15 Aralık 2021 Çarşamba

AKAN NEBATİ: HEPİNİZ 100’ER MİLYON DOLAR BOZDURUN

Haber üzerine ben hemen bankaya koştum.
Arkadaşlarıma da çağrı yaptım.
Hemen dedim, şimdi dedim, 30ar milyar dolar satalım.
Yetmezse şrraaaaaaak diye bir 30ar milyar dolar daha satalım.
Bu şekilde ülkemize hizmet edelim.
Vatan bizden hizmet bekliyor dedim.
Zannediyorum, yaptığımız operasyonun bir etkisi oldu.
Kurda bir hareketlenme oldu.
Hissettiniz mi?


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  

AKAN NEBATİ: HEPİNİZ 100'ER MİLYON DOLAR BOZDURUN

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin geçtiğimiz günlerde patron temsilcileriyle gerçekleştirdiği toplantıda patronlardan 100'er milyon dolar bozdurmalarını istediği belirtildi.

15.12.2021

11 Aralık günü İstanbul'da ekonomik gelişmeler üzerine patron temsilcileriyle toplantı gerçekleştiren Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin, toplantıda patronlardan 100'er milyon dolar bozdurmalarını istediği belirtildi.

Bakan Nebati'nin patron temsilcileriyle gerçekleştirdiği toplantıya dair "5 aksiyon adımı..." başlıklı yazısında değerlendirmede bulunan Sabah Gazetesi yazarı Dilek Güngör, konuya dair şunları şunları aktardı:

"Öğrendiğime göre, toplantıda Bakan Nebati, enflasyonun ve döviz kurlarının düşmesi gerektiği konusunda iş dünyasıyla hemfikir olduğunu söylemiş… İşadamlarından faizlerin düşmesini fırsat bilip, bankadan çektikleri parayı, dolara yatırmamalarını istemiş… Yeni ekonomik modeli anlatırken de cari açıktaki iyileşmeye vurgu yapmış… İş dünyasına da 'Hepiniz 100'er milyon dolar bozdurun' demiş… Sanırım o da işin esprisi… Bu aksiyonlar doğru olabilir ama şu anda döviz kurlarındaki artışı durdurur mu?"

https://haber.sol.org.tr/haber/bakan-nebati-hepiniz-100er-milyon-dolar-bozdurun-320782

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Calisanlar, kotuluk dusunmeye vakit bulamazlar.Calismayanlar ise, kendilerini kotulukten kurtaramazlar.

~HZ.ALI~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ormanda iki patika vardi ve ben uzerinde en az ayak izi olanini sectim.

~Frost~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Gerçek iyilik, insanın yüreğinden fışkırır.
Bütün insanlar iyi doğarlar.
Adalet kutup yıldızı gibi yerinde durur ve geri kalan her şey onun etrafında döner.

~Konfiçyus~

- - - - - - - - - - - - - - - -

KANDIRILIŞIYORUZ :)

https://www.youtube.com/watch\?v=Xn2vptCvZUc


- - - - - - - - - - - - - - - -

Tarikatlar Güvenlik Sorunu mu\? Prof. Dr. Burhan Kuzu Ve Prof. Dr. Ersan Şen Cemaatleri Tartışıyor.

https://www.youtube.com/watch\?v=pjEN_zs49Ek

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Politikacılar halkın çıkarlarından farklı çıkarlara sahip olan insanlar topluluğudur."

~Abraham Lincoln~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"İnsanları yargılarsan, onları sevmeye vaktin olmaz."

~Mother Theresa~

- - - - - - - - - - - - - - - -

AŞKIM

Bana sevdanı anlat desem
Kalbimi verirdim sana
Al anla sen derdim
Bana sevgini anlat desem
Dudaklarımı verirdim
Niye bu bağlılık dersem
Seni seviyorum derdim
Ne kadar seviyorsun desem
Bedenim toprağa girinceye kadar derdim

Bulutlar sırılsıklam ağlıyor
Güneş küsmüş gülmüyor artık
Sokaklar bomboş
Yalnızlığa mahkum edilmiş sanki
Karanlık ısısız odamda
Düşünür dururum
Ölümü bekleyen kuşlar gibi
Düşmüşüm caresiz dertlere
Dermanım olacak kimsem yok
Ah birde dönebilsem gittiğin yerlerde

~Okan İLYAN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Anneni say, sev, ara.

~Anonim Nasihat~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder