19 Mayıs 2018 Cumartesi

Bir AKP destekçisi liberalin itirafı: Bu kadar zalim ve yalancı olacaklarını düşünmedim

Pişmanlıktan ağlayan liboş sürüsünden birisi daha.

En komik olanı da, Müslümanlığın asgari ahlak ölçülerine sahip olduklarını varsaydım diyor..
Yahu Müslümanlığın asgari ahlak ölçüleri zaten hile, desise, pusu, baskın, sözünü inkar, takkiye, riya.

Dar-ül Harp desek yetmez mi?
Diğerlerinin canı, malı, ırzı helaldir.
Diğerleri dost tutulmaz, Müslüman Müslümanı haksız da  olsa kayırır.

İşte budur Müslümanın asgari ahlak ölçüsü.
İşte bu yüzden adamlar hiç utanmadan devletten vergi kaçırıyor, askerden kaçıyor, toplumun kalanına kazık atmakta bir sıkıntı yaşamıyor.
Çok normaldir bunlar.

İşte bu yüzden cemaatlerin türemesi, birbirlerine suç ortaklığı yapması, devleti ve ticareti ele geçirmesi, devletin, milletin varlıklarını yağmalaması İslam ahlakına göre normaldir, haktır, farzdır.
Ne zannediyordunuz siz?


Kur'andaki İslam, peygamberin İslamı aynen böyledir.
Yazanlar, yapılanlar hep bunu ortaya çıkarır.
İslam tarihi, günümüz cihatçılarının taktik ve stratejileri de böyledir.

Adamı törenlere Necip Fazıl Kısaküreğin yanına gömdüler.
Böylece iki namert, iki Müslüman yağmacı yan yana geldi.
Ne diyor, İBDA-C kurucusu, fikir babası, KENDİLİĞİNDEN ZUHUR.

Bir İslam ihtilali yapıyoruz, cihat yapıyoruz, ister yasal ister yasa dışı yolları kullanırız.
İslami hücreler kendiliğinden bizim belirlediğimiz esaslar dahilinde oluşur.
Biz ima ederiz, hücreler vurur.
Kimse kimseyle görüşmez, para almaz, silah almaz, doğrudan emir almaz.
KENDİLİĞİNDEN ZUHUR eder diyor.

Evet, peygamber de böyle yapmıştı.
Zayıfken Medine'de Medine Sözleşmesine imza attı, biti kanlanınca bu sözünü inkar etti.
Bütün bunları haklı çıkarmak için de Allahın ağzından ayet vaaz etti.
Tevbe suresinin hikayesi budur.
Kafire verilmiş sözün inkarı, onların canını, malını, ırzını hak ve helal göstermektir.

Ben doğrusu İslam aleminde çalışmak zorunda olan gayri müslimlerin tedbirli olmasını öneririm.
Müslümanlar Müslüman olmayanlara verdikleri sözleri kolayca inkar edebilirler, hile, desise, pusu, namertlik yapabilirler.
Bunlar asgari İslam ahlakının gereğidir çünkü.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA   .

Bir AKP destekçisi liberalin itirafı: Bu kadar zalim ve yalancı olacaklarını düşünmedim

AKP destekçisi liberal gazeteci Cengiz Çandar AKP ve Tayyip Erdoğan'a verdiği destek konusunda "Zalim olma kapasitelerini fark etmedim. Akıl almaz derecede yalancı olabileceklerini aklıma getirmedim" dedi.

Cumartesi 19 Mayıs 2018 12:40

Yetmez ama evetçi AKP destekçisi liberallerden Cengiz Çandar AKP'ye ve Erdoğan'a verdiği destek konusunda itiraflarda bulundu. Çandar "Zalim olma kapasitelerini fark etmedim. Akıl almaz derecede yalancı olabileceklerini aklıma getirmedim" dedi.

On birinci cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün eski basın danışmanı Ahmet Sever "Kapalı Kapılar Ardındaki Siyasi Sırlar – İçimde Kalmasın - Tanıklığımdır" kitabında Cengiz Çandar'la yaptığı söyleşiye de yer verdi.

Halen İsveç'te yaşayan Cengiz Çandar kitapta AKP ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'a verdiği destek ile ile ilgili yaşadığı hayal kırıklığını anlattı.

"Zalim olma kapasitelerini fark etmedim" diyen Çandar şunları söyledi:

"Yenildik ve yanıldık. (...) Bu hayatı yaşadığım için ne pişmanım ne kimse tarafından kandırılmış ya da aldatılmış duygusuna kapıldım ve ne de kendimi kullanılmış olarak görüyorum. Ama gelinen noktada büyük bir yanılgıya kapılmış olduğumu da görüyorum. Bugün Türkiye'nin başında bulunan bazı insanlara ve en başta 'Tek Adam' olarak ortaya çıkan şahsa dair yanılgılar yaşamış olduğum da bir gerçek. Mevcut iktidar mensuplarının 'derin devlet' denilen ve ömrüm boyunca karşısında mücadele etmeye çalıştığım yapıya bu kadar kolay teslim olabileceğini onun bir parçası haline geleceğini açıkçası düşünemedim.

Zalim olma kapasitelerini fark etmedim. Müslümanlığın asgari ahlak ölçülerine sahip olmak gerektiğini varsaydığım için akıl almaz derecede yalancı olabileceklerini aklıma getirmedim. (...) Ne var ki gelinen noktaya bakarak 'Bu kişilerle beraber olarak tekrar aynı mücadeleyi verir miydin?' diye bir soru sorulsa büyük bir gönül rahatlığıyla 'Evet!' diyemem doğrusu. En azından 28 Şubat'ta yükseköğrenim hakkından yararlanamayan ve kamusal alanda ayrıma uğrayan başörtülülerin hakkı ve özgürlüğü için mücadele vermiş olmaktan ötürü bunu bir demokratik hak olarak görmeye devam ettiğimden ötürü pişman değilim ama o başörtülülerin bir bölümünün bugün ne kadar insafsız vicdansız benim gibilerin karakter katlinde ne kadar ön aldıklarını görerek yine aynı durum ile karşılaşsak kendimi bundan yirmi yıl önceki gibi helak edeceğimi hiç sanmıyorum. Sorulsa 'Haklarıdır!' derdim kuşkusuz ama kendimi onlar için helak etmezdim doğrusu.

Doğrusu benim gibi bir insana bunları söyletmeyi başardıkları için durup düşünmek lazım. Duyduğum ne pişmanlık ne aldatılmışlık ne de kullanılmışlık. 'Peki ne?' diye sorulursa kısaca söyleyeceğim şu: Büyük bir hayal kırıklığı!"

http://haber.sol.org.tr/toplum/bir-akp-destekcisi-liberalin-itirafi-bu-kadar-zalim-ve-yalanci-olacaklarini-dusunmedim-237899


a45UyF587661-180519161502 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2018/05/19  00:49 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Sevgi birlige, bencillik yalnizliga goturur.

Friedrich von Schiller

Risale-i Nur , Kuran in bir mucizesi oldugundan herseyde bir marifet penceresi acmistir.
Bu kitap, Kuran a ait bir sirri cozerek bir yillik bir isi bir saatte bitirecek duruma gelmistir...
Risale-i Nur, Musa peygamberin asasi gibi nereye degdiyse oradan su cikarmistir

Said-i Nursi nin Mesnevi-yi Nuriye adli yazisindan

Karanlik geceleri ben uykusuz gecirirken, sen sabaha kadar uyuyorsun.ondan sonra da bana yetismek istiyorsun.
Ne gezer.

Zemahseri

DONUS
. . . . . .
Askerler donuyor ihtiyar askerler,
Sulhun mavi daglarindan.
Kalbimize ne kadar asina
Adimlarinda kalan.
Turkuler donuyor nurdan turkuler
Kagni arabalarindan soylenmisti.
Karsi bahceler ki ayna midir
Nasibi devreder simdi.
Kuslar donuyor sadik kuslar,
Bahar icin degil, sacaklarimiz icin.
Donen mesafesiyle var oluruz
Mevsimler arkasi guzelligin.
Gemiler donuyor garip ve zengin.
Garip ve sonsuz sular uzerinde.
Gemilerle beraber gelen sey
Aydinliklar gibi yuzer, derinde.
ve bunlar degil de ey gecem,
Sen donuyorsun ellerime, sen.
Aska ve hayata donuyorum
Topragin butun olulerinden

Fazil Husnu DAGLARCA


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder