8 Ocak 2022 Cumartesi

Anayasa Madde 73 : Herkes, KAMU GİDERLERİNİ KARŞILAMAK ÜZERE, mali gücüne göre vergi ödemekle yükümlüdür.

Sosyal Medyadan.
Altına imzamı attım, çünkü ayın fikirdeyim.

Bu iş doğru dürüst yargısı olan bir ülkede hem yüksek yargıdan döner,
hem de kamuyu olağanüstü zarara uğratan bürokrat ve siyasilerden de ayrıca hesap sorulur.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



Vatandaşın ekmek dahi alırken ödediği vergiler, ancak Kamu Giderleri maksatlı kullanılabilir.

Anayasa Madde 73 : Herkes, kamu giderlerini karşılamak üzere, mali gücüne göre vergi ödemekle yükümlüdür.

Kamu giderleri ise;
1. Cari Giderler : Örneğin kamu binalarının, okullarının elektriği, ısıtılması için.
2. Yatırım Giderleri : Örneğin Okul yapımı, yol yapımı için.
3. Transfer Giderleri : Karşılıksız sosyal hizmetler, burslar, gazi maaşları vs için.
4. Gerçek Giderler : Kamu maaşları ödemeleri, bina alımı için.
Şimdi bu iktidar sahibi AKP'nin yaptığı işte Anayasa'ya aykırıdır. Sen bizim ödediğimiz vergilerimizi, sadece Kamu Giderleri için kullanabilirsin. GİDİP VERGİLERİMİZDEN,FAİZDE PARASI OLAN ZENGİNİN DÖVİZ KARŞISINDA KAYBINI ÖDEYEMEZSİN nokta
Anlamayana : Apartman Yöneticisi aidatları apartman giderleri ; bahçıvan, kapıcı maaşı, giriş güvenliği maaşı, temizlik, bina, çatı işleri vs için ödeyebilir, ama en üst kat dublekste oturanın bankadaki dolar karşısında faizdeki kaybını ödeyemez. Ben demiyorum, hukuk diyor ve burası Hukuk Devleti mi yoksa Guguk Devleti mi? olur.
--

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Bir şeyin cevabını bilip, bilmemeyi dilediğimizde, istediğimiz şey tavsiyedir."

~Erica Jong~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 186. - 389 ]

Yerin dibinden yıldızlara dek
Ermediğimiz sır kalmadı pek,
Her düğümü çözmüş insanoğlu;
Ecel düğümünü var mı çözecek?

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kilavuzun daima yuregin olsun, omzun ustundeki kafan degil.
Hak Yol unda ilerlemek yurek isidir, akil isi degil.
Nefsini bilenlerden ol silenlerden degil

~TEBRIZ' LI SEMS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

fikirlerini ve soylediklerini asla kabul edemem..ama onlari soyleme hakkini olunceye kadar savunurum...

~Voltaire~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İki Mustafa Kemal vardır:
Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal...
İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem;
o, ben değil, bizdir

~Mustafa Kemal ATATÜRK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Mademki aliskanliklar, hayatimizin en ileri gelen hakimleridir.
Bizi yonetirler.
Oyle ise, ne yapip iyi aliskanliklar edinmeye calismaliyi.

~F.Bacon~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Icki yasaklansin.
(1.5.1996 Hurriyet)

~Recep Tayyip Erdogan.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Akıl hastanesini ziyaret etmek, inancın ne kadar boş birşey olduğunu gösterir.

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

Biraz Paris

1. place pigalle

telefonlarla geldi telaşlı ve ürkek
birdenbire geldi beklemiyordum
hayli dargın sesi kalın ve titrek
umutsuzluğuma geldi oysa yorgundum
üstelik incittim de istemeyerek

akşamdı samanyolu patlamıştı
bütün sacre coeur silme akordeon
mulhouse'lu muydu neydi işte unuttum
ilk yudumda ağlamaya başlamıştı
şakakları ter içinde gece saat on
kibrit aranıyor göğüs geçirerek
bütün sevgilerinde yanılmıştı

bir omzuna almış sanki gökyüzünü
dudakları masmavi alsace lorrain
yüzü cermenlerin en eski hüznü
hölderlin bakıyor sisli gözlerinden
ellerini şöyle okşayacak oldum
duydum nabzının gök gürültüsünü

adı yağmur mu akşamüstü mü
uzak bir panayırda ip atlayan çocuklar
dalgalar vurdukça sarsılan mendirek
gecesi kaydı mı nedense beni arar
dilinde özürler bilerek bilmeyerek
zenciler çaldı mı cazın hali başka
oturduğu yerde içtikçe eksilerek
barın camlarına orospular çiziliyor
özlem büyük korku epeyce şaka

telefonlarla geldi telaşlı ve ürkek
birdenbire geldi beklemiyordum
hanidir içimden bir başkası geçiyor
gözlerim hanidir ondan uzakta
hölderlin'i bırakmıştım artık sevmiyordum

~Atilla İlhan~
<font size="4" face="Philosopher">OrajKalip</font>


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder