15 Mart 2024 Cuma

BARIŞ PEHLİVAN: EVİME KİM GİRDİ?

BARIŞ PEHLİVAN: EVİME KİM GİRDİ?

25 Ağustos 2023 Cuma

"Ben bu belgeleri ilk kez görüyorum."

İlk tepkim bu oldu. Sorgumun yedinci saatindeydim. Savcı Zekeriya Öz masasındaki mavi klasörü açtığında gözlerime inanamadım. Hayatımın en zor günleri başlayacaktı. Hâkim, "Ben anlamam, itirazınızı yaparsınız" dedi. Tutuklandım. 2011'di.

Gazete manşetlerinde "Gazeteci değil, terörist" olduğum yazıyor, 37 yıl hapsim isteniyordu. Tek "delil" ise bana ait olmayan ama bilgisayarımdan çıkan sözde gizli belgelerdi.

İstanbul Teknik Üniversitesi'nden Boğaziçi Üniversitesi'ne, uluslararası bilişim mühendislerinden resmi bilirkişilere birçok saygın kurum ve uzman rapor üstüne rapor yazdı. Hepsi aynı tespiti yapıyordu: Bu belgelerin bir bölümü virüs yoluyla uzaktan yüklenmişti. Yüklenemeyenler içinse evime gizlice girilmiş ve kalan belgeler bilgisayarıma fiziki yolla yerleştirilmişti.

İki gün sonra da gözaltına alınmıştım. 19 ay hapis yattım, 6 yıl sonra beraat ettim. Devlet "Pardon, seni boşuna hapsetmişiz" dedi.

Bu yazdıklarımı belki biliyordunuz. Ama anlatmak zorundaydım.

Zira, aradan yıllar geçti...

AKP yine iktidarda. Ben yine tutuklu gazeteciyim. Ve yine aslında dışarıda olmam gerektiğini anlatmaya çabalıyorum.

Prof. Dr. Adem Sözüer'in hakkımda hazırladığı bilimsel mütalaayı okuyunca bunları düşündüm. Görmüşsünüzdür, duayen hukukçu yeniden hapsedilmemin yasaya aykırı olduğunu tane tane anlatmış.

Ama işte kendi çıkardığı yasaya sahip çıkmayanlar ve arkasında durmayanlar var. Ben de yıllardır bilirkişi raporlarıyla ve bilimsel mütaalarla aslında devletin yapması gerekeni üstleniyorum.

12 yıl önce evime kimin girdiğini halen bilmiyorum. Bildiğim; siyah kölelerin yargılandığı bir düzen bu. Beyaz olsaydım, zengin olsaydım, dalkavuk olsaydım içeride olmazdım.

https://www.cumhuriyet.com.tr/yazarlar/baris-pehlivan/evime-kim-girdi-2112229

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Tohum ek. vermezse toprak utansin.

~Necip Fazil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İki Ses

Dışarıdan herkes:- Görmemiş ol, savaş
İçimden bir ses:-Konuş Konuş Konuş

Dışarıdan herkes:-Böyle uslu, yavaş…
İçimden bir ses:-SAVAŞ SAVAŞ SAVAŞ

Dışarıdan herkes:-Tıkırında işin…
İçimden bir ses:-Düşün Düşün Düşün

Dışarıdan herkes:-Bugüne uy,barın…
İçimden bir ses:-Yarın Yarın Yarın…

~Cahit Sıtkı Tarancı~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dostlarimizdan suphelenmek, onlarin ihanetinden cok daha utanc vericidir.

~La rochefoucauld~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İyi insanlar erdemi sevdikleri için kötü şeyler yapmaktan nefret ederler.
Kötü insanlar cezalandırılmaktan korktukları için kötü şeyler yapmaktan nefret ederler.

~Horace~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bilinen cisimlerin hiçbir kombinasyonu, bilinen makinaların hiçbir formu, bilinen kuvvetlerin hiçbir formu, bir araya getirilerek insanı hava içerisinde uzun mesafelerde pratik olarak uçurabilecek bir makina oluşturamayacaktır.

~(1902, ABD Deniz Kuvvetleri Gözlemevi Başkanı, Kanadalı-Amerikan astronom ve matematikçi Simon Newcomb)~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Baska bir is ayarlayincaya kadar istifa etme!

~Anonim Nasihat~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir insana onu sevdigini hissettirirsen, onun gozunde senin disindaki her sey deger kazanir.

~Charles Bukowski - Pis Morugun Notlari ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BERANT DİYOR Kİ BURASI ÇOK ÖNEMLİ…

https://www.youtube.com/watch?v=5l2C8qBfVV0




















OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder