10 Mart 2024 Pazar

FİNLANDİYA: ARAP GÖÇMEN ÇETESİ YALNIZ BİR FİNLİ KIZA SALDIRIYOR VE DİZ ÇÖKEREK ÖZÜR DİLEMEZSE ONU DÖVMEKLE TEHDİT EDİYOR!

FİNLANDİYA: ARAP GÖÇMEN ÇETESİ YALNIZ BİR FİNLİ KIZA SALDIRIYOR VE DİZ ÇÖKEREK ÖZÜR DİLEMEZSE ONU DÖVMEKLE TEHDİT EDİYOR!

Yerel halka göre; Arap göçmenlerin hedefinde "Avrupalı çocukları aşağılamak için" diz çökertip özür diletme eğiliminin olduğu iddia ediliyor.

https://twitter.com/i/status/1693282326971617451

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kervan yolda duzelir.
Balik bastan kokar

~Atalarımızın çelişkili sözleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ancak simdiye hakimiz…
Simdi durmak icin degil,
Simdiden baslamak icin…

~Peyami Safa~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Güzel Havalar

~Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada âşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

Orhan Veli Kanık~

- - - - - - - - - - - - - - - -

KORKU..
. . . . . .
Korkuyorum annecigim, nerde ellerin
Bu gecelerden ki kalbe asina
Havalarda buyuk misafirlikler dolasiyor.
Korkuyorum degerken karanligin hayatina.
Korkuyorum annecigim, nerde ellerin;
Bu adamlar ki calismakta
Sabahin temiz sarkilari,
Yukselmis bayraklar uzakta.
Korkuyorum annecigim ellerin nerde
Oksa benim saclarimi ruyaya bedel.
garip ninnilerle uyut beni,
Korkuyorum yasamaktan ki, cok guzel.

~Fazil Husnu DAGLARCA~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dostum Samaripa Ya Mektup

Baksana Samaripa
Şu gümüşü bacaya
Ne güzel kesmiş tenekeyi tentene
Güneş de vurmuş üstüne…
Ve salkım salkım sakalları
Rüzgarda saçaklanan bir duman
Arkadaki Papaz Okulu'nun
Çamlarını çulluyor
Baca değil, buhurdan…
Alt katta da o dumanın ısıttığı suyla
Sakız gibi bir kız yıkanıyor
Ve Sakız Adası gibi köpükte
Yuvarlanıp gidiyor g..leri

Sevgili dostum
Öyle göreceğim geldi ki seni
Burnumda tütüyorsun…
Ha, onu soracaktım
Sen hiç lohuk yedin mi?
Ben ki tatlı sevmem
Nefis bişey

~Can Yücel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ayakta olmek, dizustu yasamaktan evladir.

~Anonim~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Birbirine aykiri olarak cagrilan iki yoldan biri mutlaka yanlistir.

~Hz.Ali~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ey Müslüman kardeşlerimiz, teşkilat-ı milliyeye aldanmayınız, bolşevik kafası taşıyan yurtsuz serserilerdir bunlar
Milli kuvvetler için diyor.

~Ali Kemal (1869 - 1922)
Gazeteci, Artin Kemal'de derler,
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ali_Kemal~




















OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/
Eposta adresleri
(Derdiniz varsa buradan ulaşın.)
:
0raj.p0yraz@neomailbox.net
oraj.poyraz@openmail.cc
HvLWPtIjJR8X@protonmail.com
0PjukdvspdUh@mail2tor.com
Tor ağı üzerindeki web siteleri
Darkweb diye bilinir, TorBrowser kullancaksınız.
:
http://45m2jpfwn6ydfrqyhw5jbqszyip45pvi6m2cyo3722wyhur6yuitgbyd.onion/
http://kbq4ghhydumvhgvwkccbad5g7ae2yho6a4llxuy2z4oa6dox6gjtngad.onion/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder