30 Nisan 2015 Perşembe

AKP'NİN EN GERİ ZEKALISINI TAKDİM EDİYORUM.................,BU BEYİNSİZLERİ UNUTMAYIN.......

AKP'NİN EN GERİ ZEKALISINI TAKDİM EDİYORUM.................
BU BEYİNSİZLERİ UNUTMAYIN.......
Paylaş ki ölüm uykusuna dalan ve yok oluş batağına batan Türk uyansın...
(Söz benim değil, ama söyleyene bir zarar gelmesin diye belirtmedim.  Oraj POYRAZ(cimcime@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc)            L2fSIJNoA0xfSNxA     )

a45UyF587661-150430164647 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2015/04/30  20:26 6  64  1 undefined kemalistiz@googlegroups.com

 

Sozun en guzeli, dinleyenin de yararlandigi sozdur. Aristoteles

Usame bin Zeyd (Radiyallahu Anh) soyle dedi : Rasulullah ( Sallallahu Aleyhi ve Sellem ) :
Kiyamet gununde bir kisi getirilir ve cehennemin icine atilir da orada onun barsaklari derhal karnindan disari cikar. Sonra o kisi barsaklari etrafinda degirmen eseginin donusu gibi doner. Bunun uzerine cehennem ahalisi o kisinin basina toplanirlar da :
- Ey filan ! Senin bu halin nedir. Sen bize dunyada iyiligi emreder ve bizleri kotulukten nehyeder degil miydin. derler.
O da :
Evet , ben size iyiligi emrederdim , fakat onu kendim yapmazdim. Yine ben sizleri kotulukten nehyederdim de onu kendim islerdim diye cevap verir. buyurdu.

( Buhari )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Halki her zaman atesleyin, asla sogumasina ve dusunmesine izin vermeyin.

Joseph GOEBBELS
(Hitler in Propaganda Bakani)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder