25 Ekim 2021 Pazartesi

BARIŞ PEHLİVAN’A MENZİL TARİKATINI YAZDIĞI İÇİN SORUŞTURMA AÇILDI

İşte o derece tehlikeli....
Ve o derece tehlikedeyiz.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


BARIŞ PEHLİVAN'A MENZİL TARİKATINI YAZDIĞI İÇİN SORUŞTURMA AÇILDI

Gazeteci Barış Pehlivan hakkında, Jandarma'daki Menzil tarikatı örgütlenmesine yönelik kaleme aldığı yazı nedeniyle soruşturma başlatıldı.

24-10-2021

-

Barış Pehlivan, 9 Eylül'de Cumhuriyet Gazetesi'nde yayımlanan 'Menzil'in şok mangası' başlıklı yazasında emekli gazi Üsteğmen Erhan Kaleli'nin Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi'nin (JSGA) sözlü mülakatlarında torpil yapıldığını ve Menzil başta olmak üzere tarikatların Jandarma teşkilatına sızdığı yönündeki iddialarını kaleme almıştı. Yazısında iddiaları gündeme getiren Kaleli'nin yaşadıklarını da anlatan Pehlivan, yetkililere torpil ve Menzil örgütlenmesiyle ilgili soruşturma açılıp açılmadığını sormuştu.

Söz konusu yazının ardından Pehlivan hakkında, Jandarma Genel Komutanlığı'nın şikayeti üzerine Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından 'hakaret' suçlamasıyla soruşturma başlatıldı.

Soruşturmayla ilgili ifade veren Pehlivan, "FETÖ'nün devlet içerisinde yaptığı kumpasları ve örgütlenmeyi birçok kez belgeledim. Bunun bedelini 19 ay Silivri Cezaevi'nde yatarak ve defalarca ölümle tehdit edilerek ödedim. Zamanında benim yazdıklarımı dikkate almayan ve beni cezalandırma yoluna giden siyasi iktidar, 15 Temmuz darbe girişiminden sonra yazdıklarımı tekrarlamaya başladı. Ben böylesi ifadeleri birçok kez FETÖ'cü polis, hâkim ve savcılara verdim. Görüyorum ki, benzer süreç bir tekrar yaşanmaktadır. Polis Akademisi'nin 2017 raporuna ve Diyanet İşleri Başkanlığı'nın raporuna ve hatta devletin diğer güvenlik raporlarına bakılsa, Menzil örgütlenmesinin amaçlarını ve 15 Temmuz sonrası boşalan koltuklara başka tarikatların yerleşmeye çalıştığını savcılık makamı da görebilir" ifadelerini kullandı.

https://gazetemanifesto.com/2021/reuters-10-buyukelciyle-ilgili-yumusama-mumkun-470337/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Kişi kendi gölgesi üzerinde durur ve neden karanlık olduğunu merak eder."

~Zen Atasözü~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Aklımda merak ve saygı uyandıran iki şey vardır:
Üzerimdeki yıldız gibi parlayan cennet ve içimdeki ahlak yasası."

~Immanuel Kant~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Halime Tercümandım

Sözümona insandım
Hamsiydim buğulandım
Koynumdaki hatunu
Havva anamız sandım

Beyazıt Kulesiydim
Hem Kumkapıdaki yangın
Arap itfaiyeciynen
Kendi derdime yandım

Pir Sultandım abdaldım
Düz rakıya dadandım
Çekip çekip kafayı
Anacığımı andım

Banazdaydı bazlamam
Ve radyodaki reklam
Yaşamı yandaş sayıp
Bana bir ekmek bandım

Arşa vardı feryadım
Firazda kör kadıydım
Kararsızlıktan cayıp
Katlime karar aldım

Gül benizli isyanım
Eksi çıktıkça kanım
Arta durdu bicanım
Ben ölsem ölsem bile

Dipdiri o sol yanım

~Can Yücel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

GELİR MİSİN

Bu güzel sevgi ne deseler
AŞK diye bilirmisin?
Sen birini sevdinmi deseler
Beni söylüye bilir misin?
Neden ağlı yorsan deseler
.......icin diye bilir misin?
Onu unuttun mu deseler
Hayır diye bilir misin?
Yaşamak cok güzel deseler
Seninle olurum diye bilir misin?
Seni ilk gördüğüm yerde bekliyorum desem
Koşa koşa gelirmisin
Gelir misin BİTANEM.......


- - - - - - - - - - - - - - - -

Her zaman sadik (ABD Deniz Birlikleri dovizi) - cogu zaman semper fi olarak kisaltilir

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

‪MİLLİ EĞİTİM ÜCRETSİZ

https://www.youtube.com/watch?v=jdVxET1CJoQ/


- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Tanrı ya inanmamak daha iyi olmaz mıydı, yanlış Tanrı yı seçmek yerine? Bana soruyorsun; Ya yanılıyorsan?Ama ya sen yanılıyorsan? Ya Yahveh yerine doğru olan Allah olsaydı? Ya da Şiva ya da Wooten? Ya da adını hiç duymadığın bir Tanrı. Diğer inançların taraftarları senin için yanlıştır, sapmıştır, aldatılmıştır. Ama onlar da aynısını senin için düşünüyorlar. Onlar seni, senin onları gördüğün gibi görüyorlar.


- - - - - - - - - - - - - - - -

CANIMIZ
. . . . . .
Tenden cikagorsun hele bir kez canimiz ,
Tuglayla kapar ustumuzu, dostlarimiz
Bir baskasinin kabrini ortsun diyerek
Bir gunde bizim, tugla olur topragimiz .

~OMER HAYYAM~

- - - - - - - - - - - - - - - -

‪DÖRT İŞLEMİ YAPAMAMAK?‬
https://www.youtube.com/watch?v=Uh8IdLZ_KIc/

OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder