25 Kasım 2016 Cuma

Emre Kongar : Hayır: Koskocaman bir hayır!

 


Emre Kongar : Hayır: Koskocaman bir hayır!

ekongar@cumhuriyet.com.tr 25 Kasım 2016 Cuma.


Cehaleti sevmiyorum...

Cahil egemenliğe hayır!

***

Sübyancılık insanlık suçudur...

Sübyancı egemenliğe hayır!

***

Oğlancılık insanlık suçudur...

Oğlancı egemenliğe hayır!

***

Sübyancılık ve oğlancılık için "Bizim kültürümüzdür" deme ahlaksızlığını sevmiyorum...

Sübyancılık ve oğlancılık kültürüne "Bizim" diyen ahlaksız egemenliğe hayır!

***

Cumhuriyete karşı çıkmayı sevmiyorum...

Cumhuriyet karşıtı egemenliğe hayır!

***

Hukuk Devleti'ne karşı çıkmayı sevmiyorum...

Hukuk Devleti karşıtı egemenliğe hayır!

***

Demokrasiye, temel hak ve özgürlüklere, özellikle de muhalefet, ifade ve basın özgürlüğüne karşı çıkmayı sevmiyorum...

Demokrasi, temel hak ve özgürlükler, özellikle de muhalefet, ifade ve basın özgürlüğü karşıtı egemenliğe hayır!

***

Irkçılığı, dinciliği, mezhepçiliği sevmiyorum...

Irkçı, dinci, mezhepçi egemenliğe hayır!

***

Kadın-erkek eşitliğine karşı çıkmayı sevmiyorum...

Kadını ikinci sınıf vatandaş gören egemenliğe hayır!

***

Baskıyı, ceberutluğu sevmiyorum...

Baskıcı, ceberut egemenliğe hayır!

***

Kavgayı, dövüşü, savaşı sevmiyorum...

Kavga, dövüş, savaş egemenliğine hayır!

***

Yalancılığı, sahtekârlığı, rüşvetçiliği sevmiyorum...

Yalancı, sahtekâr, rüşvetçi egemenliğe hayır!

***

İLKELLİĞİN, CEHALETİN, BASKININ, SÜBYANCI VE OĞLANCI AHLAKSIZLIĞIN, CİNSİYET AYRIMCILIĞININ, IRKÇILIĞIN, MEZHEPÇİLİĞİN, SALDIRGANLIĞIN, SAVAŞIN, YALANCILIĞIN, RÜŞVETÇİLİĞİN EGEMENLİĞİNE KOSKOCAMAN BİR HAYIR!

 
a45UyF587661-161125111057 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2016/11/24  12:46 6  64  uyarlama@googlegroups.com


 



--

Quid me nutrit, me destruit
Beni besleyen sey ayni zamanda beni yok ediyor

Latin Atasozu

Duveli Muazzama ile eski dostlugumuzu devam ettirseydik, degil Izmir den hicbir taraftan mahrum kalmayacaktik.
Itilaf devletlerinin itimadini mutarekeden beri cidden kazansaydik, artik bu topraklarda Ittihatci olmadigini ispat edebilseydik, daha uygun sulh sartlari elde edecektik

(ALi KEMAL, Peyami Sabah, 19.2.1920)

Ermeniler Van ve Bitlis i ele gecirince, Irak taki Ingilizlerle birleseceklerinden dolayi butun Yakindogu da Ingilizlerin yeri cok saglamlik kazanacaktir.

Rum, Ermeni gibi Bati emperyalistlerinin hizmetcisi olan uluslarla, bu cabalarinda direndikleri surece anlasma olanagimiz yoktur.

Yunanistan ancak Turk cogunlugunun yerle$ik bulundugu Izmir ve Trakya dan ve Ingiliz koleliginden vazgectigi zaman bizimle dost olabilir.

(1 Aralik 1920)
K.ATATURK


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder