21 Ocak 2022 Cuma

Davet.....

O yerler, gökyüzünün dikenli tellerle çevrili ve dikdörtgen şeklinde görüldüğü yerlerdi…

O günler, güvercinlere tutunmak, bulutlara oturmak istediğimiz günlerdi…

O dönem, yoksunlukları sanatla, sabırla, sporla, sevgiyle, inançla ve mücadeleyle aştığımız dönemdi…

Umudun tutsak edilemediği, özgürlük için karayı karaladığımız, maviyi kovaladığımız o günlerin izleri halȃ capcanlı duruyor usumuzda…

İşte bu sergi, yazdıklarımızla, söylediklerimizle ve ürettiklerimizle siyahtan maviye dönüştürdüğümüz o yerlerin, o günlerin ve o dönemin öyküsünü anlatıyor…

Öyküyü ve anıları paylaşmaya DAVETLİSİNİZ…


Sergi Açılışı: 11 Şubat 2022 – 18.30

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

(Benim gibi önemsiz birinden önemli bir eser zuhur etmiştir) diyor. (Kastamonu Lah. s.178)

~Said Nursi 'den zırvalar.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dostlar Beni Hatırlasın

Ben giderim adım kalır,
Dostlar beni hatırlasın.
Düğün olur, bayram gelir,
Dostlar beni hatırlasın.

Can bedenden ayrılacak,
Tütmez baca, yanmaz ocak,
Selam olsun kucak kucak,
Dostlar beni hatırlasın.

Açar solar türlü çiçek
Kimler gülmüş, kim gülecek
Murat yalan, ölüm gerçek,
Dostlar beni hatırlasın.

Gün ikindi akşam olur,
Gör ki başa neler gelir,
Veysel gider, adı kalır
Dostlar beni hatırlasın

~Aşık Veysel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Mahkemenin Baş Örtüsü Ilgili Söz Söyleme Hakkı Yoktur. Söz Söyleme Hakkı Din Ulemasınındır.

~Recep Tayyip ERDOĞAN(RTE)~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Pismanlik, yasla birlikte artar.

~Anonim Nasihat~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Paylaşılmış sevinç iki kat sevinçtir; paylaşılmış acı yarım acıdır."

~İsveç Atasözü~

- - - - - - - - - - - - - - - -

GAYINÇO DANIŞMANI

https://www.youtube.com/watch?v=Af2Fojob5Mo


- - - - - - - - - - - - - - - -

İnsan yalnızca söylediklerinden değil,
Sustuklarından da sorumludur.

~Aziz Nesin( 1915 - 1995 )~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Mutlulugu tatmanin tek caresi, onu paylasmaktir.

~Byron~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder