22 Kasım 2016 Salı

NASA Kameraları, Güneş’in Önünde Mavi Bir Cisim Yakaladı!

 


NASA Kameraları, Güneş'in Önünde Mavi Bir Cisim Yakaladı!

Erkan Öztürk — 21 saat önce

Kamera kayıtları, Güneş'in önünden mavi bir cismin geçtiğini ve onun da cisme tepki verdiğini gösterdi. İnternette başlayan tartışmalarda bazıları bunun önemsiz bir olay olduğunu, bazıları ise uzaylılarla bağlantılı bir cisim olabileceğini söylüyor.

Güneş'in önünde parlayan mavi cisim, kameralara yakalanmasının ardından bilim insanları ve komplo teorisyenleri tarafından şaşkınlıkla karşılandı. Meksika'da yaşayan Pamela Jonhson isimli bi Facebook kullanıcısı, NASA'nın linklerinden birini paylaşarak Güneş'in bazı nesnelere tepki verdiğini iddia etti.

Resimler STEREO isimli uydu tarafından çekildi. STEREO, Güneş yörüngesine oturmuş bir uydu. Geniş bir açıyla ve açık bir görüşle çekilen fotoğraflar, belli bir süre sonra kayboluyorlar. Pamela Johnson, Güneş'in cisme tepkisinin 15 Kasım'da başladığını ileri sürdü.

İnternette ise bu olayın önemli bir şey olup olmadığı tartışmaları yaşanmaya başladı. Bazıları görüntünün kaybolmasını gizemli bulurken, bazılarıysa 'bu olay önemli bir şey olsaydı NASA görmezden gelmezdi' düşüncesindeydi. Youtube'da boisedk isimli bir kullanıcı "Eğer bu önemli bir şey olsaydı, fotoğraflar asla gün yüzüne çıkarılmazdı" dedi. Umarız yakın zamanda yetkililer tarafından uygun bir açıklama yapılır.

https://youtu.be/lcsy6ZjV5nU

Kaynak : http://www.dailymail.co.uk/news/article-3953058/NASA-cameras-capture-huge-blue-spherical-object.html

 
a45UyF587661-161122124330 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2016/11/22  14:01 6  64  uyarlama@googlegroups.com


 


GECE BIR NETICEDIR
. . . . . .
Renkler cekildi iste simsiyah bir saraya
Birbirine musavi artik her sey: Gecedir.
Geldi minarelerle kuyular bir hizaya;
Ya her sey dev gibidir, yahut her sey cucedir,.
Bir sular hucumudur ansizin hafizaya
Bu, baslayan, belki de biten bir iskencedir.
Kafalar ayna gibi simdi bir muammaya
Bu, icinden cikilmaz bir muthis bilmecedir.
Korku bir kokudur ki karismis bu havaya,
Ve sukut bir cig gibi buyuyen dusuncedir.
Simdi her kimildanis usulca, sessizcedir.
Bir torba tutmus gibi boslukta bir el guya
Gulen, aglayan baslar dustu ayni torbaya,
Gece bir sebep degil belki bir neticedir.

Cahit Sitki TARANCI

Suikast
Resulullah (sav) yahudi ebu rafi e, ensar dan bir grup adam gonderip, baslarina da Abdullah ibnu atik i koydu.
Ebu rafi resulullah (sav) a eza veriyor ve aleyhinde calismalar yapiyordu.
Ebu rafi hicaz bolgesindeki kendine has bir kalede oturuyordu.
Kaleye yaklastiklari zaman gunes batmisti.
Halk artik suruleriyle donuyordu.
Abdullah arkadaslarina: siz burada oturun ve yerinizden ayrilmayin.
Ben gidip, kapicilara biraz iltifat edip, iceri girme imkani arayacagim dedi ve ilerledi.
Kapiya kadar geldi.
Kazayi hacet yapiyormus gibi elbisesini toparladi,i insanlar iceri girmisti.
Kapici seslendi ey Allah in kulu, girmek istiyorsan gir.
Kapiyi kapatacagim (cabuk ol)! dedi.
Ben de girdim ve (bir koseye) gizlendim.
Halk tamamen girince kapiyi kapatti.
Sonra da anahtarlari bir kaziga takti.
Ben (musait bir anda) kalkip anahtarlari alip kapiyi actim.
Ebu rafi evinde gece sohbeti yapiyordu.
Ve hususi bir koskte idi.
Sohbet arkadaslari dagilinca, yanina ciktim.
Her bir kapiyi acip girdikce iceriden uzerime kapadim eger halkin haberi olur da beni oldurmeye azmederlerse, ben ebu rafi i oldurmeden ona ulasamasinlar diye boyle yaptim.
Sonunda yanina kadar geldim.
Koskun ortasinda yer alan karanlik bir odadaydi.
Ancak, odanin neresinde oldugunu bilemiyordum ebu rafi diye seslendim kim o? dedi.
Sese dogru yoneldim.
Heyecan icerisinde bir kilic darbesi indirdim, ama bosa gitti.
Adam bir ciglik atti.
Hemen odadan ciktim.
Azicik bekleyip tekrar girdim, [sesimi degistirip, yardima gelmis gibi:] o ses de ne?
Ey ebu rafi dedim kahrolasi, odada biri var az once bana kilic vurdu dedi.(yerini iyice kesfetmistim), bir darbe daha indirdim.
Yaraladim, fakat olduremedim.
Sonra kilicin ucunu karnina sapladim, sirtina kadar dayandi.
Oldurdugumu anladim.
Geri donup, kapilari teker teker acmaya basladim.
Merdivene kadar geldim.
Ayagimi bastim.
Yere kadar ulastigimi zannettim.
Ay isigiyla aydinlik bir gecede dustum.
Bacagim kirildi.
Sarigimla sardim.
Sonra gidip kapinin onune oturdum.
Onu gercekten oldurdum mu, ogreninceye kadar bu gece kaleden disari cikmayacagim dedim.
Horozlar otunce, surlarin uzerinden olum ilan edildi.
Olum habercisi: hicaz ahalisinin tuccari ebu rafi in olumunu duyuruyorum! diye bagiriyordu.
Ben hemen arkadaslarimin yanina gittim zafer! dedim, Allah ebu rafi in canini aldi! resulullah (sav) a geldim, olup biteni anlattim.
Bana: uzat ayagini! buyurdular.
Ben de ayagimi uzattim.
Meshediverdi.
Sanki hicbir sey olmamis gibi hicbir rahatsizlik kalmadi.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4232 ravi: bera
Resulullah (sav), ebu rafi e bir heyet gonderdi.
Abdullah ibnu atik, geceleyin evine girerek, onu uyurken oldurdu.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4231 ravi: bera

Insanlar, surfeler gibi sulardan ciktilar ilk once...
Ilk ceddimiz baliktir.
Isler daha ilerledikce o insanlar, primat zumresinden turediler.
Biz maymunlariz; dusuncelerimiz insandir

Mustafa Kemal ATATURK
(Rusen Esref Unaydin Ataturk T.ve D.K.H)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder