21 Nisan 2015 Salı

Bekir Coşkun : Bir beyin oğlu Bıcır Bey…

Bekir Coşkun : Bir beyin oğlu Bıcır Bey…

Facebook:BEKIRCOSKUNVEYAZILARI

Twitter:bekrcoskn

E-mail:bcoskun@sozcu.com.tr

 

21 Nisan 2015

"Sayın Kibariye, Başbakanı nasıl buldunuz?.."

"Ayna valla mincik mincik…"

"İyi yani?.."

"Olmaz mı kurban olim mındırık mındırık…"

"Siyaseti nasıl?…"

"Şugar…
Nasıl konuştu, nasıl konuştu hayran koyduk tavaya…
Yani beğendim anam yani ne diyim…
Gobiş gobiş…"

"Ne dedi?.."

"Demez mi?…
Ne desin daha…
Söyledi ben ağladım, olunca her şey güzelcene olur…
Çağırdı bizi geldik, çarşıdan aldım fasulye, iyi ki gelmişim yani…
Şekerdi, söyledi her şeyi canım benim bıcır bıcır…."

*

Türkiye bir sahne sanatını izliyor aslında…

Cumhurbaşkanı kürsüden "Türkiye böyle iyi idare edilemez" diyor…

Ciddi bir Başbakan'ın itiraz etmesi gerekmez mi?.
.

Ama alkışlıyor…

Öbürü "Bekleme odasına koyduk" diyor

"Bıcır" alkışlıyor…

"Ben olmazsam, bunlara kalırsa Türkiye batar" demeye getiriyor…

"Bıcır" alkışlıyor…

*

Yazgı; gidiş yolunu çiziyor bir bakıma…

Siyasette iktidarların gidişi böyle olur…

Hırslar;  söze dönüştüğünde…
Egolar; meydanlara taştığında…
Çıkarlar; itiştiğinde…

Gidiş başlamıştır…

Bir koca ulusun tüketilen umutları, yıkılan hayalleri ayaklanır…

"Ah"lar hesap soracaktır…

*

İşte…

Ben hiç böyle "Seninle olmuyor, bana bırak" denilerek, kendisini yetersiz bulanı alkışlayan başbakan görmedim…

Zor durumda aslında…

Kazansa;
pusuda bekleyen "başkan" gelip elinden koltuğunu alacak…
Kaybetse;
zaten başbakanlıktan olacak…

Altan muhalefet ittiriyor, üstte öbürü bekliyor…

İkisinin ortasında…

Biz buna hamburger köftesi pozisyonu diyoruz…

*

Ee Kibariye ağladı tabii…


a45UyF587661-150421150934 Oraj Poyraz cimcime@neomailbox.net
2015/04/21  16:37 6  64  1 undefined kemalistiz@googlegroups.com

 

$ikilmis yumruklarla el $ikisamazsiniz.

Mahatma Gandhi

Ganimet
ENFAL 1.sana savas ganimetlerini soruyorlar.
De ki: ganimetler Allah ve peygamber e aittir.
O halde siz (gercek) muminler iseniz Allah tan korkun, aranizi duzeltin, Allah ve resulune itaat edin.
ENFAL 41.eger Allah a ve hak ile batilin ayrildigi gun, iki ordunun birbiri ile karsilastigi gun (bedir savasinda) kulumuza indirdigimize inanmissaniz, bilin ki, ganimet olarak aldiginiz herhangi bir seyin beste biri Allah a, resulune, onun akrabalarina yetimlere, yoksullara ve yolcuya aittir.
Allah her seye hakkiyla kadirdir.

Ateizm peygambersiz bir organizasyondur.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder