagi dalarlar (daldirilirlar).
Eger sizden uzak durmaz, sulh teklif etmez ve ellerini cekmezlerse onlari yakalayin, rastladiginiz yerde oldurun.
Iste onlar uzerine sizin icin apacik yetki verdik.

Hayat, her hangi bir tabiat harici etkenin mudahalesi olmaksizin dunya uzerinde tabii ve zaruri bir kimya ve fizik seyri neticesidir

Mustafa Kemal ATATURK
(Afet Inan Ataturk Hakkinda 1930)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder