28 Şubat 2017 Salı

15 Temmuz davasında dikkat çeken sorular: Erdoğan ayrıldığı halde bizi oraya kim gönderdi, korumaları kim bıraktı?

 


15 Temmuz davasında dikkat çeken sorular: Erdoğan ayrıldığı halde bizi oraya kim gönderdi, korumaları kim bıraktı?

*

15 Temmuz davasında merak edilen soruları darbe girişimine katılan askerler de mahkeme heyetine sordu.

Özel Kuvvetlerde görevli Yüzbaşı İsmail Yiğit, Cumhurbaşkanının Marmaris'ten ayrıldığının bilinmesine rağmen kendilerini oraya sevk edenlerin kim olduğunun bulunmasını istedi.

*

Salı, 28 Şubat 2017 12:42

*

Muğla 2.Ağır Ceza Mahkemesi tarafından görülen "Cumhurbaşkanına Suikast girişimi" davasında 15 Temmuz darbe girişiminde Özel Kuvvetler timinde görev yapan Yüzbaşı İsmail Yiğit'in ifadesi alındı.

*

Yiğit, kendisinin Cemaatçi olmadığını, o gece Cumhurbaşkanını almaya gittiklerini bildiğini belirterek, "Marmaris'teki otele bizden önce saldırı olduğunu biliyorum.

Mağdur tanıklar Duygu Ayaz, Savaş Karataş, Ekber Karadağ, Hüseyin Altın ve Dr. Erdol Doğu'nun ifadelerine göre gece saat 01.00 sıralarında otel bölgesine ateş edilmiş.

Bunun kamera kayıtları çıkarılsın.

Polislerin birisini de onların şehit ettiğini düşünüyorum.

Cumhurbaşkanına suikast girişimini bizden önce onlar yapmışlar.

Sayın Cumhurbaşkanı onların suikast girişiminden kıl payı kurtulmuştur.

Nedense ikinci otelin olduğu yerde kamera görüntüleri var.

İlk çatışmanın olduğu yerde kamera görüntüsü yok.

Bu kamera görüntülerinin bulunması gerekir.

Bu görüntülerin bulunmaması Cumhurbaşkanını zan altında bırakıyor.

Birçok önemli operasyona katıldım.

Böyle suikast olmaz.

Suikastın önemli tarafı gizliliktir.

Asıl sorulması gereken Cumhurbaşkanı oradan ayrıldığı halde korumalarını neden, kim orada bıraktı?

Cumhurbaşkanı ayrıldığı halde bizi oraya kim gönderdi ve bizi onlarla karşı karşıya bıraktı.

Aynı gün saat 16.00'da uçuş yasağı getirildi.

Biz İstanbul'dan İzmir'e geldik.

Bize neden engel olunmadı.

Engel olmayanlar sorumludur.

Genelkurmay Başkanı darbe girişimini saat 16.00 sıralarında öğrendi.

Önlemek için neden 8 saat bekledi.

Bugün burada maddi olgularla değil, kanaatlerle yargılanıyoruz.

FETÖ'cü olsam 10 yıl terör bölgesinde değil, daha rahat bölgelerde görev yapardım.

Evim yok.

FETÖ'cü olsam evim olurdu.

İddianameye göre, kaçtığımız sırada 'İçimizde hizmet hareketinden olmayan var mı?' diye sormuşum.

Bunu o kadar kişinin içinde sadece Zekeriya Kuzu mu duymuş?

Kendisi ifadesinde işitme sorunu olduğunu söylemişti.

Buna rağmen sadece kendisi duymuş.

Kuzu'ya işitme testi yapılsın.

Zekeriya Kuzu bugüne kadar 57 FETÖ'cü isim verdi, 45'i serbest bırakıldı.

Biz çatışmaya gitmedik.

Eğer öyle olsaydı, bizim teçhizatımız polislerin teçhizatından daha iyiydi.

Sis ve ışık bombasını cam kenarına ben koydum, içeri atmadım.

Yine polislere zarar gelmemesi için çam karıklarından polisleri korumak için üzerlerine kalkan oldum.

Ben emri Şükrü Seymen'den aldım.

Bize Cumhurbaşkanının sağ salim alınması söylendi.

Şükrü Seymen herkesin olmak istediği önemli bir kişidir.

Kesinlikle Cumhurbaşkanına zarar vermek gibi bir düşüncemiz yoktu.

O makam Atatürk'ün, Oğuzhan'ın, Fatih'in makamıdır.

Yani Türk milletinin temsil makamıdır.

Benim için önemlidir" dedi.

*

http://haber.sol.org.tr/toplum/15-temmuz-davasinda-dikkat-ceken-sorular-erdogan-ayrildigi-halde-bizi-oraya-kim-gonderdi

 
a45UyF587661-170228132046 Oraj Poyraz oraj_poyraz@alpinaasia.com
2017/02/27  20:33 2  65  alelma@yahoogroups.com


 



--

Gozu haramdan korumak ne guzel sehvet perdesidir.

Anonim

Oldurun!
MAIDE 33.Allah ve resulune karsi savasanlarin ve yeryuzunde (hak) duzeni bozmaya calisanlarin cezasi ancak ya (acimadan) oldurulmeleri, ya asilmalari, yahut el ve ayaklarinin caprazlama kesilmesi, yahut da bulunduklari yerden surulmeleridir.
Bu onlarin dunyadaki rusvayligidir.
Onlar icin ahirette de buyuk azap vardir.
ENFAL 12.hani rabbin meleklere: muhakkak ben sizinle beraberim; haydi iman edenlere destek olun; ben kafirlerin yuregine korku salacagim; vurun boyunlarina!
Vurun onlarin butun parmaklarina!
Diye vahyediyordu.
NISA 89.sizin de kendileri gibi inkar etmenizi istediler ki onlarla esit olasiniz.
O halde Allah yolunda goc edinceye kadar onlardan hicbirini dost edinmeyin.
Eger yuz cevirirlerse onlari yakalayin, buldugunuz yerde oldurun ve hicbirini dost ve yardimci edinmeyin.
NISA 91.hem sizden hem de kendi toplumlarindan emin olmak isteyen baskalarini da bulacaksiniz.
Bunlar her ne zaman fitneye goturulseler ona bas asagi dalarlar (daldirilirlar).
Eger sizden uzak durmaz, sulh teklif etmez ve ellerini cekmezlerse onlari yakalayin, rastladiginiz yerde oldurun.
Iste onlar uzerine sizin icin apacik yetki verdik.

Asiriliga kacan seyleri seviyorum.
Olcusuz davranislari seviyorum.
Olcusuz dili.
Olcusuz siddeti.
Bu eglenceli.
Ilginic.
Heyecan verici.
Tabiat azgin oldugunda bu hosuma gidiyor.
Bu yuzden dogal afetleri de seviyorum.
Meydana gelen dogal afetler.
Lanet olsun, cok seviyorum.
Gercekten kendimi alamiyorum.
Doga cildirdigi zaman, etraf dagildiginda, insanlar korkup, mulke zarar geldiginde inanilmaz derecede mutlu oluyorum.
Olaya soyle bakiyorum.
Yuzyillardir insanoglu elinden geleni yapti.
Yikmak kirletlmek ve doga nin duzenini bozmak.
Agac kesme, maden ocaklari, atmosferi zehirleme, okyanus balikciligi, nehirleri ve golleri kirletme.
Bataklik ve akiferleri kurutma.
Simdi de doga da karsiligini aliyor.
Insanoglu afetlerle kafasina darbe yiyor, hayalari tekmeleniyor.
Bu hosuma gidiyor.
Ne olursa olsun insanoglu na karsi gram acima duymam ben.(2007 Yili nda yaptigi bir gosteri den)

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder