23 Kasım 2016 Çarşamba

Utanç verici gerçekler (güncellenmiş)

Ahlaksızlığın, hırsızlığın felsefesini yapan bir toplum olduk.
Olduk diyorum, ben kendimi hariç tutuyorum.
Ve sık sık Türkçe konuşabilen Anadolu ve Trakya Türk halkları halkları ifadesini bu yüzden kullanıyorum.
Ortada bir insan kalabalığı var, hiç de onaylamadığım, aralarından olmaktan gurur duymadığım, tarihteki atalarıyla uyumlu, orantılı olmayan bir kalabalık.
Ben bu kalabalığın artık bir kalabalık olmasından rahatsızım.
Bu kalabalığın bir parçası olmak istemiyorum.
Ben Türküm, benim bir ahlakım, bir karakterim var.
Birbirinin karısını kızını, hatta oğlunu nasıl ederim konusuna kafa yoran bu kalabalığın bir parçası olamam ben.

Ben çalayım, benden çalamasınlar.
Ben pandik atayım, benim kadınlarıma pandik atmasınlar.
Ben dilediğim yere sümküreyim, tüküreyim, benim önüme tükürmesinler.
Ben arabamı dilediğim yere park edeyim, benim evimin, dükkanımım önüne kimseler park edemesin.
Ben dilediğim yeri çevireyim, ev yapayım, gece kondu yapayım, başkaları benim el koyduğum yerlere göz dikmesin.
Ben doğrusu bu tek yönlü, tek yanlı ahlak anlayışından artık iğreniyorum.

Müslümanlıktan çıktım zaten.
Bir hastalık, bir fikir kanseri olarak gördüm ve kabul ettim.
Ama, bu insanlar Türk olamaz, şükürler olsun ki, bunlar Türk olmadıklarını söylüyorlar.
Ben Türküm, ya bunlar biz de Türküz deseydi, ben ne yapardım o zaman?

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

D.Ali Ercan : UTANÇ VERİCİ GERÇEKLER.

Değerli arkadaşlar, bu sefer toplumun ahlak düzeyi ile ilgili bir soru yöneltmek istiyorum;
"İçerisinde Paranız ve/veya değerli eşyanızın bulunduğu bir Cüzdanı, Çantayı kaybettiğinizde, bunu herhangi bir zarara uğramadan tekrar bulmak olasılığınız nedir?"
Bu olasılık maalesef %20 den büyük değildir; Yüzde 80 olasılıkla paranız veya kıymetli eşyanız size geri dönmeyecektir. Bir başka ifade ile, toplumun beşte dördü fırsatını bulduğunda çalmaya eğilimlidir. Bırakınız buluntu eşyanın sahibine iletilmesini, aleni Hırsızlık meslek olarak bu Ülkede tavan yapmış durumdadır.
"Balık baştan kokar" dediğinizi duyar gibi oluyorum.
Ülkemizde Yıllık hırsızlık olaylarının sayısı 600 bini aşmış durumda. Türkiye'de Elektrik hırsızlığı ise %15 civarındadır; yani yaklaşık her 7 aboneden biri elektriği çalıyor. Çalıntı Elektriğin Parasını -Yılda yaklaşık 3 milyar dolar- çalmayanlardan alıyor Devlet.
Basından öğrendiğimize göre, Adalet Bakanı 174 yeni Cezaevi inşaatının müjdesini (!) vermiş. Böylelikle toplam 540 Hapishanemiz oluyor; Gerekli de, çünkü bu gidişle Cumhuriyetin 100. yılı 2023 te, Hapishanelerimizde 250 bini aşkın tutuklu bulunacak. Yani Ülkedeki her 1000 Yurttaştan 3 ' ü hapishanede bulunacak. 2016 itibarı ile, Türkiye'de her bin Yurttaştan 2 si hapishanede bulunuyor (Dünya ortalaması binde 1,35)
2000-2015 yılları arasında, 13 yılda Nüfusumuz %20 artarken Suç %180 artmış durumdadır. 2016 da Hapishanelerde bulunan 185 bin mahkûm/tutuklunun % 95 i erkek, %3,5 i kadın ve %1,5 i çocuk; Suçluların %10 kadarı terör ve siyasi suçlu, %90 kadarı Cinayet, Hırsızlık vs. adi suçlardan mahkûm imiş. Kabaca 150 bin kadar hırsız (toplam hırsızların belki dörtte bir kadarı) 'içeride' tutuluyor... Tabii 'küçük hırsızlar'dan bahsediyoruz..
Kaygılarımla...æ
Bu hartada Ülkelerin nüfuslarına oranla (yüzbinde) Hapishanelerde bulunan insan sayısını görüyorsunuz... Dünya genelinde yaklaşık 10 milyon (Yüz binde 135) insan hapishanelerde bulunuyor. Rekor ABD de. Nüfusun binde 7 si yani 2,25 milyon ABD Yurttaşı hapishanelerde bulunuyor. Çin'de 1,65 milyon, Rusya'da 650 bin, Brezilya'da 625 bin Hindistan'da 420 bin, Tayland'da 320 bin, Meksika'da 255 bin, İran'da 225 bin, dokuzuncu sırada gelen Türkiye'de 185 bin.... mahkûm Hapishanelerde bulunuyor... Dünyadaki tüm mahkumların üçte 2 si bu 9 Ülkede, üçte biri de geri kalan 200 Ülkededir.
__._,_.___

Posted by: "D.Ali Ercan" <daliercan@gmail.com>









_,___

--

Quod erat demonstrandum (Q.E.D.)
Tanitlanmasi gereken de bu idi (Tanitlamanin sonunda kullanilir)

Latin Atasozu

Apacik Kur an
EN AM 38.yeryuzunde yuruyen hayvanlar ve (gokyuzunde) iki kanadiyla ucan kuslardan ne varsa hepsi ancak sizin gibi topluluklardir.
Biz o kitapta hicbir seyi ek$ik birakmadik.
Nihayet (hepsi) toplanip rablerinin huzuruna getirilecekler.
KAMER 32.andolsun biz Kur an i, anlasilip ogut alinmasi icin kolaylastirdik.
O halde dusunup ogut alan yok mu?
KAMER 40.andolsun biz Kur an i, ogut almak icin kolaylastirdik.
O halde dusunup ibret alan yok mu?
HAC 16.iste boylece biz o Kur an i acik secik ayetler halinde indirdik.
Gercek su ki Allah diledigi kimseyi dogru yola sevkeder.
HADID 9.sizi karanliklardan aydinliga cikarmak icin kuluna apacik ayetler indiren o dur.
Suphesiz Allah, size karsi cok sefkatli, cok merhametlidir.

Kuzey Afrika daki zenci bir kadinin resmiydi.
Korkunc bir kuraklik yasiyorlardi.
Ve olu bebegini kucaginda tutup olabilecek en uzgun ifadeyle gokyuzune bakiyordu.
Resme baktim ve dusundum:
Bu kadinin tek ihtiyaci olan sey yagmurken merhametli ya da sevgi dolu bir tanriya inanabilmek mumkun mu?

Charles Templeton


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder