5 Aralık 2021 Pazar

CÜBBELİ AHMET‘TEN ERDOĞAN’I KIZDIRACAK ‘NAS’ YANITI: ŞERİAT DEVLETİ İLAN EDİLDİYSE ONA GÖRE DAVRANSINLAR

CÜBBELİ AHMET'TEN ERDOĞAN'I KIZDIRACAK 'NAS' YANITI: ŞERİAT DEVLETİ İLAN EDİLDİYSE ONA GÖRE DAVRANSINLAR

'Nas anladık da burası şeriat devleti mi! Şeriat devleti ilan edildiyse ona göre davransınlar. Yarım Nas olmaz. Madem öyle 1 bile faiz vermeyeceksin.'

03 Aralık 2021

Cübbeli Ahmet'ten Erdoğan'ı kızdıracak 'Nas' yanıtı: Şeriat devleti ilan edildiyse ona göre davransınlar

HaberTürk yazarı Fatih Altaylı, Cübbeli Ahmet olarak tanınan Ahmet Mahmut Ünlü'nün, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın faizle mücadele hakkındaki, "Bu konuda Nas ortada, Nas ortada olduğuna göre sana bana ne oluyor" sözlerine ilişkin değerlendirmesini aktardı.

Cübbeli Ahmet, "Fatih Bey, Nas anladık da burası şeriat devleti mi! Şeriat devleti ilan edildiyse ona göre davransınlar. Yarım Nas olmaz. Madem öyle 1 bile faiz vermeyeceksin. Devlet de 1 bile faiz almayacak. Nas'ın azı çoğu olmaz. Yarım yamalak Nas da olmaz" ifadelerini kullandı.

Fatih Bey, herkes çok tedirgin. Benim babam bilirsiniz varlıklı bir adamdı ve aynen böyle bir kriz sonunda battı. Bugün de durum bu. Esnaf çok tedirgin. Herkes batma, her şeyi kaybetme korkusu içinde. Kimse de nereye gittiğimizi, ne olacağını, nerede durulacağını kestiremiyor. Kimse sesini de çıkaramıyor. Öylece seyrediyoruz ama iyiye gitmiyor sanki hiçbir şey" dedi.

Ben de tekrarladım.

"Nas hocam Nas. Onu ben bilmem siz daha iyi bilirsiniz" diye.

Sonunda Ahmet Hoca kızdı.

"Fatih Bey, Nas anladık da burası şeriat devleti mi! Şeriat devleti ilan edildiyse ona göre davransınlar. Yarım Nas olmaz. Madem öyle 1 bile faiz vermeyeceksin. Devlet de 1 bile faiz almayacak. Nas'ın azı çoğu olmaz. Yarım yamalak Nas da olmaz. Bakın bu durum İslam'a büyük zarar veriyor. Farkındalar mı bilmiyorum. Biz içindeyiz cemaatin, görüyoruz. Bu ekonomik politikayı Nas diye sürdürürsen ve millet batarsa herkes 'Kuran batırdı bizi' demeye başlayacak. Suçu Kuran'da, İslam'da bulacak. Millet dinden, Kuran'dan uzak duracak. Sonunda batışın faturasını Kuran'a çıkaracak. Madem Nas diyeceksin. O zaman hepten şeriat ilan et. Bakalım ne oluyor görelim. Öyle değil mi ama" dedi.

Ben yine "Nas Hocam Nas" dedim.

Hoca yine kızdı.

"Fatih Bey, İslam'da faiz yoktur ama parayı korumak vardır. Paranın değer kaybı kadar faiz olabilir. Paranın değer kaybı nispetinde faiz alınabileceğini söyleyen fetvalar vardır. Madem Nas, o zaman o fetvaları da göz önüne alsınlar. Milleti göz göre göre batırmayı Nas'a bağlarsanız, milleti Nas'tan, Kuran'dan soğutursunuz. Dini suçlu hale getirirsiniz" dedi.

https://www.veryansintv.com/cubbeli-ahmetten-erdogana-nas-yaniti-seriat-devleti-ilan-edildiyse-ona-gore-davransinlar

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ut sis nocte levis, sit cena brevis
Eger iyi bir gece gecirmek istiyorsan, aksam yemegini kisa tut.

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ne zaman dindar bir insanla konuşsam, ellerimi yıkayasım geliyor.

~Friedrich Nietzsche~

- - - - - - - - - - - - - - - -

OLDURDUGUMUZ
. . . . . .
Geceyle parlayan gozleri vardi,
Cesurdu, cesurdu ziyade.
Nasil ki cekti bizi,
Istifade.
Karanlik magaranin kapisinda durduk,
Gecerken biraktik tasi.
Sustu buyuk bagirmasinda,
Gecelerin ve ormanlarin sirdasi.
Artik bizim gibi degil,
Su icmez, kimildamaz.
Uyanikligi hic yok,
Uykusu az.
Oyle garip ve oyle sade,
Susler yapacagiz suslerinden.
Tuyleri gibi aydinlik,
Ve bir sey gormeyen.
Hazir, etrafin dusmanliginda,
Zaferin bitmez tukenmez yemegi.
Aklimizin, korkumuzun, ellerimizin,
Beraber yiyecegi \

~Fazil Husnu DAGLARCA~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ego primum tollo,nominor quoniam leo
En buyuk parcayi ben aliyorum,cunku benim adim arslan(Phaedrus)

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Acı Utanmak

Büyüsün küçülmen,
Bu senin yakının\

Duyur istersen
İlanlar ne yapsın?
Ana baba kardeş
Yaşarken ne yaptın?

Görseler gazetelerde
Dostlar tedirgin
Bir iki telefon
Yeter üç beş akraba.

Yükler ağır kaldırdınız
Kırık, ezik bir yığın.
Göm, gömülmez
Utancın, uzaklığın.

~Behçet Necatigil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

GALATA KOPRUSU
. . . . . .
Dikilir kopru uzerine,
Keyifle seyrederim hepinizi.
Kiminiz kurek ceker, suya suya ;
Kiminiz midye cikarir dubalardan;
Kiminiz dumen tutar mavnalarda;
Kiminiz cimacidir halat basinda;
Kiminiz kustur, ucar, sairane;
Kiminiz baliktir, piril piril;
Kiminiz vapur, kiminiz samandira;
Kiminiz bulut, havalarda;
Kiminiz catanadir, kirdigi gibi bacayi,
Sip diye gecer koprunun altindan;
Kiminiz duduktur, oter;
Kiminiz dumandir, tuter;
Ama hepiniz, hepiniz...
Hepiniz gecim derdinde.
Bir ben miyim keyif ehli icinizde?
Bakmayin, gun olur, ben de
Bir siir soylerim belki sizlere dair;
Elime uc bes kurus gecer;
Karnim doyar benim de.

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

DÖRT DÖRTLÜK EĞİTİM ÜZERİNE DOKUZ SEKİZLİK FANTEZİ
https://www.youtube.com/watch?v=w8m6S3Evhps


- - - - - - - - - - - - - - - -

Ve bence sudur butun nesnelerin lekesiz algilanmasi: nesnelerden bir sey istememek, onlarin onune bin gozlu bir ayna gibi uzanabilmek…
. . . . . .
Ey duygulu, iki yuzlu kisiler, ey sehvet duskunleri\ bu yuzden kara calarsiniz her istege\ goruntu, salt goruntu olarak kalmasin diye sevmek ve yok olmak istedigim yerde…
. . . . . .
Gercek, gunes gibi ben de severim hayati ve butun derin denizleri…
. . . . . .
Algi da sudur bence: Derin olan hersey agacaktir, Benim yuksekligime\…

~Lekesiz Algi Ustune / F.Nietzsche~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder