18 Aralık 2021 Cumartesi

GÖKÇENUR SATIR : KARADENİZ’DE DOĞAL GAZ NE ZAMAN KULLANIMA AÇILACAK? KARADENİZ’DE DOĞAL GAZ EVLERE BAĞLANIYOR MU?

Hayal denecek kadar yakın tarihler bunlar.
Umarım ben yanılmış olurum.

Türkiye'nin gerçekten ek kaynaklara ihtiyacı var.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


GÖKÇENUR SATIR : KARADENİZ'DE DOĞAL GAZ NE ZAMAN KULLANIMA AÇILACAK? KARADENİZ'DE DOĞAL GAZ EVLERE BAĞLANIYOR MU?

Karadeniz'de bulunan doğal gaz rezervi bölgedeki halkı ve tüm ülkenin sevinmesine sebep olmuştu. Rezervin bulunmasının üstünden işlenmesi için çalışılmaya başlamasının üstüne Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez'den açıklama geldi. Karadeniz'de doğal gaz ne zaman kullanılmaya başlanacak? Karadeniz'de doğal gaz evlere bağlanıyor mu? İşte detaylar...

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Karadeniz'de bulunan doğal gaz hakkında açıklamalarda bulundu. Bölgedeki halkın ve çevresinin heyecanla beklediği doğal gaz hakkında konuşan Dönmez, konutlarda ne zaman kullanıma geçileceğini açıkladı. İşte detaylar...

Bakan Dönmez Karadeniz'de keşfedilen doğal gazla ilgili şu ifadeleri kullandı:

1 yıl önce keşfin arkasından çıkmıştık. Sonrasında da olumlu gelişmeler oldu. 2023 hedefimiz. İnşallah o gazı getireceğiz. Saha büyük bir saha. Kuyu açılacak. Üretilen gaz boru sistemiyle kıyıya getirilecek ve burada işletilecek. Bunlar tabi zaman isteyen işler. İlk üretime 2023'te geçeceğiz. Karadeniz'deki gaz 2023'te ulusal sisteme bağlanacağız için gelecek. Günlük üretimi 10 milyon metreküp olarak planladık. 2025-25 gibi maksimum üretime çıkacağız. Bugün konutlarımızın ürettiği doğalgaz miktarı da buralarda. Orada ürettiğimiz gazla da konutlarımızın tükettiği gazı karşılayacağız.

https://onedio.com/haber/karadeniz-de-dogal-gaz-ne-zaman-kullanima-acilacak-karadeniz-de-dogal-gaz-evlere-baglaniyor-mu-1025265

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

BİR KİŞİYE 53 DANIŞMAN

https://www.youtube.com/watch?v=YcgnDNnQxBU


- - - - - - - - - - - - - - - -

Var.

Ağacı kıskanırım
Yemiş yüklü dalı var,
Bahar olsun, güz olsun
Ne güzel masalı var.

İmrenirim arıya
Petek petek balı var
Konduğu çiçeklerin
Pembesi var, alı var

~Cahit Sıtkı Tarancı~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BAĞLAMA ÖĞRENİYORUZ 2| Turgay Yıldız

https://www.youtube.com/watch?v=-weH0MoVJz4


- - - - - - - - - - - - - - - -

HATIRA
. . . . . .
Dun, bir golge gibi gecti yanimdan
Oydu, bir bakista tanidim onu;
Ruyalarima tayf halinde konan,
Pesime bir korku gibi dusen o.
. . . . . .
Bazi yaprakti, bazi bir ruzgar.
Dolardi aydinlik olup, odama.
Bahcemde suzulur giderdi bahar
Sabahinin fecri vururken cama.
. . . . . .
Ayaklari kumda birakmadan iz
Yanima geldigi hep gecelerdi;
Sanki bir lahitten kalkar ve sessiz
Uzak bir maziye donup giderdi.
. . . . . .
Bir avuc isikti incecik yuzu,
Gozleri geceler gibi derindi;
Icine basimin her an dustugu
Avuclari sudan daha serindi.
. . . . . .
Gecerken dun yoldan, ruhumu saran
Bir golge halinde ve agir agir;
Tanidim; o, yadi hos zamanlardan
Seven ve yasayan bir hatiradir.

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Pipom Var Yamalıklı

Bir pipom var yamalıklı
Palto giyerim alıklı
Oğlum kızım çarıklı
Mes giymemiş soyum benim

İki gözüm görmez benim
Kimse halim sormaz benim
Beş gün evde durmaz benim
Gurbet oldu köyüm benim

Bir eşim var kızıl sarı
Gubardır gezer saçları
Benim der dünya dilberi
Böyle düşmüş payım benim

Sır saklamam sitir örtmem
Tangolardan otur örtmem
Hecap bilmem hatır örtmem
Olmaz olsun huyum benim

VEYSEL sözün beş par'etmez
El bir taraf yare yetmez
Günah yanından hiç gitmez
Bilmiyorum ki neyim benim

~Aşık Veysel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SAHTE DİPLOMALI ÖĞRETMENLER...

https://www.youtube.com/watch?v=UTcZivYsl_k


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ic casus, dusman subaylarini kullanmaktir

~Sun Tzu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Seytaninda amin dedigi dualar vardir; beddualar

~M.Akif Dagbeyi~

- - - - - - - - - - - - - - - -

KUMPAS BANA YAPILDI EMMOĞLU

https://www.youtube.com/watch?v=4dC2N6xVfC4

OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder