28 Ekim 2021 Perşembe

ERDOĞAN: İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI’NA MİLLET BAHÇESİ KURUYORUZ

Evet işgalciler gittiler.
Ama geride ya PİÇLERİNİ, YA İTLERİNİ bıraktılar.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


ERDOĞAN: İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI'NA MİLLET BAHÇESİ KURUYORUZ

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Atatürk Havalimanı'nda Cumhuriyetin 100. yılına yakışır bir millet bahçesi kurulacağını, ihalenin yıl sonuna kadar gerçekleştirileceğini bildirdi.

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara AKM Millet Bahçesi Açılış Töreni'nde yaptığı konuşmada, "İnşallah 2053 vizyonumuzun ilk ve en iddialı hedefi olarak belirlediğimiz 'Yeşil Kalkınma Devrimi'nin lokomotif şehri Ankara olacaktır." dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Atatürk Havalimanı'nda Cumhuriyetin 100. yılına yakışır bir millet bahçesi kurulacağını, ihalenin yıl sonuna kadar gerçekleştirileceğini bildirdi.

Erdoğan, şöyle devam etti:

"Dünya Bankası ve gelişmiş ülkeler vasıtasıyla Türkiye'ye kazandırdığımız 3 milyar 157 milyon dolarlık kaynağı yeşil iklim dostu projeler için kullanacağız.

2023 imtihanını başarıyla geride bıraktığımızda artık Türkiye'yi durdurabilecek hiçbir fani güç hiçbir engel tanımıyoruz."

https://www.bloomberght.com/erdogan-istanbul-ataturk-havalimanina-millet-bahcesi-kuruyoruz-2290989

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Az once bir Fransiz turist Sultanahmete nasil gidecegini sordu, ben de onu Sultangaziye yolladim.


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ben Spinoza'nın Tanrısına inanıyorum.
Kendisini tüm varlıkların uyumluluğunda gösteren tanrıya inanıyorum;
insanın yazgısı ve eylemleri ile ilgilenen tanrıya değil.

~Albert Einstein~

- - - - - - - - - - - - - - - -

GİDİYORUM SEVDİĞİM

Kara yazılar yazılmış bize
Mutluluğumuz yok olmuş
Kırılmış tüm ümitler hayaller
Gidiyorum sevdiğim buralardan

Aşkımızı kalbime gömerek
Anamdan dualar alarak
Sana veda etmeden
Gidiyorum sevdiğim buralardan

~Okan İLYAN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

DENIZ
. . . . . .
Ben deniz kenarindaki odamda,
Pencereye hic bakmadan
Disardan gecen kayiklarin
Karpuz yuklu oldugunu bilirim.
Deniz, benim eskiden yaptigim gibi,
Aynasini odamin tavaninda
Dolastirip beni kizdirmaktan
Hoslanir.Yosun kokusu
Ve sahile cekilmis dalyan direkleri
Sahilde yasayan cocuklara
Hicbir sey hatirlatmaz.

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir teoremin zerafeti onda gorebildigin fikirlerin sayisiyla dogru, o fikirleri gorebilmek icin harcadigin cabayla ters orantilidir.

~George Polya~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kitaplar, benim sevgili dostlarim, gercek yol gosterenlerimdir.
Cunku ikiyuzluluk etmeden bana gorevimi hatirlatirlar.

~Benjamin franklin~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Batı deyince, aklımıza bilim, teknoloji, yüksek hayat standardı, demokratikleşme, özgürlükler, insan hakları, hür düşünce gelmesi lâzımken, en kötü yönleri neyse, ülkemizde o uygulanmak isteniyor.
Bir kamu görevlisi özel hayatında içki kullanabilir, ancak elinde bira kadehiyle objektiflere poz veremez, teşvik edemez.
Rusya dâhil Batı ülkeleri konuyla ilgili tedbirler alırken, kendi gençliğini fert ve toplumun hayat kalitesini düşünen, sağlık düşmanı içeceklerden korumak için uğraşırken, bizim festival yaparak teşvik etmemiz, hele hele bunu kamu kurumu olarak yapmamız bir skandaldır

~Mehmet Sırrı ARVASİ, Yeşilay Genel Sekreteri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Iyiyi yapabildigi halde yapmayan bir insan,su islemis olur.

~Pestolozzi~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder