29 Ekim 2021 Cuma

Uşşaki tarikat liderinin WhatsApp yazışmaları çıktı

Bu öylesine iğrenç bir pedofiili örneği ki, yorum yapmadan bırakamadım.
Din işte böyle bir şey.
Kandırmaya, kötüye kullanmaya, aldatmaya yarıyor.

Bu güne kadar hep böyle oldu.

Muhammed de, Musa da, diğerleri de hep aynı şeyi yaptı.
Bol kadın, bol para, çok fazla güç derlediler.
Her zaman aynı şeyi vaat ettiler, diğerlerinin malını, canını ve ırzını hak ve helal gösterdiler.
Yağmaya, tecavüze, köle ve cariye toplamaya dini ve ahlaki temel ürettiler.


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



Uşşaki tarikat liderinin WhatsApp yazışmaları çıktı

29 TEM 2021

Sakarya'daki dergahında bir müridinin çocuğuna yönelik istismarda bulunduğu için tutuklu yargılanan ve 10 yıl 5 ay hapis cezasına çarptırılan Uşşaki tarikat lideri Eyyüp Fatih Şağban'ın yeni WhatsApp yazışmaları ortaya çıktı.

ABONE OL Google News Sayfamız

Gazeteci İsmail Saymaz köşe yazısına Eyyüp Fatih Şağban'ın WhatsApp yazışmalarını taşıdı. Şağban'ın 1962 doğumlu istismara uğrayan Y. A. isimli çocuğun ise 2008 doğumlu olduğunu belirten İsmail Saymaz'ın köşe yazısındaki WhatsApp yazışmaları şu şekilde:

Şağban 3 Şubat 2020'de WhatsApp'tan kahve fincanı fotoğrafı gönderip telveyi işaret ederek "Adam silüetini gördün mü?" diye soruyor.

Y. A. şu yanıtı veriyor:

"Evet efendim sakallı biri var gibi. Üzgün üzgün bakıyor benim gibi. Sizi şimdiden özledim. "

Şağban ise "Burada kaçıp orada özlüyorsun!" diyor.

Y. A. Şaşkın:

"Niye kaçayım ki siz babamsınız değil mi. "

Şağban "Şu baba muhabbeti kalksın ben sizin şeyhiniz olayım" şeklinde karşılık veriyor.

Ardından Sakarya'daki dergahtan İstanbul'a dönen Y. A. 'ya trafikte nerede olduklarını soruyor.

Y. A. : İstanbul'a girdik yola devam.

Şağban: Aldık kabul ettik.

Y. A. : Nasıl almak anlamadım.

Şağban: Evlatlığa.

Y. A. : Siz beni evlatlık mı aldınız?

Şağban: Annen ne diye verdiyse o niyetle.

Y. A. : Anlamadım. Annem Allah bilir ne niyetle verdi.

Şağban: Sen de anlamazdan geliyorsun.

Şağban "Yazdıklarımızı silelim" diye uyarıyor ve kıza görüntülü konuşmayı aramayı teklif ediyor. konu nikaha geliyor.

Şağban: Rüyamda nikah görmüştüm.

Y. A. : Anladım.

Şağban: Önemli değil sen iyi ol yeter.

Y. A. : Allah razı olsun.

Şağban: Ben senin ismini niye Aişe koydum. Zuhurat olmasa yanına bile yaklaşmam. Yazışmaların hepsini boşalt e mi.

https://www.canlihaber.com/haber/7529662/ussaki-tarikat-liderinin-whatsapp-yazismalari-cikti

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Maarif Takvimi

Anne, ne zaman bahar gelecek?
Kış gelsin de öyle, yavrum.

Can Yücel

- - - - - - - - - - - - - - - -

Sevmek zor geliyor. Alismamisim yoruluyorum. Her an sevdigimi dusunemiyorum. Bazen atliyorum. Bosluklar oluyor. Bunlari bos sozlerle doldurmaya calisiyorum. Oysa ben her an sana bakmak, bir sozunu kacirmamak; bir kipirdanisini, yuzunun her an degisen butun golgelerini izlemek, her an yeni sozler bulup soylemek istiyorum. Her mevsimde,... her gittigimiz yerde, insanlarla ve insanlarsiz, askin degisen yansimalarini gormek istiyorum. Butun bunlar beni yoruyor. Sen orada duruyorsun ve beni seyrediyorsun sadece. Senin icin sevmek, su icmek gibi rahat bir eylem. Ben, her an uyanik
olmaliyim
. . . . . .
Tutunamayanlar | Oguz Atay

- - - - - - - - - - - - - - - -

Marangoz hatası sonucu sen oradasın

Çetin ALTAN

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kirli Soru

Benim oralarda hiçbir işim yoktu
Şeytana uydum
Aç ahtapotlar kaynaşırken dipte
Kaypak kalabalıkta sürükleniyordum

İnce yüzünüzde üzgünce bir bakış
Birden sizi gördüm
Açtı arı doruklarda bir safran
Durdum

İlk sevgili güldü yitik anılardan
Mutsuz, yalnız
Sessiz kınamanızı, utançlarda küçülmüş
Aldım, geri döndüm

Gelsem
Siz yine orda mısınız?

Behçet Necatigil

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 114. - 389 ]

Tanrı, her an sevdiğinin kapısında ol;
Bu dünyadan o dünyadan bana ne Arapça, içecek şey, anlamında bir kelime. Aşk ve mahabbet anlamına kullanılır. Coşkun aşk halleri ki, bu durumdaki kişi aşkta sadakat imtihanından geçer. Kemale erenlerin hali budur. Bu kelimeyle ilgili bazı deyimler şunlardır:
Şaraphane : Melekût âlemi, kâmil arifin iç dünyası.
Şarab-ı Puhte: Yıllanmış, kıvamını bulmuş şarap. Her türlü kayıttan, sınırlamadan kurtulmuş saf ve mücerred zevk.
Şarab-ı ham : Çiğ şarap. Dünyevî zevk ile karışık hayat.
Şarap-ı Tevhîd : Allahın zâtında mahvolup, her türlü maddî bağdan kurtulma.
İki türlü şarap vardır: Biri maddî, dünyevi, alkol ihtiva eden içilmesi haram olan içki, ki bu insanı içince sarhoş eder. Diğer şarap ise, aşk şarabıdır. Allahı sevmekten kaynaklanan zevkin sonucu olarak ortaya çıkan bir tür mestlik, melankoli hâli. Sûfîler bu bakımdan, içmeden sarhoş olanlardır, diye tanımlanır. Marifet, içmeden, manâ sarhoşu olmaktadır. Her iki sarhoşta ortak bazı özellikler vardır. Bunlardan biri, her ikisi için dış âlemin bir anlamı yoktur; sarhoşluk, her iki grubu dış dünya ile alakalı bir takım ilgilerden kesmiştir, ikisi arasındaki pek çok farktan bir diğeri de, şudur: : Mânâ sarhoşunda, karaciğerden kaynaklandığı söylenen bir tür iç hararet, maddî şarab içende bulunmaz.

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Sokrates Tanrının devletin başına musallat ettiği bir at sineğidir.
Her gün her yerde yöneticileri dürter, sıkıştırır, azarlar, peşlerini bırakmaz."

Sokrates

- - - - - - - - - - - - - - - -

Öldükten Sonra Unutulmak İstemiyorsanız Ya Okumaya Değer Şeyler Yazın Yada Yazılmaya Değer Şeyler Yapın.

FRANKLIN

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bu senede geçen senenin aynısı çıktı.
Yine yoksun

Sadece gülmece olsun diye

- - - - - - - - - - - - - - - -

ALLAHA VE BIZE DAIR
. . . . . .
Allah ne kadar buyuktur,
Ekinlere gunes verir cocugum.
Beni mavi sabahlara devreder,
Mavi guller gibi uykum.
Allah ne kadar buyuktur,
Kuslar gonderir dallarimiza.
Karanliklar kalbe doldugu vakit,
Nasibi terk ederiz bir yildiza.
Allah ne kadar buyuktur,
Yol verir gemimize denizler ustunden.
Garip sonsuzluklar duyariz
Sular akarken, bulutlar yururken.
Ve Allah ne kadar buyuktur cocugum,
Sukrolsun ruhumuz simdi.
Nihayetsiz asirlari icinde
Bizi tesaduf ettirdi.

Fazil Husnu DAGLARCA
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder